Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Ingen ridning :(
Forfatter: 
Dato:  09-05-2004 15:36
Arj jeg er så sur og trist lige nu. Var ude og ride på Chanell i dag, og hun virkede lidt halt undervejs på højre forben og var flere gange af og trække og checke hende osv. og fandt ikke noget, og så da vi kom op i skoven var der ingenting...

Da jeg så kommer ud på asfalten igen, kan jeg bare høre "klank... klonk..." - hoppede af og så hun havde fanme tabt skoen på venstre forhov!!! :( ARGH!!!

Og da hun har tabt den, har hun fået brækket kanten af hvor skoen skal sidde fast. Så nu skal smeden ud hurtigst muligt og pille de 3 sidste sko af, og så skal jeg ellers vente på at hendes hov gror nok ud - hvilket tager mindst en 3 uger siger min tante (Hun er dyrlæge) :( Og Chanell er så omhovet, at hun skal have sko på alle 4 hove...

Så jeg kan ikke ride hende i mindst en 3 uger! Kan måske lige ride hende lidt ude i folden mens det stadig er blødt, ellers bliver hun øm...

ÆVBÆV SURE TÆ'R I SAFTEVAND!!!

Men i det mindste kan jeg trøste mig med, at jeg får en ekstra hest i sommerferien :D

En af mine mors veninder er ved at blive gravid, og hun har en DV hoppe som hun har lidt problemer med - så den skal ned til os og så skal jeg ride den lidt og sårn :D Det bliver dejligt... Gid den ku komme noget før :)

Suk og skal op på skolen nu, GIDER IKKE! Bare tanken om at skulle om kl. 6 og gå de skide 6+km hver morgen - lyder måske ikke så slemt, men når man har gjort det hver morgen i snart 10 måneder er det dræbende kedeligt!

- Rollo -
En rød og en brun, en Chanell og en Marie ;-D
3 tosser på en tømmerflåde!
Kaniner bortgives hurtigst muligt
0
0
Svar på denne tråd

Ej hvor "nederen"
Forfatter: 
Dato:  09-05-2004 15:51
Ej hvor "nederen" :-P hehe...

Ej, men ret surt! :-(
Stakkels dig! Jeg håber for dig (og Channel sæføli) at det snart blir bedre! :-)

Men det lyder da dejligt med hoppen der sku komme i sommerferien... :-D

Vrinsk fra Dixie_tyz!

(y) Det styrer at ride med ridehjelm! (y)

Søger en part-pony at ride! *KIG*
0
0
Svar på denne tråd

Ævs med hesten...
Forfatter: 
Dato:  09-05-2004 15:51
Det var da irriterende. :( Jeg kender det fra Croslee (den uforbederlige LS'er hest) - han taber også altid halvdelen af hoven (eller der omkring), når han taber en sko.

I det mindste behøver der ikke gå MERE end 3 uger.

Men stakkels hest og stakkels dig - jeg må sige, jeg har halvvejst ondt af din lange vej til skole. 6 km - O_o!

Heh, men så får du sådan en ekstra hest til sommer... pas nu på at hende Chanell ikke bliver sur og jaloux - jeg ved ikke, hvor meget plads vi sådan har til endnu en DS'er hyp.

God bedring til hyppen - og god gåtur. :P

-+- DS'eren.

0
0
Svar på denne tråd

Kender det godt!!
Forfatter: 
Dato:  09-05-2004 16:41
Kender det godt, det er vildt trælst?
Det samme skete nemlig for min pony Lonnie(uha det rimede :-P)

; Men god bedring til Chanell..

Mvh Anne

Lev livet nu
For det bliver ikke genudsendt
0
0
Svar på denne tråd

htfsjyhhgjkhg
Forfatter: 
Dato:  10-05-2004 14:43
Nu er vi i samme båd.. Krikken er halt..

Mvh. "*^*Sweety.Stella.dk*^* >o<

"Hvis du tror,
at hele verden har vendt dig ryggen,
så prøv at se dig omkring.
Måske er det dig,
der her vendt ryggen til verden"
0
0
Svar på denne tråd

aaaaaaaaah
Forfatter: 
Dato:  10-05-2004 14:54
Det kan nu også klares på anden vis...

Jeg har før haft samme problem, der kom smeden da bare og "limede" den det sidste stykke..

Lærke
Lærke (Athene)

Køb/salg af hest og pony |Stald Pilgaard |

PilgaardHorses
0
0
Svar på denne tråd

Lærke (Athene)
Forfatter: 
Dato:  10-05-2004 18:18
Det havde vi også overvejet, men det er virkelig meget hun har fået revet af - og værste er at hendes hov er lang tid om at vokse.

Men smeden kommer på torsdag, håber han har noget bedre nyt - han sagde i telefonen at hun nok skal have klokker på, på fold - HADER sådan noget, heste skal ikke have noget tingeltangel på, på fold :(

- Rollo -
En rød og en brun, en Chanell og en Marie ;-D
3 tosser på en tømmerflåde!
Kaniner bortgives hurtigst muligt
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider