Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Ret underligt!!!
Forfatter: 
Dato:  21-01-2002 19:17
I nat drømte jeg en drøm og til sidt begyndte jeg græde. Og Linette min lillesøster sov inde hos mig og ´hun sprugte hvorfor at jeg græd og det viste jeg ikke, men nu har jeg fundet ud af hvad jeg drømte, nemlig at Bozze døde:-(
Så det var derfor at jeg græd!!!

Hilsen Jannie
0
0
Svar på denne tråd

Re: Ret underligt!!!
Forfatter: 
Dato:  21-01-2002 19:28
Nåe det var synd! prøv at tænk på hvad hvis det var rigtigt? men det er det jo ikke men alivel.

Knuz.pernille
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  21-01-2002 19:34
*Buhuuu*
Godt han ikke gjorde det!!
Det vil sQ være så synd, for han er så nuttet...

Ses Sweetie!

QnuZ ZimZe
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  21-01-2002 19:40
Ja, jeg vågnede jo også op og opdagede at det ikke var rigtigt og hvor blev jeg lettet:-)
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  21-01-2002 19:43
Den kan jeg godt fåstå..Jeg har også drømt noget om min yndlingshest enagng at der var nogle der var unde ved den og så vågnede jeg lettet op.
Hilsen Pernille
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  21-01-2002 20:37
Synd for dig.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  21-01-2002 20:56
I går aftes lå jeg i min seng...
Jeg var sur, på alle og alt !

Jeg legede jeg sad i en kantine på min skole (Hvor vi spiser) sammen med resten af HELE skolen, en dreng fra 9 drillede mig... Og pludselig rejste jeg mig og skreg ud i hele kantinen; "Det er sgu ikke din hest der er død, fordi dyrlægen gjorde noget forkert! jeg finder det svin til en dyrlæge og være og slår ham ihjel, slår ham ihjel !!! Ligesom han dræbte min hest"!!

Tårene strømmede ned af kinderne, alle kiggede på mig inde i kantinen... Den eneste der kunne trøste mig var Simon....

- Det værste af det hele er jeg slet ingen hest har....
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  21-01-2002 21:10
Har aldrig drømt min hest døde, heldigvis.

Dengang min gamle hund overnattede hos dyrlægen, fordi de skulle se, om han havde fået en hurtigvoksende kræftsvulst, vågnede jeg op næste morgen, og var helt klar over, at min hund skulle dø - og at det var det eneste rigtige. Det var en mærkelig form for accept af det uundgåelige.

En anden drøm har jeg haft to gange nu - hvor den foregik først i en ørken, så i et højhus. *LoL* Det er en fed drøm, elsker når den sådan dukker op. Selvom den er helt vildt skummel - så er den fed alligevel. Som at være med i en god gyserfilm. *GG*

Er kun sjældent blevet bange i mine drømme. Normalt er det noget med, at nogle ting jeg har været meget optaget af i den pågældende tid, kommer frem i mine tanker om natten også. Meget sjovt. Sker tit efter en gyserfilm - hehe.

Tja.. der er jo meget ved tanker vi slet ikke fatter endnu.

Peace out.

-+-KNA.

~ Hvis jeg tager en vej, tager du så den anden? Eller tager jeg den anden, mens du tager en vej? Hvad er forskellen? ~
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  22-01-2002 13:14
Uhh - det var sQ godt, Bozze ikke døde i virkeligheden, hva'? :-)
Da jeg var på ridelejr sidste gang, havde jeg et rum sammen med mine 4 rideveninder, og om aftenen havde Siff, Mille og jeg været på stranden og bade. Så snakkede vi om hvor ulækre vandmænd var, og så sagde Mille, at hun synes de var sjove, og at hun plejede at kaste dem efter sine forældre! *GYLP* Den nat drømte jeg så, at Mille kastede en vandmand efter mig, og så vågnede jeg badet i sved! *GG* Hehe :-D
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  22-01-2002 13:26
Jeg har også en gang imellem en mærkelig drøm!! Den handler om Zoya!! Og det er altid den samme drøm jeg drømmer!! (Jeg kan ikke lige huske den)

Jeg tror godt jeg ved hvorfor at jeg drømmer den! Den er fordi at man er bange for at miste det!

nuz camilla(Zoya)
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider