Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Min part har folet (:
Forfatter: 
Dato:  28-04-2004 19:20
Hej alle :)

Min halvpart, Mamma Mia har folet i dag. Hun folede i morges, kl.06:30.
Det blev en lille hoppe, som nok skal hedde Dancing Queen (Mamma Mias navn er efter en Abba sang, og Mamma Mias første føl, Money var også efter en Abba sang). Ejeren er dog ikke helt sikker endnu ;)
Faderen til føllet er en hingst ved navnet Black 'n White Sunny, som vist nok skulle være pinto. I hvert fald kan denne hingst kun producere brogede føl, så Mamma Mias føl er altså blevet broget :)

Har ikke fået taget billeder endnu, men gør det snart ;)
Ville bare lige fortælle det!

~ Laura ~
Succes er at opnå det, du ønskede. Lykke er at kunne lide det, du opnåede.
~ Livet er som en dans. Falder du, så kommer du op igen, danser videre og prøver at lade være med at se tilbage på dit fald. ~
0
0
Svar på denne tråd

tillykke med det..
Forfatter: 
Dato:  28-04-2004 20:31
eller hva man sir.. 8-)
glæder mig til at se billeder.. ;-)

:-D knuS Bandit-freaken :-D
8-) -husk på: skyd aldrig en død gråspurv med et haglgevær- 8-)

0
0
Svar på denne tråd

nej...
Forfatter: 
Dato:  28-04-2004 20:32
ej hvor dejligt for dig :-D
hhee.. sikke et sødt navn.. og sjovt tænkt at de sku hedde noget med abba-sange... ;-D
brogte.. hvilken slags broget?? hvor høj er hendes mor og far??
uh.. det lyder bare skønt mæ sådan en lille følbasse rendende rundt.. glæder moi til at se billeder ;-D

;-D Knuss fra Alien-freaken ;-D
:-* jeg hader Barbie!! Den BITCH har jo alt!! :-*

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  28-04-2004 20:37
Næh hvor fint..

Skal du så træne den op?
.:Poison Girl:.

Folk siger at de elsker blomster
- og plukker dem

Folk siger de elsker træer
- og fælder dem

Folk siger de elsker jorden
- og ødelægger den

Derfor bliver jeg bange når folk siger de elsker mig!
0
0
Svar på denne tråd

[Overskrift ]
Forfatter: 
Dato:  28-04-2004 21:03
*MeFeNiRo*: Øøh, har ikke forstand på de der farver! Seriøst, blander rundt i det hele :P
Men prøver at beskrive det lidt. Det er mest hvidt, med stooore brune pletter :P Hvide ben, brunt hoved med gennemløbende blis. En hel del store brune pletter ved flanken og bagbenene og et par store brune pletter lige omkring bringen ;)
Har ikke set sådan 100% på føllet, Mamma Mia beskytter føllet fra alt :)
Jeg ved ikke hvor høj faderen er - men han skulle vist være hest (omkr. de 155 vil jeg tro), Mamma Mia er selv omkr. 143 (altså 1'er pony ;))

Poison Girl: Tjah, ved ikke? Så længe at hun ikke er vænnet fra bliver det nok mest mig der kommer til at arbejde rundt om føllet. Men jeg vil se om ikke jeg kan få lov til at træne det - det kunne være så dejligt :)

Jeg tager ud og tager en heeeel masse billeder på fredag, og vil så plage mine forældre om at få dem fremkaldt hurtigt (har ikke digital kamera - kun almindelig kamera :() :D
~ Laura ~
~ Livet er som en dans. Falder du, så kommer du op igen, danser videre og prøver at lade være med at se tilbage på dit fald. ~
0
0
Svar på denne tråd

overskift..
Forfatter: 
Dato:  29-04-2004 08:52
Laura- : heheh.. hvis den er hvid med brune pletter er den brunbroget og hvis den havde været hvid med sorte pletter havde den været sortbroget.. enekelt??!! :-P
hehe.. ja de hestemødre vil ikk hvise deres føl til alle og enhver.. :-P når oki.. man sir at et føl bliver midt imellem sine forældre så den lille nye blir nok 147 eller måske hest?? hvem ved?? :-D

sys det er synd for dig der ikk er andre der vil svare.. sys da det er dejligt for dig, men det sys andre nok ik?? :-(

0
0
Svar på denne tråd

*MeFeNiRo*
Forfatter: 
Dato:  29-04-2004 14:06
...Folk må også selv om hvad de synes ;)
JEG er meget glad for føllet, og synes at det er kanon dejligt. Så det er jo fint nok :D

Jah, det med farver... Duer ikke til det ;) Joh, kan liige kende forskel på brun, sort, skimmel, rød og ellers de enklere farver :P Men alle de der blommeskimle eller hvad de nu er, deem...er jeg ikke så god til :P

~ Laura ~
0
0
Svar på denne tråd

hehehhehe
Forfatter: 
Dato:  29-04-2004 15:23
Laura- : jep du har ret men de er stadigvæk latterlige alle de andre der ikk svare på VORES indlæg ik?? :-*
puha farver?? :-P hehe.. er heller ikk så fornuftig til det der med blommeskimmel, stikkelshårsskimmel osv osv :-P

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider