Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Min weekend+ Spørgsmål
Forfatter: 
Dato:  16-05-2004 20:35
HejssSa JH'Ænder ;-D

Hvorn skjærn?
Her går det godt me Laffe og mig selv ;) Vi ska til stævne d. 29-30/05- 04 så det.. Der ska jeg starte LC1, selvom min ridelære siger jeg ska starte LB2 og LB3.. Ved bar ikk om jeg tør?

Her i weekenden har jeg været på weekend hos hende berider eleven oppe på min rideskole. Det var nu meget hyggeligt ;) Jeg havde taget en af mine veninder me. Pia. Det var nu dejligt hun var me for om lørdagen sku hun til fest hos en der hedder Louise. Vi fodrede i stalden kl. 17:00 da hun havde weekend vagt. Det tog ca 1½ time, me sårn en stor stald og når det roder ;) Bagefter gik vi over til hende og sad og snakkede lidt. Så gik hun i bad og jeg fandt det tøj hun skulle have på på festen, og nøøøj hvor blev hun da fin ;) Så tog hun afsted...
Mig og Pia blev hjemme og så Pearl Harper(<-- ? Hvorn staver man t?), åd slik, sodavnd og ja.. Vi fik en der hedr Jacob til a køre os ned på Statoil for a købe noget mere slik ad.. Han havde noget sprut i bilen og vi kørte rundt i ca. 2½ time i hele byen og snakkede helt vildt og grinede. Han var sku noget trist pga. kæreste sorg, men det var han ikk da vi var kommet hjem. Jacob's forældre ejer rideskolen og han er vidst. hmmm... 21 år gammel :)
Hende beridereleven ska jeg foresten også være hestepasser/stald passer for ovre på Morsø! Hun hedder Karina.

Om morgenen sku vi op kl. 06:15 for hun havde vagt. Hun var først kommet hjem ved halv fire tiden.. Hvem tror i der var trætte? Mig og Pia var også først faldet i søvn ved 2 tiden. Da vi havde fodret lukkede vi hendes og min hest på fold og vi gik over og sov igen og fik noget morgen mad. Jeg så find Nemo da de sov og @!#$ jeg begyndte helt a græde da Nemo's far fandt ham. De trode jeg var ved a dø.. hehe
Halv 12 gik vi over for at fodre til middag og bagefter red jeg. Jeg skulle først ride Laffe, så en dressur hest der hedr Marco som også ska starte på Morsø, så Maresi som også ska starte som er Karina's og så til sidst skulle jeg longere karina's vilde spring musse. Den rider jeg ikk særlig tit da den er noget vild. Den skridter jeg mest istedet..

Det var lidt fra mig.. Læste i det? ;)
Her er spørgsmålene:

Ska du til Morsø?
Glæder du dig?
Hvor mange heste ska du have me?
Ska du være stald passer?
Ska du bar vær hjemme? :)

Håber i gad læse det og svare på hva jeg har skrevet :)
:) Katrine & Lafaette :)

Gåde: Hvorfor regnede det da mig og Lafaette blev født?
Svar: Jo himlen mistede sine smukkeste stjerner
0
0
Svar på denne tråd

muahha........
Forfatter: 
Dato:  16-05-2004 20:38
lyder som om du rigtig har hygget.. og er du lidt lun på ham den 21 årige arj det gas :-P

skal ik til morsø så.... :-)

:-( Knuss fra pigen der græder sig i søvn :-(
-Mistede min elskede part kl. 3 om natten lørdag den 15 maj-
:{-( -miis U Nikki! tag nu et bukspring på evige græsmarker- :{-(

0
0
Svar på denne tråd

Svar svar svar... =D
Forfatter: 
Dato:  16-05-2004 20:39
Uha det lyder jo som en hygsom week!! :-D

Ska du til Morsø?
YEAH!!!!!

Glæder du dig?
JAAAA mega meget!!!!

Hmm kun 1!!

Nope.. Ska selv ride..

Ska du bar vær hjemme?
Nope...

;-D ♥ -*Knuss Nina & Flicka*- ♥ ;-D

Kat.II pony tilsalg!
Ponyen, til rytteren der VIL!
Kan ses på præsentation!
0
0
Svar på denne tråd

sku der stå noget her?
Forfatter: 
Dato:  16-05-2004 20:39
Det lyder da enormt hygsomT :-D Men ska ik til morsø så gider ik svare på spørgsmålene :-P

8-) Josse & Hagar 8-)
0
0
Svar på denne tråd

hehe.... det staves
Forfatter: 
Dato:  16-05-2004 20:42
Pearl Harbor... total fed film, og mega lækre skuespillere hehe, total sørgeæig, kan ik ha at David han dør, han er lækrest:(

Ska du til Morsø?
nej desværre, skal til stævne i Sdr. Hygum i hele den week.

Glæder du dig?
ja til Sdr. Hygum!

min Pony Scholastica, vores 5 år gamle Holstener hoppe, Otilie F. Damgaard og vores 4 års Holstener (DV)hingst Celebration F. Damgaard og Otilie's halvsøster som vi har soldt, skal også gå dernede!

nej ride selv, og nok også hjælpe til!

Ska du bar vær hjemme?
nej da;)

*~*Celebration F. Damgaard*~*
*~*vinder af den nyindstiftede Elvin Rasmussens vandre pokal*~* *~*for bedste danskavlede 4 års springhingst 2004*~*

*~*Bedste dressur rytter 2004*~*

*~*Pas godt på dine venner*~*
*~*for uden dem er du intet*~*

*~*Stutteri F. Damgaard, Holstenere i topklasse*~*
0
0
Svar på denne tråd

Hejsa...
Forfatter: 
Dato:  17-05-2004 11:51
Nope, skal ikke til Morsø.. :)

Min kusine kommer den weekend, hun er så kær, så det bliver herligt :D

//Malle (Mizett) :)

Something sweet
Every time we meet
There’s no doubt about it
But I whish I know
What I’m suppose to do
With you Sirene

Still tonight I fall for the stars in your eyes
I apologize
But I want you to know
That my heart is broken
My high is low
That’s how far you go
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet