HejssSa JH'Ænder
Hvorn skjærn?
Her går det godt me Laffe og mig selv

Vi ska til stævne d. 29-30/05- 04 så det.. Der ska jeg starte LC1, selvom min ridelære siger jeg ska starte LB2 og LB3.. Ved bar ikk om jeg tør?
Her i weekenden har jeg været på weekend hos hende berider eleven oppe på min rideskole. Det var nu meget hyggeligt

Jeg havde taget en af mine veninder me. Pia. Det var nu dejligt hun var me for om lørdagen sku hun til fest hos en der hedder Louise. Vi fodrede i stalden kl. 17:00 da hun havde weekend vagt. Det tog ca 1½ time, me sårn en stor stald og når det roder

Bagefter gik vi over til hende og sad og snakkede lidt. Så gik hun i bad og jeg fandt det tøj hun skulle have på på festen, og nøøøj hvor blev hun da fin

Så tog hun afsted...
Mig og Pia blev hjemme og så Pearl Harper(<-- ? Hvorn staver man t?), åd slik, sodavnd og ja.. Vi fik en der hedr Jacob til a køre os ned på Statoil for a købe noget mere slik ad.. Han havde noget sprut i bilen og vi kørte rundt i ca. 2½ time i hele byen og snakkede helt vildt og grinede. Han var sku noget trist pga. kæreste sorg, men det var han ikk da vi var kommet hjem. Jacob's forældre ejer rideskolen og han er vidst. hmmm... 21 år gammel
Hende beridereleven ska jeg foresten også være hestepasser/stald passer for ovre på Morsø! Hun hedder Karina.
Om morgenen sku vi op kl. 06:15 for hun havde vagt. Hun var først kommet hjem ved halv fire tiden.. Hvem tror i der var trætte? Mig og Pia var også først faldet i søvn ved 2 tiden. Da vi havde fodret lukkede vi hendes og min hest på fold og vi gik over og sov igen og fik noget morgen mad. Jeg så find Nemo da de sov og @!#$ jeg begyndte helt a græde da Nemo's far fandt ham. De trode jeg var ved a dø.. hehe
Halv 12 gik vi over for at fodre til middag og bagefter red jeg. Jeg skulle først ride Laffe, så en dressur hest der hedr Marco som også ska starte på Morsø, så Maresi som også ska starte som er Karina's og så til sidst skulle jeg longere karina's vilde spring musse. Den rider jeg ikk særlig tit da den er noget vild. Den skridter jeg mest istedet..
Det var lidt fra mig.. Læste i det?

Her er spørgsmålene:
Ska du til Morsø?
Glæder du dig?
Hvor mange heste ska du have me?
Ska du være stald passer?
Ska du bar vær hjemme?
Håber i gad læse det og svare på hva jeg har skrevet