Arj jeg er så sur og trist lige nu. Var ude og ride på Chanell i dag, og hun virkede lidt halt undervejs på højre forben og var flere gange af og trække og checke hende osv. og fandt ikke noget, og så da vi kom op i skoven var der ingenting...
Da jeg så kommer ud på asfalten igen, kan jeg bare høre "klank... klonk..." - hoppede af og så hun havde fanme tabt skoen på venstre forhov!!!

ARGH!!!
Og da hun har tabt den, har hun fået brækket kanten af hvor skoen skal sidde fast. Så nu skal smeden ud hurtigst muligt og pille de 3 sidste sko af, og så skal jeg ellers vente på at hendes hov gror nok ud - hvilket tager mindst en 3 uger siger min tante (Hun er dyrlæge)

Og Chanell er så omhovet, at hun skal have sko på alle 4 hove...
Så jeg kan ikke ride hende i mindst en 3 uger! Kan måske lige ride hende lidt ude i folden mens det stadig er blødt, ellers bliver hun øm...
ÆVBÆV SURE TÆ'R I SAFTEVAND!!!
Men i det mindste kan jeg trøste mig med, at jeg får en ekstra hest i sommerferien
En af mine mors veninder er ved at blive gravid, og hun har en DV hoppe som hun har lidt problemer med - så den skal ned til os og så skal jeg ride den lidt og sårn

Det bliver dejligt... Gid den ku komme noget før
Suk og skal op på skolen nu, GIDER IKKE! Bare tanken om at skulle om kl. 6 og gå de skide 6+km hver morgen - lyder måske ikke så slemt, men når man har gjort det hver morgen i snart 10 måneder er det dræbende kedeligt!