Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

undskyld...
Forfatter: 
Dato:  23-05-2004 20:32

undskyld hvis jeg har været lidt sur på det sidste men kan ikke finde ud af om jeg overhovedet er god nok til noget...

det er svært at leve med at folk hele tiden ser ned på en og siger man ikke laver tingene godt nok...

så ville jo prøve med mine historier men de var hellere ikke god nok for nogle...

synes bare ikke jeg er god nok til noget mere...

det går ud over mit humør

Knus Mimse :-D
Gjorde det så godt jeg kunne ?:-)
Hest jeg kan få lov at starte langdistance på søges..

0
0
Svar på denne tråd

Arj ....
Forfatter: 
Dato:  23-05-2004 20:36
Nu vil jeg ikke være led overhovedet. Men hvad er det du nu vil have at andre skal sige til dig? At det nok skal gå og at du er god til mange ting?
Nu ved jeg ikke lige hvilke indlæg du har skrevet, men prøv igen!
Men lad være med at skrive sårn noget på nettet, snak med dine venner om det! Selvfølgelig er du go til ting? Det er alle da...man ska bare finde ud af hvad det er!
Men lad være med de her medlidenhedsindlæg, de føre ingen steder hen!

Knus R
I haven't lost my mind, I have it backed up somewhere on tape

Min msn er: Miss_coco@jubiimail.dk
0
0
Svar på denne tråd

hm....
Forfatter: 
Dato:  23-05-2004 20:39
jeg e rik mæ.. hva har du gjort :-P ??????

:-( Knuss fra pigen der græder sig i søvn :-(
-Mistede min elskede part kl. 3 om natten lørdag den 15 maj-
:{-( -miis U Nikki! tag nu et bukspring på evige græsmarker- :{-(

0
0
Svar på denne tråd

skal nok lade være
Forfatter: 
Dato:  23-05-2004 20:41

Jeg tør ikke skrive mere, for jeg gør det jo åbenbart fordi jeg vil have medlidenhed...

undskyld igen, skal nok forsvinde...

0
0
Svar på denne tråd

Mimse:
Forfatter: 
Dato:  23-05-2004 20:44
Tjah - det kan være jeg var hård ved dig med din historie, men jeg synes heller ikke det er fedt at du får positiv kritik fra min side, hvis jeg ikke mener det...
Så ingen medlidenhed herfra..
0
0
Svar på denne tråd

det er ikk spor sjov..
Forfatter: 
Dato:  23-05-2004 20:52
du behøver ikk undskylde..jeg forstår dig godt, sårn nogenlunde i hvert fald..
det er ikk rart hvis folk bare ignorere en, eller virker ligeglad med en.. det prøver jeg sku tit, og mange gange føler jeg mig oz alene og forladt..jeg føler mig udenfor..
jeg forstår dig, det er ikk rart..

Super-mule:
Men lad være med at skrive sårn noget på nettet, snak med dine venner om det!

hun har da lov til at skrive det her! er det her måske ikk et hyggeforum??
hvis jeg havde problemer ville jeg nok oz skrive det her, i stedet for at snak med venner...de forstår fandme ikk alting.
det ka da være hun har brug for at komme ud med det, og det sys jeg er godt at hun vil.. mange lukker sig inde.. jeg sys det er godt at man ligesom kommer ud med det, så der f.eks. ikk er en kæmpe sorg i hjertet..
FAT MOD Mimse..!

QnuzZer & MøzZer
Fra
Helle

Marco aflivet d.23-04-04,10:30, pga. seneskedebetændelse :{-(

PonyBoy, kørt ned og aflivet d. 17-02-04 :-(
0
0
Svar på denne tråd

jeg har været
Forfatter: 
Dato:  23-05-2004 20:56

Jeg har været lukket ind, og det gjorde det udspring at jeg prøvede selvmord et par gange... men det er sgu ikke fedt så derfor ville jeg snakke med andre inden mine venner om det, for de forstår ikke hvordan jeg har det...

det kunne jo være der var nogle folk her inde der forstå mig bedre....

men undskyld da at jeg har forstyrret jer

0
0
Svar på denne tråd

Nej, gu det ikk sjovt!!
Forfatter: 
Dato:  23-05-2004 20:59
Tror I ikke jeg har prøvet at være deprimeret?! Jo, det har jeg! Jeg har prøvet at begå selvmord flere gange, og ved I hvad?! Jeg får ikke ondt af personer der ikke føler sig gode nok, det skal krafteddermanme ikke være mit problem!
Hvis du har et problem, find et net-ven at skrive med, hvis du ikke kan snakke med mine IRL-venner med!
Jeg gider ikke have skylden for at gøre dig mere deprimeret!
0
0
Svar på denne tråd

hmmm....
Forfatter: 
Dato:  23-05-2004 20:59
ik for at gøre dig mere ked af det, men hva er meningen med dit indlæg? hva vil du ha oz til at sige? du er bare midt i puberteten, og så sker der altså humør svingninger, sådan er det bare!

*~*Celebration F. Damgaard*~*
*~*vinder af den nyindstiftede Elvin Rasmussens vandre pokal*~* *~*for bedste danskavlede 4 års springhingst 2004*~*

*~*Bedste dressur rytter 2004*~*

*~*Pas godt på dine venner*~*
*~*for uden dem er du intet*~*

*~*Stutteri F. Damgaard, Holstenere i topklasse*~*
0
0
Svar på denne tråd

Svaaaar...
Forfatter: 
Dato:  23-05-2004 21:24
Ja nu vil jeg ikke blande mig.. Men måske skulle i tænke jer liidt om.. Det kunne være at hun manglede lidt opbakning uden at vil have medlidenhed.. Tænk hvis det var jer.. Og i så bar' fik lort tilbage.. Men jeg vil ikke blande mig.. Måske skulle I bare tænke jer lidt mere om en anden gang?
;-D Linette & ♥Sascha♥ ;-D

0
0
Svar på denne tråd

Linette:
Forfatter: 
Dato:  23-05-2004 21:28
Tro mig - jeg har været det igennem, jeg var ligeglad med et nederlag eller 27... Et fra eller til? Ingen kunne li' mig alligevel. Det gælder om at pisse på andres meninger, ellers når man ingen steder.
0
0
Svar på denne tråd

mimse bare rolig
Forfatter: 
Dato:  23-05-2004 23:39
Mimse op med humøret det er en fase.. kender det alt for godt.
Og ved også godt hvor rart det kan være at sige det til folk som ikke kender en som veninde og som man ikke render ind i i tide og utide osv.. så jeg syns sgu det er iorden at du henvender dig her.
Super-mule:
Lige når det gælder andres selvværd burde du måske lade vær med at henvende dig, når du ikke har noget fornuftigt/konkret at sige..
jeg mener.. hvad skulle den kommentar til for?
Fida.. du er måske så heldig at du kan overse andres meninger, men desværre er det ikke alle der er så heldige og jeg mener sgu heldige at kunne gå gennem livet med alverdens følelser og samtidig have skyklapper på.
Inderst inde har du vel også haft brug for nogen at henvende dig til når du var trist, især i betragning af du har forsøgt selvmord, som jo egntlig må tolkes som et råb på hjælp, fra en som føler sig godt og grundigt ensom og alene.
Kunne det tænkes hun ikke skriver et helt indlæg om at have det skidt bare for at pisse på din sukkermad?
Måske siger jeg det her fordi jeg selv har været der også og ved hvor ufedt det er at blive vendt ryggen, når man bare har brug for at få at vide at det hele bliver bedre, for det gør det.
men det tager tid..
Rigtige Quinder Rider B-)
0
0
Svar på denne tråd

Tror ikke...!
Forfatter: 
Dato:  24-05-2004 10:42
Tror altså ikke Super-mule mente det sådan, men at du ingen steder kommer hvis du snakker om det på nettet!!

Medlidehed, for ikke problemmerne væk, men gør dem mindre for en perode og større til de bliver løst..!

Mener også at du burde snakke med dine venner/psykolog/forældre what ever, så en sød og meget glad Mimse kan vende tilbage til JHN

♥ QnuzzR Camille og Herkules ♥
>o< Min engel hedder Herkules >o<

0
0
Svar på denne tråd

tudeeelluuuu
Forfatter: 
Dato:  24-05-2004 15:28
føler med dig! Håber du kommer over det :-)

8-) Josse & Hagar 8-)
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider