Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

"Elsker jer"?
Forfatter: 
Dato:  09-05-2004 13:00
Hey JHN'ere.
Mine veninder og venner bruger meget ordene:
Jeg elsker dig. Og tit passer det jo ikke. Svar mig lige på lidt spørgsmål:

Hvornår elsker man en person?

Hvornår holder man af en person?

Hvad er forskellen på at holde af og elske?

Tænker I over det når i skriver: Jeg elsker dig?

Uden dig, er jeg intet.
Fucked up everything!
.Hybholt.
0
0
Svar på denne tråd

Hvad jeg synes:
Forfatter: 
Dato:  09-05-2004 13:41

-Jeg synes man kan elske på forskellige måder.
Men når man er loyal og sød (evt. kærlig) over for en person, og man har stærke bånd... så elsker man hinanden!
For at elske behøver det ikke at gå
over i kys og... ja i ved! :-P

-Det samme som før!

-Jeg mener ikke der er nogen forskel, da jeg jo som sagt mener at man kan elske på forskellige måder!

-Ja! Men jeg mener noget forskelligt hvis det f.eks. er til min mor, veninde, eller kæreste (hvis jeg altså havde en!)

Det mener jeg :-)

Vrinsk fra Dixie_tyz!

(y) Det styrer at ride med ridehjelm! (y)

Søger en part-pony at ride! *KIG*
0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  09-05-2004 13:49
Jeg ville aldrig sige at jeg elskede en person uden jeg mente det?

:) Knus Anne(Lokka) :)

-----------

Love U Elliot
0
0
Svar på denne tråd

iaiqwehqkwejkwe
Forfatter: 
Dato:  09-05-2004 16:01
Jeg tror overhovedet ikke man er klar til at tage stilling til om man elsker en person eller sådan noget, som teenager. Og alt det der pladder om at man bare skal mærke inde i sit hjerte om det passer - hm, jeg tror nu mere den varme man føler er fordi man elsker at have personen som ven, ikke at man elsker selve personen som person. hm. godt formuleret :S nåh, men det at elske en person er en man bare lever for, vil dø for, og vil tilbringe resten af livet sammen med, i film ser man da hele tiden folk på jagt efter at finde deres store kærlighed og den de elsker, mens andre her i virkeligheden i teenageårene allerede kan remse 36 personer op de elsker af HELE deres hjerte! :S ih dog! og det er jo til at grine af især når de lige inden de remsede personerne op fyrede denne sætning af; "Og elske er ikke et ord man skal misbruge" - Ja goddaw med dig, du har vist et meget stort hjerte hvor der endda også er plads til folk du endda aldrig har set irl og lige har kendt over nettet et par uger/måneder? HEHE nøj hvor er det bare fedt.

man KAN ikke elske en person man kun kender over nettet, det er ikke en virkelig person - eller jo, men vedkommende eksisterer ikke i éns egen verden. og nu vil jeg ikke til at sige det sædvanlige med at du ved ikke om personen er lige så sød i virkeligheden blabla.. jeg er sikker på at der er mange søde på nettet, men folk der siger de elsker dem.. det kan de ikke, det er umuligt. De elsker måske at skrive/snakke med dem. men man kan ikke elske en man aldrig har mødt, det er som at opdigte sin egen fantasiperson. så hvis man siger det, lyver man både overfor sig selv og personen man siger man elsker.

Jeg ved ikke hvorfor det er blevet mode at fortælle at man elsker hinanden. og så er man pludselig uvenner og så elsker man ikke hinanden mere. Og så er det altså ikke rigtigt, for hvis man virkelig elsker en person, elsker man vedkommende uanset hvad (selvfølgelig kan det være konflikter og sådan, men jaa, blah.) og ikke kun når personen lige lever 110 % op til ens krav.

Jeg ved heller ikke hvorfor folk har sådan et stort behov for at fortælle andre at de elsker dem. for at glæde andre ved at lyve for dem, så folk bare siger " i lige måde " og de så kan føle sig elsket? Hvorfor? Hvad er det helt vildt fede i at lege med sådanne store ord? Gem det dog til den dag i møder dén person I virkelig elsker, hvis man siger det til alle sine venner og hvem som helst bliver det til sidst bare et ligegyldigt ord, hvilket det jo ik er. det skal være noget stort, RIGTIG stort, når folk siger de elsker en, og ikke bare noget man oplever hver dag :S

.
0
0
Svar på denne tråd

eiowejwjew
Forfatter: 
Dato:  09-05-2004 16:09
- menmen man kan jo sagtens have mange venner man holder af og elsker at have som venner, og ikke vil undvære.. jeg har da også nogle venner som betyder meget (og nej ikke ALT *Fnizzarh*) for mig, og som jeg helst ikke vil undvære.

.
0
0
Svar på denne tråd

Svar svar svar!
Forfatter: 
Dato:  09-05-2004 19:40
Kærester.. Eller hva man siger..

Feks. når man holder af sine venner osv...

Der er ikk så meget.. vED DET faktisk ikk..

Skriver aldrig det til mine veninder.. Til andre ;)

;-D Linette & ♥Sascha♥ ;-D

0
0
Svar på denne tråd

Tja... MUH
Forfatter: 
Dato:  09-05-2004 20:14

Når man vil dø for denne

Når man godt kan lide personen (Ikke kælighedsmæssigt) Men stadig ikke ligefrem elsker!

Elsker er mere stærke følelser

Jep...

Mvh. Theis
It´s a Miracle
~ The wonders of this world go on ~

0
0
Svar på denne tråd

enig med sceentless
Forfatter: 
Dato:  10-05-2004 18:43
(eller hvad du nu hedder :-D )

undtagen en ting. en Teenager kan godt elske en person... tro mig.

MVH Alis

Gør hvad du vil - men opfør dig ordentligt!

:-* STOLT medlem af "De Skøres Klub"! :-*

Temple of Lucifer
0
0
Svar på denne tråd

Kærlighed???
Forfatter: 
Dato:  11-05-2004 19:05
For at gøre det kort, svare jeg bare på dine spørgsmål! (:

---Når man føler sig tom, når personen ikke er der.

---når man bare godt kan lide personen, kan lide at tilbringe tid sammen med den..

---Det er som man vælger at tolke ordet 'elske' og ligeledes at 'holde af'..

---jeg har kun skevet 'jeg elsker dig' en eneste gang i hele mit liv.. og der mente jeg det! - plejer ikke at skrive sådanne ting som: Skat, elskling og jeg elsker dig og videre.. For hvis man virkelig elsker en person synes jeg slet ikke man behøves at sige sådanne ting, selvfølgelig er det altid rart at hører det fra den man elsker, men kærligheden ligger ikke i ord, men i den måde man viser det for hinanden, er overfor hinanden..

Scentless - Jeg er delvist engig med dig - men det med at teenager ikke kan elske - der mener jeg nu du sætter det meget firkantet op..selvfølgelig kan man elske selvom man ikke er helt gammel og erfaren endnu -Selvfølgelig kan man det, det er ikke en umulighed, men kærlighed kan også stoppe.
Der er selvfølgelig dem der bare er forelskede i forelskelsen (nu tænker jeg på kærester).. og dem der bare ser op til en person eller en anden ting som egentligt ikke behøves at være 'ægte' kærlighed.
men jeg er overbevist om at forelskelsen nu stadig er her selv mellem yngre mennesker..

Men altså ellers er jeg nu meget ening i det du poster op med!!

Hyg jer alle sammen! - OG FYR DEN A-z!!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider