|
|
| Din weekend? |
| Forfatter:  |
Fucking Flügger |
| Dato:  |
30-04-2004 13:26 |
|
*Jubii* skønt endelig..WEEKEND!!
Den er længe ventet(: Skal til fest her i aften kl. 20.00.. Ligenu er jeg bare smadret, men det skal vel nok blive sjovt, det er den første fest jeg skal til, hvor klassen er der(: Hygge hygge!!
Hvad skal I lave i weekenden?
Hvordan har I det ellers for tiden?? Køre det?
Her hos mig går det lidt af lort til, men whatever.. Jeg overlever..
I think about you baby and I dream about you all the time. I'm here without you baby. But you're still with me in my dreams. And tonight, there' only you and me.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja.... |
Theis |
30-04-2004 13:28 |
|
Daffe lidt rundt, være sammen med Basim, lidt ud til hypperne, høre noget Queen, vænne mig til kontaktlinser og så kommer min bror 
Næh...
God fest 
Mvh. Theis  I'm the invisible man It's criminal how I can See right through you Buller&Theis
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Weekend... |
Hamlet |
30-04-2004 13:32 |
|
Skal op til Nordjylland, til min moster. Hendes nabo har Jydske heste, så dem skal vi nok ride lidt ture på *Wee*
Om det kører? Tjah. Det går vel an:S
Hav en god fest, søtte...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Theis.. |
Fucking Flügger |
30-04-2004 13:32 |
|
Tak(:
I think about you baby and I dream about you all the time. I'm here without you baby. But you're still with me in my dreams. And tonight, there' only you and me.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hamlet.. |
Fucking Flügger |
30-04-2004 13:33 |
|
Mange tak, søde;P
Lyder fedt.. Du må hygge dig!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| haaaaaaaiii |
|
|
Jeg skal til distrikt stævne i spring. Glæder mig 2talt
Det går RIGTIG godt.
NAICON R DEN BEDSTE LOVE U Jeg har en pony der hedder Naicon den R blanding a Araber og New forest og den R bare OVER DEJLIG OG SMUK og så har den en KANON SUPER gang (en RIGTIG GANGMASKINE) Jeg starter MANGE stævner i dressur starter jeg LÁ4 og LA5 i spring LB. Jeg har også en hund den hedder Chicka og R en amstaff den er også OVER DEJLIG OG SMUK. knuSp.s tjek også min hjemmeside som R www.naicon.webbyen.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Til millitary stævne 
Det køre som smør!
♥ Vriinsk Claudi og Locky ♥- Det er ikke størrelsen det kommer an på - Stald Juelsgaard
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Jeg skal holde ... |
[ Mona&Viggo ] |
30-04-2004 13:48 |
|
.. en videoaften for nogle venner
God fest Flügger !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
- Søndag skal jeg til konfirmation /: Gider jeg bare ikke..
Hvordan har I det ellers for tiden??
-Ad helvede til.. Hende jeg skal til konfirmation hos var min bedste veninde indtil for et par uger siden..
og så er der så meget andet :/
.:Poison Girl:.
Folk siger at de elsker blomster - og plukker dem Folk siger de elsker træer - og fælder dem Folk siger de elsker jorden - og ødelægger den Derfor bliver jeg bange når folk siger de elsker mig!
Msn: amanda_sq@hotmail.com>
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| skal.... |
HOPE |
30-04-2004 13:53 |
|
arbejde i dag og i morgen + i tivoli med nogle venner.
På søndag regner jeg med at tage tilstævne, i Ikast. Og ride 1 U-klasse.  såå...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rg vtggr |
|
|
Fredag kl 16:00 ska jeg møde op på skolen *RØV* så ska vi ud i en fucking skov og på sådan noget overlevelses tur!
Lørdag i biografen med nogen venner og se terkel i knibe IGEN lol! Så lørdag aften til halbal i jelling, søndag ha tømmermænd og til konfirmation!
Har det helt fint og det går super! Hesten var jeg ude og ride på for første gang igåR! Har slået op med min gamle VOLDELIGE kæreste og fået en ny rigtig rigtig søD en! Så det er rigtig godT!
KnuZz MiiG
Bar had mig det gør mig mere berømt!  ?Hvis livet er en gave, kan den så byttes?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svar svar svar... =D |
|
|
Her i imorgen og søndag skal jeg til stævne i Ikast! Distriktstævne... MB imorgen, og MB og MA søndag!
Ellers går det rigtig godt!!
♥ -*Knuss Nina & Flicka*- ♥ 
***2. plads i den store sommerkonku.*** ***Vinder af JHN's sejeste Pony*** ***Vinder som Årets Springrytter 2003*** ***Vinder af Årets Flotteste Spring Billede 2003***
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Halløj.... |
|
|
Skulle ha' været til stævne.. Men hende jeg skulle køre med, kunne pludselig ikke starte alligevel.. ØV-BØV, det ville ellers ha' været min første 5.1 på Den lille gule...
Men, så tager jeg da bare til HINGSTESHOW på Hedeland i stedet for... Der kommer alt for mange lækre heste, til at jeg kan gå glip af det... Min svigerfar komemr med 2 hingste + en hoppe.. Min onkel kommer med en hoppe... + Deres hingst, som bliver redet af en anden... Og så kommer der selvfølgelig, nogle af de bedste hingste, man kan forestille sig.... WAUW....
-MØD op, hvis I ikke har andet at lave...
Ellers går det ok...
Mvh Sisse  Tænd hellere et lys, end at klage over mørket!
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| svar svar svar.... |
Freja er en rigtig springpony |
30-04-2004 14:20 |
|
Hvad skal I lave i weekenden? lørdag skal jeg til hadsten og kigge på en jeg kender....... og søndag skal jeg selv til stævne på min dejlige ponz..
Hvordan har I det ellers for tiden?? Køre det? hmm JA DET KØRER RIGITG GODT JEG ER SUPER GLAD.....
Knuzzer ---o0(Miss søssi)0o--- og Freja som er verdens bedste pony for mig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| moine svar.. |
lspns |
30-04-2004 14:47 |
|
Hvad skal i lave i weekenden?
På arbejde i svømmehallen. ud og sørge for Nobody, og måske ride en anden der hedder Nikita.
og Lørdag tager jeg nok hjem til en der hedder Mads.
hvordan har i det ellers for tiden, Køre det?
nej, det Cykler..hehe..  )
- lidt for hurtigt. 
Ej, det går nogen lunde.
MVH Karina og Nobody Det regnede den nat Nobody blev født. ikke fordi det var hans skyld, men fordi himlen lige havde mistet sin smukkeste stjerne. Dressur rytter.- og er stolt!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmmm.. |
Braceface |
30-04-2004 15:09 |
|
Eey min flügger-skat!
Jeg skal ikke rigtig lave noet..
No plans!
Ha en god fest..
Kyys
braceface. with her beautiful horse. fáni.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svarsvar,,,,, |
Cecilie&Jason |
30-04-2004 15:44 |
|
-Stene for vildt!
Jason er halt, så der bliver nada stævne/ridning for os
-Tjaeh.... Krikdyret er halt! Så NEJ, det kan man ikke ligefrem sige det gør!
Hilsen Cecilie. ^!^-..at komme et stykke på vej er ikke det samme som at tage fejl af vejen..-^!^ MSN: prupony@hotmail.com
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| TjaaH! |
Katrine |
30-04-2004 18:15 |
|
heeeeej
jeg skal ride en MASSE :p
og ud at se min venindes nye hyP..
HyP HyP
<3 Heste er det bedste <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| heh..... |
|
|
Tjah, i dag skal jeg over til en veninde og drike lidt 
og i morgen skal kjeg se pony glaop på klampenborg
søndag skal jeg så til konf.
- Sårn lidt af HT  kører ik særlig godt nej.Glor forvirret rundt 
-Sandra & Misha-|Fremtiden kommer af sig selv, men ikke fremskridtet|A little bird up ind the sky, dropped a shit right in my eye. Me not worry, me not cry, me just happy cows dont fly. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mine svar :o) |
~Jennifer~ |
30-04-2004 20:10 |
|
Hmm fredag; Har redet begge mine ponyer og sprunget på den ene, Super.. Jeg har fået favet flere lyse striber i, R jo snart blondine, sååH.. hehe..
Lørdag; Ride begge ponyer, gå en avis rute for min veninde (Får penge, wow) + rulle sange til konfi
Og ellers bar gøre klar til min konfi 
Søndag; Uhhh den store dag.. Skal konfirmeres, skal derfor også være oppe i kirken kl. 9:30
Holde en (forhåbenlig) go' fest og sove sove sove til at være klar til BLÅMANDAG
Go fest, hygge..
Hilsen Jennifer... Elsker sine ponyere; Blis & Ziagto Sarakkha
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg ska.. |
Angel-or-Devil |
30-04-2004 20:31 |
|
.. konfirmeres søndag...
// Out Kira
Msn: Miss_kirav89@hotmail.com tidl. Miss_kira89@hotmail.com Arto bruger: Only-Bitch
| Smil gir' smil
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Svar.. Fra mig;P |
Bubbi |
30-04-2004 22:39 |
|
Tjah, i morgen skal jeg hente min nye mobil inde i byen. Og så ska jeg ud og ride, passe min søster, og slappe af(:
Jo tak, det går skam fint.. Er jo lidt vild med én♥ Hehe;P
Bubbi
Fuck what I said it don't mean shit now Fuck the presents might as well throw them out Fuck all those kisses, they didn't mean jack Fuck you you hoe, I don't want you back
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|