Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Heste sladrer ikke!!
Forfatter: 
Dato:  18-01-2002 19:15
hej jeg har lige se "heste sladrer ikke" . Har fået at vide at der skulle være noget med Tina Lund havde brugt sporerne meget slemt. Men det så jeg overhoveedet ikke i filmen.....
;-) :{
0
0
Svar på denne tråd

Re: Heste sladrer ikke!!
Forfatter: 
Dato:  18-01-2002 19:19
Tja, der er jo altid nogle rygter om de der topryttere, Anders Schou er også en meget stor snob, hehe...

Måskle bruger hun dem!? Det ved kun hende selv, :-)

Håber filmen var god

Rollo...
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  18-01-2002 19:37
Det var da et gammelt dokumentar program, var det ikke? Om hestemishandling?

Det var ikke videre hyggeligt, må jeg nok indrømme...

-+-KNA.

~ I put my foot on the mountain and feel the grass beneath my toe. How can that be, when there's nothing but snow? ~
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  18-01-2002 19:43
Så var det muligvis i "Vidner til Hestemishandling"...eller...det var det! Jeg så begge film, og det var i den sidste film...og det var der hun var...
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  18-01-2002 23:36
Ja det er jo ikke altid at top rytterne er for gode over for sine heste"nogle mishandler sine heste så de bare skal gå godt.
Lægge glas går i bandager så de løfter bene ja det er fryggeligt at tænke på hvad sådan nogle kan finde på >:-(
Hilsen Pernille
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  19-01-2002 11:37
HALLO vidste i godt at Hjulsporer ikke gør ondt på hesten!! De killer hesten i stedet!!

Qnuz Camilla(Zoya)
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  19-01-2002 13:34
Camilla......Joo det gør, det kan godt være at de måske killer lidt men julespore kan stikke huld i siden på hesten. Pernille
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  19-01-2002 17:36
De programmer er da ret gamle, ikke ? Det var meget oppe i sportsmedierne for nogle år siden - rigtig grimt..! Men det skal så også lige siges, at det blev pustet godt og grundigt op, så den "almindelige" rytters ry tog grundigt skade af det. Mange troede, at vi allesammen barrede hestene o.lign. - ikke så rart at have hængende på sig !
Så også programmerne og læste samtlige artikler i aviser og blade dengang.

-Sine
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider