Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

At føle sig ven med en, der ikke føler det samme?
Forfatter: 
Dato:  17-05-2004 21:11
Hejsa! Og undskyld den mærkelige overskrift..

Men jeg har et lille problem.
Jeg har en ven ( et par stykker, faktisk ;) ) som hedder Mads. han går i 9. klasse på min skole. Vi snakker en del sammen over msn.
Fair nok.. Lyder jo ikke som et særligt stort problem?
Pg jeg ved ikke helt selv hvad problemet er, men det er sådan cirka at, tit når jeg skriver "Hej!" til ham, svarer han ikke. Jeg ved ikke om han ikke gider svare, eller om han ikke er der.
Men altså. Jeg er så glad for at have ham som ven, for når man virkelig er trist kan han altid trøste en, så godt som han nu kan ( :P ), men andre gange er han bare så afvisende?

Jeg ved ikke om I forstår hvad jeg mener, men jeg er bliver virkelig ked af det, nogle gange når han er afvisende, for han betyder virkelig meget for mig :).

Jeg aner heller ikke hvor jeg vil hen med det? Men jeg måtte bare sige det.

Nå, jo! Der er også det at han ikke ligefrem er verdens kønneste (bare for ikke at sige enormt grim), og mange af mine veninder går og bagtaler ham, og griner af ham, og faktisk vil jeg ikke sige dem i mod, for så begynder trunterne fandme bare på alt muligt "Kan du lide Dreisig?" "uhhaaa!! Anna og Mads er kærester!"
Og det er virkelig bare irriterende! :(

Nå, men ses på grillen?!

0
0
Svar på denne tråd

Den var svær....
Forfatter: 
Dato:  17-05-2004 21:14

Kender det faktisk godt selv - Og ja... Hvad kan man gøre ved det? Ikke rigtig noget :(

Mvh. Theis
It´s a Miracle
~ The wonders of this world go on ~

0
0
Svar på denne tråd

Theis:
Forfatter: 
Dato:  17-05-2004 21:16
Ja, det er så ærgerligt, for når vi først finder et emne at snakke godt om, kan vi snakke virkelig meget, og sådan :)
Men jeg tror måske... Jeg er ikke helt sikker... At jeg kan li ham en lille smule... Men ved det ikke helt....
0
0
Svar på denne tråd

selvfølgelig
Forfatter: 
Dato:  17-05-2004 21:32
kan man da gøre noget ved det!
tag en snak med ham og fortel ham din mening! jeg ved godt det godt ka være svært men det er bare om at få det gjordt med hensyn til dine venner!
heeeelt ærlig hvorfor tager du dig overhoved af hvad de siger???? helt ærlig de er da for langt ude! det er da ikke rigtige venner hvis de gør det! hva med bare at være ligeglad med hvad de siger!
el. bed dem om at holde op med det! hvis ikke de stopper har de et seriøst problem!

Hilsen Liv.
Lamaernes hersker.
hey hey, my my rock`n roll will never die.
msn:futtevonfidus@hotmail.com bare tilføj mig!
0
0
Svar på denne tråd

kender de tpiis
Forfatter: 
Dato:  17-05-2004 21:49
Kender det !!

Alt for godt, synes virkelig sådan noget e rmega irreterende, men tror da du skal prøve at spørge ham en dag om det er fordi han ikke er der eller ikke gider snakke ?
*Sofie Aka Mizia*
Fisk er venner, ikke mad :P
Citat: "Find Nemo"
:-D
babe_in_totaly_control_of_herself_@hotmail.com :-D

0
0
Svar på denne tråd

Liv:::
Forfatter: 
Dato:  17-05-2004 21:50
Jeg ved det... Men helt ærligt.. Jeg elsker mine venner... Selv dem der gør det... Og hvis jeg mister dem, så har jeg mistet alt...
Jeg kan tælle mine venner på én hånd. Jeg har fire...
Hvis jeg mister så meget som én af dem, så er det hele fandme bare noget lort!
0
0
Svar på denne tråd

Men Liv...
Forfatter: 
Dato:  17-05-2004 21:55
Egentlig har du sgu ret :D
Hvis de ikke kan respektere det, så er de ikke det værd..
Så må jeg finde nogle andre venner! :D
Det trænger jeg i det hele taget til... :(
Dem jeg har flipper ud, når de hører jeg har prøvet at begå selvmord... :/
0
0
Svar på denne tråd

Venner...
Forfatter: 
Dato:  17-05-2004 22:06
Har du prøvet at sige til ham, du synes, han af og til virker afvisende?

Det er nogle gange det letteste (og samtidig det sværeste) at være ærlig.

Det kan jo godt være, han ikke selv tænker over det. Eller at han har en grund til at være sådan, som I kan arbejde jer udenom.

Du kan jo i hvert fald ikke få noget som helst forhold til ham, hvis du ikke finder ud af at fjerne den dér afstand mellem jer.

Og med hensyn til dine venner...

Du siger da bare til dem, at du og ham er venner! Og tilføjer, at du da også ville blive irriteret, hvis folk gik og bagtalte dem. Hvilket ikke nødvendigvis betyder, du ligefrem er forelsket i dem. :)

-+- Zip.
0
0
Svar på denne tråd

Zippeline:
Forfatter: 
Dato:  17-05-2004 22:10
Tjah... Vi snakker nu glimragende sammen, men han er i det mindste ærlig over for mig :) Han siger til når han synes jeg er irriterende, og snakker for meget, og han viser hvis han er lettere ligeglad med det jeg siger :)
Og når vi først får hul på et emne, tjah... Så får vi fandme snakket meget!
0
0
Svar på denne tråd

re: Anna:
Forfatter: 
Dato:  17-05-2004 22:13
Skøn ven! :) Det er dejligt, når folk er ærlige.

-+- Zip.
0
0
Svar på denne tråd

Zippeline:
Forfatter: 
Dato:  17-05-2004 22:18
Ja, faktisk...
Det er også meget rart at blive afvist en gang i mellem, og så har han humor ;)
0
0
Svar på denne tråd

Re: Anna:
Forfatter: 
Dato:  17-05-2004 22:25
Si, si - humor er godt. Især hvis den er lidt sarkastisk. :P

En af mine venner har sådan en sjov, snobbet humor - og selvom den af og til bider, er den ret underholdende.

Hehehe, et venskab er nu en mærkelig fisk.

-+- Zip.
0
0
Svar på denne tråd

Zippeline:
Forfatter: 
Dato:  17-05-2004 22:30
Nemmerlig :P
Jeg kan da ikke finde på at være sarkastisk? :P
Nå, nu skulle jeg lige til at blære mig med at jeg altid er ærlig.. Og nogle mennesker bliver bange for mig, når jeg siger min mening om dem, eller noget andet, men så må de lade være med at sige det, for jeg siger hvad jeg tænker, og står ved det jeg siger...

Men jeg vil lave min aften-gymnastik og tumle i seng :P
0
0
Svar på denne tråd

re: Anna:
Forfatter: 
Dato:  17-05-2004 22:35
I så fald må du jo sove godt.

Jeg siger, hvad jeg mener - men jeg er også sjældent sådan helt vildt fjendtlig. ;) Så det er sjældent, folk bliver bange for mig. De ryster højst på hovederne. *suk*

-+- Zip.

0
0
Svar på denne tråd

Kender det.... (godt)
Forfatter: 
Dato:  18-05-2004 08:45
Måske skulle du indse, at i ikke ER VENNER, og finde en anden ven... Eller spørge ham lige ud (altså dirkete) om i er venner eller ej..!

Held og lykke..

♥ QnuzzR Camille og Herkules ♥
>o< Min engel hedder Herkules >o<

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider