Nu skal i høre om sidste fredag hvor min hest flygtede som en gal fra min rideklub... Måske lyde det lidt underligt. Men han flygtede og vi fandt ham heldigvis igenner
Jo min hestr har stået stille med ondt i ryggen fodi hopperne er i brunst. og så bliver han helt stiv i ryggen og benene. Men jeg har fået et meget tykt underlag til ham og har fået en buggjord. (Nu rider jeg jo western) Så vi var igang med at træne ham op igen, efter 1½ uges pause. Så det var anden dag han skulle i galop i longe. Så vi tog ham ud. min veninde trak ham. Men Sadlen ramte imod døren da han gik ud. Han fik den da med ud. men han er så reg nå han rammer imod nget med sadlen. Han er ellers en mage rolig hest man næsten kan gøre alt ved. men det er han vildt bange for. Så han løb afsted og min veninde hade ikke fat i det "håndtag" på longen. Så hun blev nød til at slippe. Og han løb ellers bare derud af. Forbi møddingen og op af mod foldene. Og jeg fik at vide at han var stukket af. og jeg tog det roligt fordi jeg regner med at han løber op til de andre heste. Men da jeg kom ud. så jeg min veninde og en anden veninde løbe op mod skoven. Så blev jeg bange og begyndte at løbe efter. Jeg løb ca. 800m fra de andre. og man kunne tydeligt se at han havde gået der. Der var mega hovaftryk over alt. Og de var rigtig langt fra hinanden. så han har løbet hurtigt. Min veninde siger at han allerede havde drejet op mod skoven da hun kiggede ud på vejen, for der kunne hun ikke se ham. Og der kan man ellers se helt op til vejen mod skoven. men der er altså 1000 m. derop. så min "væddeløbshest" havde fadme løbet vildt hurtigt hehe

Men vi De andre så en stor plet inde på marken, og der troede de han lå. Men det var bare sadlen, med to knækkede læddersnore og underlag. (Den er lavet nu) Så løb vi videre. Vi løb og løb. til vi kom ind i skoven. Mine veninder tog den lille sti. mens jeg tog den store. De kunne tydeligt se art han havde gået der. Jeg var mest reg for at han var løbet op til askov. Vi fandt ham for enden af skoven, ved gravstenen. (For en tapper soldat) Der stod han og pustede. Det mærkelige er at han ikke svedte eller pustede meget. Han var kun lige varm. Og han har kun været redet MEGET let den sidste uge. Vi fik ham hjem, og han var hverken halt eller hævet. Han havde ingen skrammer og der var intet sket med hovedtøjet eller longen. Man må da sige a han passer godt på sig selv. Men Der gik vilddyret lige op i ham. hehe. min veninde der havde taget ham ud var helt hvis i hovedet. og det er da klart. hun fik et stort chok. Dumme hest. hehe. Men han er da klar igen og er kommet ud og ride..... hehe... har i prøvet noget ligende?