|
|
| Vi mister så mange timer... |
| Forfatter:  |
Sidse Næsby |
| Dato:  |
24-05-2004 10:55 |
|
Vi startede med at møde 8 alle dage pånær torsdag i vores klasse... Men nu møder vi sent alle dage pånær onsdag... mandag- 4 timer, tirsdag- 6 timer, onsdag 6 timer, torsdag 4 timer, fredag 3-1 time... det er altså rimlig lidt timer vi startede med at have 33 timer om ugen nu har vi kun 22... Jeg ved godt at jeg ikke skal klage men alligevel, det er min undervisning det går ud over. 1-2 dage om ugen får vi a vide at vi skal blive hjemme fordi der ikke en vikar til os så skal vi slet ikke møde... Det er jeg lidt træt af... og jeg er også træt at få a vide : det er kune resten af året... for det har de altså sagt i 2 måneder nu...
Bare det jeg lige ville klage over 
Jeg passer verdens dejligste hoppe... ODBJERGS PIGEON. Hun fik føl den 15/5 På kronprinsens og kronprinsessens bryllupsnat.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| samme måde... |
Theis |
24-05-2004 12:53 |
|
Det er samme måde, det kører på, på den skole jeg "går" på nu... Derfor skifter jeg til en anden efter ferien 
Men det er træls... For man lærer altså ikke en skid af fritimer 
Mvh. Theis It´s a Miracle ~ The wonders of this world go on ~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fritimer... |
Lolle |
24-05-2004 13:07 |
|
Jeg sys oz at det er for lidt timer for som Theis sagde... : man lærer ikk en skid af fritimer....
Self er det rart at have fri og mer tid til sig selv men man vil jo oz gerne have en god karakter og det får man jo ikk af fritimer medmindre at man selv læser i lærebøgerne i sin fritid, hvilket er MEGET sjældent 8vil jeg da i det hvert fald tro).....
bar lidt mening fra mig :S
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lolle... |
Theis |
24-05-2004 13:21 |
|
Ja... Så kommer man bare til at knokle endnu hårdere i gymnasiet eller hvad man nu vælger (Eller tage 10 - Argh! Et år ekstra!), for at indhente de andre, som har gået på "ordentlige" skoler Hvis man da gerne vil ud med et snit, ma kan bruge til noget...
Mvh. Theis It´s a Miracle ~ The wonders of this world go on ~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmmmm |
dippie |
24-05-2004 13:53 |
|
Hvis du går i 6 eller der under burde du være glad, for det er faktisk kun de 3 sidste år der gælder. hehe. Men det er sq også surt at have 7 timer alle ugens dag undtagen onsdag og fredag. det har jeg ikke denne uge.....
Hilsen Diplen og den lille western mule.. Charmur 
"Real love is from the inside" Prøv min helt nye side: Horse World
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dippie |
|
|
så vent til du kommer i gym. JEg har haft timer fra 8-18 hver mandag siden januar...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| kan godt.. |
nanna s |
24-05-2004 14:17 |
|
forstå at du er lidt træt af det..
Altså man lære jo ikke noget af at holde fri..
**Roser dør, men blomster altid op og bliver smukke igen, men hvis et venskab dør blomstrer det sjældent op og bliver så smukt som det engang var** *Så hold for guds skyld fat i de gode venskaber* Qnuz Nanna
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kender det! |
¤...Maria(Lonny)...¤ |
24-05-2004 14:49 |
|
Ejs hvor lyder det bare irreterende  Som de andre siger er det da rart at have nogle fritimer men man lærer ik noget hvis man hele tiden har vikar og fritimer!! Jeg kender det lidt selv men vi har ik ligeså mange som dig! Men jeg har mindre timer end en af mine venner har og hun går i 5. og jeg går i 6. Det syntes jeg er lidt vildt 
Qnuz & KramMaria & Lonny Rid en pony...ligesom Lonny
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejsa............ |
|
|
Jeg er enig med dig, jeg synes også det er ret irreterende ikke at lave noget! Man bliver jo ikke klogere, og det er i hvert fald derfor jeg går i skole  For jeg vil gerne have gode karaktere, så jeg knokler
Line_Calano: Hold da op  hvor går du på gymnasium henne? Håber ikke det er sådan på alle gymnasier?
~Carina~-Dunja & Boy  ♥ Mine 2 små guldklumpe ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Carina(Dunja & Boy) |
|
|
Du kan godt foreberede dig på op til flere dage med timer fra 8-16, vi havde så en masse aflyste i første halvdel af 3.g, så vi her til sidst har været nødt til at have timer liggende 16-18 om mandagen for at få de timer vi skulle have.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjaa...... |
ThaMus! |
25-05-2004 15:13 |
|
På vores skole har vi os ret lidt timer
I sidste uge havde 2 fritimer... Bare om mandagen!
Onsdag havde vi 1 fritime!
Fredag havde vi fri...! Det var ik menningen men der var ik nok lære så vi fik helt fri....
Igår Mandag sku jeg ha været i skole fra 8.10 til 14.45....! Af alle disse timer havde jeg EN...!!! EN enkel normal time... resten af dagen havde vi fritime uden nogen lære
Jeg nyder det kun! 
Jeg sys det er dejligt! Kan aldrig få nok 
Knus ThaMus! det du ikke dør af bliver du stærkere af  Msn: Tha_mus@hotmail.com Må gerne tilføjes...!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ikk så fedt! |
Anne (Silver_Moon) |
25-05-2004 17:34 |
|
det er ikke særlig fedt at miste så mange timer, når man skal til eksamen her til sommer!!!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|