Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Troy...!
Forfatter: 
Dato:  20-05-2004 15:07
Heyy tøser....!

Er der nogle af jer herinde der har været inde at se Troy? (eller Troja på dansk)

Hvad synes I? Jeg var inde at se den igår, og hold da helt **** hvor var de bare nogle hotties, alle de fyre der var med ;-)

De optræder RIGTIG tit i bar overkrop mm... d var sq lidt fedt at se Brad Pitt...! Og selvfølgelig Orlando Bloom!

Den kan anbefales til ALLE der enten kan lide Homers Illiaden, eller bare synes det er fedt at se nogle lækre fyre ;-)
0
0
Svar på denne tråd

*rynker på næsen*
Forfatter: 
Dato:  20-05-2004 15:58
Efter hvad jeg har hørt, er filmen kun løst baseret på Iliaden.

Ment således at den ikke passer videre godt med sangene.

Men bevares - jeg skal ind og se den. :) Jeg elsker Iliaden og bliver sikkert irritabel, men... men... Brad Pitt og Orlando Bloom... ;)

-+- Zip.
0
0
Svar på denne tråd

troy troy!!!
Forfatter: 
Dato:  20-05-2004 16:53
ja, det er rigtig nok, ham petersen har vist kun, sagt med et fint ord, baseret Troy på Illiaden... Men den er i hvert fald god alligevel...! Det eneste der er svært er, hvem man skal holde med, når achilleus og Hector skal kæmpe... !! De er jo begge *de store helte*

I den udgave af historien jeg har læst, lagde bogen lissom op til at grækerne var de gode, og at trojanerne var vildt onde. Det er LIDt af en anden synsvinkel man ser her... :-) :-P

whatever, hvis der er sket et par missere i historien, så er der ikke noget Brad Pitt i bar overkrop ikke kan rette op på. desværre er det bare ærgeligt at Bloom ser lidt tøset ud med krøllet hår og store øjne... ;-)
0
0
Svar på denne tråd

Hehehe...
Forfatter: 
Dato:  20-05-2004 17:01
Ja, Brad Pitt kan rette op på en del. :P

Jeg glæder mig i hvert fald til at se den.

-+- Zip.
0
0
Svar på denne tråd

uha.....
Forfatter: 
Dato:  20-05-2004 19:09
ja den gad jeg godt ind at se hehe... om end ikke andet så er der da nogle lækre skuespillere;)

*~*Celebration F. Damgaard*~*
*~*vinder af den nyindstiftede Elvin Rasmussens vandre pokal*~* *~*for bedste danskavlede 4 års springhingst 2004*~*

*~*Bedste dressur rytter 2004*~*

*~*Pas godt på dine venner*~*
*~*for uden dem er du intet*~*

*~*Stutteri F. Damgaard, Holstenere i topklasse*~*
0
0
Svar på denne tråd

hehe .. så den
Forfatter: 
Dato:  20-05-2004 21:05
da på premieren.. :-D Sindsygt god film.. gider personligt ikke selv kamp film.. men den dér er sQ god :-D

-- Cille --

Jeg kan modstå alt - undtagen fristelser 8-)
0
0
Svar på denne tråd

godt godt....
Forfatter: 
Dato:  22-05-2004 13:46
godt tøser... ville bare lige sikre mig, at jeg ikke var den eneste her, den ikke kun har plads til heste i hovedet.....! :-P
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider