|
|
| Bøsser og lebber.. |
| Forfatter:  |
Sophie |
| Dato:  |
26-04-2004 14:22 |
|
Heii..
Hva er jeres mening til bøsser og lebber..??
Hvorn ser i dem..?? Ulækre..?? Eller okay..??
Hva sys du der er mest upssende.. Bøsser eller lebber..?? Hvis du altså ikk sys om dem..
Myz miiig..
Én gang til hest.. Altid til hest..
Love me.. Or.. Eh.. Hate me..!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hmm... |
nanna s |
26-04-2004 14:30 |
|
Generelt har jeg ikke noget imod hverken bøsser eller lebber.. Men syns alligevel at det er noget lidt underlidt noget...
Tror især at jeg ville synes at det var underlidt hvis jeg engang får børn og et af dem bliver homoseksuel..
Men jeg synes ikke at folk er mindreværdige bare fordi de har en anden seksualitet...
*ALLE heste er de bedste, bare på hver deres måde* Qnuz Nanna
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gider du liige stoppe..!!!!!! |
|
|
det hedder: bøsser og lesbiske. det andet lyder nedværdigene.
og det har de ikke fortjent!!!
hvis man har et problem med nogle der har en anden seksualitet end en selv så har man sgu et problem..!!!
bøsser er vildt rare at være sammen med fordi at så ved man at de ikke har "skumle bagtanker" 
og lesbiske kærester har det tit svært med at skulle være utro.
det kan "kvinde moralen" tit ikke holde til
jeg foretrækker at være sammen med de venner jeg har der er bøsser og lesbiske.
sådan har jeg det også med prostiuerede. (staves? man må selv bestemme når det gælder kærlighed og seksualitet.
så min mening kort og kontant:
ville ønske jeg selv var lesbisk for de er sgu sødere end alle de tøser ude i verden der ikke kan andet end at fnise af andre
MVH Alis-en satanist som Anton LaVey sagde: En satanist mener, at man skal elske dem, der fortjener éns kærlighed. Dem skal man elske stærkt og fuldstændigt. Men man skal ikke vende den anden kind til sin fjende. Hvis nogen slår dig på den ene kind, så slå ham på den anden og gør det hårdere, ellers har du snart ingen kinder tilbage. Medlem af De Skøres Klub Østerlund Ridelejr
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stop lige ½.. |
Sophie |
26-04-2004 14:41 |
|
Til sodsva´rt: Øhm.. Sorry jeg skrev lebber.. Tilgi mig.. Hvorfor så sur..?? Øhm.. Har ikk noget imod dem.. Overhovedet..!! Så.. Slap lige lidt a..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
zummer_babe |
26-04-2004 14:42 |
|
har bestemt ikke noget imod homoseksuelle.. min søs er lesbisk og skal giftes her storebededag  sys de er lige som alle andre...
hilsen sofie jeg har mistet min store stjerne. sorteper er hendes navn. aflivet den 31/3 04 hun vil altid have en plads i mit hjerte.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Enig.. |
Sophie |
26-04-2004 14:52 |
|
Til Zummer_babe..: Det sys jeg oz.. Tillykke med din søs.. Øhm.. Troede egentlig ikk a man ku gifte sig.. Hehe.. Men fedt nok for dem..!!
Myz miiig..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralalala |
Braceface |
26-04-2004 14:57 |
|
Bøsser og lesbiske er nogle af de rareste mennesker..
Min bedste ven er bøsse og jeg kan snakke med ham om alt!
Både pigeting og drengting..
Såeh dem der har noget imod bøsser og lesbiske, kort sagt:
F*ck jer?
braceface. with her beautiful horse. fáni.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hva..?? |
Sophie |
26-04-2004 15:03 |
|
Ka heller ikk c hva folk sQ ha i mod dem..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Drengen.. |
Sophie |
26-04-2004 15:07 |
|
En dreng fra min skole blir nemlig mobbet med a han "er" bøsse.. Som han nok ikk er.. Men altså.. Han ligner en.. Og det ka han jo ikk gøre for.. Ka ikk helt se hva folk for ud a a mobbe sårn en stakkels lille fyr..
Myz miiig..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Intet... |
Hamlet |
26-04-2004 15:27 |
|
Jeg har absolut, intet imod mennesker som er til det samme køn, eller begge dele. Altså, mennesker, er vel mennesker? Fatter det ikke...
Sophie, hvordan ligner man en bøsse? Bøsser er helt almindelige, ligesom dig og mig (Eller i hvert fald dig  )
Mvh. HamletSom nu må klare sig uden "sin" FrejaSavner sq den hyp, allerede
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| øhm... |
|
|
jeg er ikke sur, men jeg hade ordet "lebber" *uff* hehe..
hvordan ser bøsser egentlig ud? dem jeg er sammen med er da vidt forskellige.
jeg forstår ikke dem der siger "han er bøsse"
og når jeg så spørger hvorfor.. så siger de "han ligner en bøsse" øhhh...
er der ikke lige nogle der vil sige hvordan en bøsse ser ud?
MVH Alis-en satanist som Anton LaVey sagde: En satanist mener, at man skal elske dem, der fortjener éns kærlighed. Dem skal man elske stærkt og fuldstændigt. Men man skal ikke vende den anden kind til sin fjende. Hvis nogen slår dig på den ene kind, så slå ham på den anden og gør det hårdere, ellers har du snart ingen kinder tilbage. Medlem af De Skøres Klub Østerlund Ridelejr
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sodsvar´t |
IIMalouII |
26-04-2004 15:34 |
|
Først vil jeg lige sige, jeg har INTET imod bøsser og lesbiske. (Kunne dog aldrig selv sætte mig 100% ind i det, da jeg ikke er lesbisk)
Hmmm.. De fleste bøsser jeg har mødt/set, er sådan rimelig "fimsede" i deres kropssprog, og nogle gange også i deres påklædning. Hvis du forstår?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bøssen.. |
Sophie |
26-04-2004 15:35 |
|
Okay.. Måske var det forkert formuleret.. Hehe.. Sorry.. Prøver lig a forklar hvorn han ser ud og er.. Okay..??
Ka jeg ikk en gang.. Det er jo heller ikk mig der sir.. "Ad.. Han ligner en bøsse.." Vel..?? Men mange sir det.. Såhh..
Myz miiig..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmm.. |
Alice (Annabella) |
26-04-2004 15:37 |
|
. . . Hvad er forskellen ? Lesbiske har måske ingen fødder ? Og bøsser har måske intet hoved ? .. Æeh, det er sQ da mennesker ligesom alle andre - De har bare taget den beslutning, de er til ét, eller begge køn ?
Kan ikke se, hvorfor mange mennesker (mener dog ikke jer ..  ) skal fare op, over andres holdninger og beslutninger.
Sophie, vil du fortælle mig, hvordan man kan ligne en bøsse ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ka ikk.. |
Sophie |
26-04-2004 15:42 |
|
Øhm.. Anne kom lidt ind på det.. Dem JEG har set.. Var lidt fimsede i det.. Er det godt nok..?? Ka ikk helt forklare det.. Sorry..
Myz miiig..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Det ska siges.. |
Sophie |
26-04-2004 15:52 |
|
Det ska siges a ham der fyren fra min skole som 7-årige, rejste sig til en forsamling og sagde a han gerne ville være bøsse når han blev stor.. Ved godt a han kun var 7.. Men han.. Arg.. Ka ikk helt beskrive.. Ham.. Har ikk noget i mod ham.. Overhovedet..!! Tror dem der sir noget om ham i virkeligheden er godt jaloux.. For han er altid sammen med pigerne.. Såhh.. Hehe.. I må sQ undskylde min formulering..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ||Malou|| |
|
|
jeg kender omkring 20 bøsse par og kun omkring.. 5 af dem er lidt fimsede i deres krops sprog. HiHi hader det der "kast-rul-rundt-med-håndleddet-og-se-fin-ud" men det er vel bare deres måde at være på. hehe..
jeg synes ikke man skal være så dømmende overofr bøsser og lesbiske (Mille: LESBISKE..!) undskyld men det ord der "lebber" det pisser mig simpelthen så meget af. sorry.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Andet spørgsmål.. |
Sophie |
26-04-2004 16:00 |
|
Til Sodsva´rt..: Skriver oz kun a det er dem jeg kender og har set der er sårn.. Okay..?? Hehe.. Har lige læst din signatur.. Øhm.. Satanist..?? Sød a forklare hva det er.. Altså ved det godt.. Men der er vidst mange måder a være satanist på.. Hehe.. Øhm..?? Hehe.. Eller ikk.. Hehe.. Er ikk lige så klog i det emne.. Hehe.. Suk..
Myz miiig..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hakuna matata. |
|
|
at være bøsse og lesbisk er naturligt.
jeg har intet imod dem. man er jo til mennesker lige meget hvad.? det ville være noget andet hvis man var til hunde. (skummelt.) :s
jeg er selv biseksuel. og jeg har to veninder der er lesbisk. og 2 venner der er bøsse. tro mig. der er intet ondt skabt i dem. de er ligesom alle os andre.
The killer awoke before dawn, he put his boots on. He took a face from the ancient gallery, and he walked on down the hall. he went into the room where his sister lived, and he Paid a visit to his brother. he walked on down the hall, and he came to a door, and he looked inside. Father, yes son, I want to kill you. Mother, I want to...fuck you.
kill. kill. kill. kill. kill. kill.
this is the end.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalllalla |
|
|
Er ret meget enig i alt det sodasva'rt skriver 
Og Alice
De er ligesom os andre? Det svarer til at de bare har valgt at få en anden frisure, tøjstil eller noget. . "Værre" er det jo ikke?
Og kan godt sætte mig i deres sted. Kvinder søger tit nogen lige så romantiske og sensuelle som dem selv. Og det er MEGET FÅ mænd der er sådan. Til gengæld er der masser af kvinder der har det sådan. Vupti?!
Derudover tror jeg langt de fleste har biseksuelel tendenser.
Hvor mange af jer har ik set på en anden kvinde/pige og tænkt "Wow! @!#$ hun er hot!" eller noget i den stil?
Personligt har jeg også prøvet at være forelsket i piger  Ganske få, men stadig! 
-Og ved jeg MANGE har prøvet
-VampyrUngen- Årets pony-rytter (delt) Årets springrytter (delt) Årests Ekvipage - spring  Årets JHN-Bruger *weee*  -Tak til alle! -Ikke mindst Bacardi! Jeg elskede dig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Homoseksuelle! |
TikkeniK |
26-04-2004 17:12 |
|
Jeg har absolut heller intet imod homoseksuelle! Det er da ligeså naturligt at være til ens eget køn som at være til det modsatte! Bare fordi et flertal er til det modsatte køn, betyder det ikke at det er unormalt det andet! Og ja, man har virkelig et problem hvis man har noget imod det!
Bare min mening!
Gør livet til en fest, rid islandsk hest!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Har ikke.. |
*Camilla & Sweety* |
26-04-2004 17:13 |
|
..noget imod dem overhovedet..
Sys det er HELT iorden,bare de selv har det godt med dem selv..
Men BARE for sjov, siger min kæreste altid at han ikke har noget imod bøsser, bare de holder sig fra hans røvhul.. Hehe.. Sys det er lidt sjovt sagt.. Og så sys jeg oss lige at det passede godt i dette indlæg..
Køs & Kram *Camilla & Sweety*
En Rigtig Spring Pony Hedder Jade Noor
Nye Billeder i Præs.
MSN:Camilla_Soe@hotmail.com
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| heh..... |
|
|
BØsser er da noget af det sjoveste på den her jord 
har intet mod dem. men må indrømme at jeg bliver liiidt sårn når 2 mænd står og snaver!
men lesbiske er normalt os utrolig flinke, dog har jeg liiidt fordomme mod "manden" i forholdet!
Da vores klamme sure klasse lærer er lebbe. Hun er en møg sur kælling, og patterne hænger helt nede på hendes lår når hun sidder ned (det kan min mor sku skrive under på). og hun bruger patterne som armlæn dete r virkelig klamt. Hun går i mangetøj og bruger mande parfume og aftershave :S en fra min klasse ku lugte det var den samme som hans far brugte :S
men altså....
-Sandra & Misha-|Fremtiden kommer af sig selv, men ikke fremskridtet|A little bird up ind the sky, dropped a shit right in my eye. Me not worry, me not cry, me just happy cows dont fly. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Bøsser og lesbiske... |
|
|
Tja. Jeg ser intet problem i det.
Om man er til det ene eller det andet, kan vel være ligegyldigt. Jeg har en veninde, som er lesbisk, og det er da ret skønt.
I litteratur går jeg altid efter parforhold af den art. Synes det er langt mere interessant end het - det er så keeeeedeligt.
-+- Zip.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Har intet imod dem! |
//Linette// :D |
26-04-2004 18:46 |
|
Jaa.. Jeg har intet imod dem! De er vel ligëså meget værd som vi andre er! Og ligesom alle andre!
Linette & ♥Sascha♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tjaaaaah |
|
|
altså der er jo nok en grund til kvinden og manden blev skabt right?
KnuZz MiiG
Bar had mig det gør mig mere berømt! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Øhhhhhhh |
ScHaKiE & CaMiLlA |
26-04-2004 18:55 |
|
Sys bare det er OVER MEGA KLAMT.. Så jeg finder det uokay og klamt, men det kan jeg jo ikke lave noget om på..
ScHaKiE & CaMiLlA
| Kanon dressurpony kat. 1 sælges, så tryk på linket nedenunder: Schakie sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min lærer |
|
|
Min lærer er bøsse..
Men han er smaddersød og en kanong GOD lærer!! Den bedste jeg nogensinde har mødt..Han gør undervisningen "sjov"..
I Love You... You Love Me... We Love Hinanden... Ååh Nej For Fanden... I Love En Anden..!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm.... |
|
|
ScHaKiE & CaMiLlA: HVORFOR.. HVORFOR.. er de klamme? gider du ikke lige komme på noget lidt mere intellegent at sige. prøv at komme med nogle argumenter for at de er klamme.
Hagar.. osv.- jo det var der. men fordi en for 72376764762347 milliarder (følger aldrig med i historie timerne  ) år siden lavede en "regel" så behøver man jo ikke være enig. vel?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| re: Hager/ScHaKiE & CaMiLlA: |
|
|
Hager: Jo, det var for at arten kunne videreføres.
Det går da også meget godt, selvom nogle mennesker tænker mere på kærlighed end biologi, synes du ikke?
Personligt synes jeg, kvinden for eksempel er andet og mere end en fødemaskine. Det kan godt være, det bare er mig.
ScHaKiE & CaMiLlA: Hvordan kan det være? Jeg mener, de er jo bare mennesker ligesom dig? Er det s*xlivet, du ikke kan udholde tanken om? For i så fald kan du jo bare lade være med at tænke på det.
Det har jo ikke noget med dem at gøre som personer.
-+- Zip.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hhmmmmmm.... |
CILL12 |
26-04-2004 19:40 |
|
hmm var det ik dig der lige svinede mig til uden grund og så siger du slap af til en anden???
Cillle & Tulle
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det her jeg nu også... |
ScHaKiE & CaMiLlA |
26-04-2004 19:40 |
|
.... skrevet klart og tydeligt at jeg ikke kunne gøre noget ved det.. Der blev spurgt om vores meninger, og jeg har givet min tilkende... Det må jo så være det, og det min mening kan ikke laves om på, så heller ikke jeres modstridende sætninger kan lave den om... Sååå..
ScHaKiE & CaMiLlA
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| CILL12.. |
ScHaKiE & CaMiLlA |
26-04-2004 19:42 |
|
... hvem er det du skriver til?
ScHaKiE & CaMiLlA
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sophie |
CILL12 |
26-04-2004 19:46 |
|
det var til:sophie
Cillle & Tulle
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm... igen.. |
|
|
ScHaKiE & CaMiLlA: jeg respektere fuldt ud din holdning. HVIS du giver mig bare EN god grund til at de er klamme m.m.
hehe det er nu heller ikke så slemt med s*xlivet. de gør det bare på en anden måde  Hehe..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ScHaKiE & CaMiLlA |
|
|
Nej, selvfølgelig kan du ikke gøre noget ved det.  Gudskelov for det da.
Fortsat god aften,
-+- Zip.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja..... |
Theis |
26-04-2004 20:44 |
|
Har intet mod dem Og som VampyrUngen? vist også skrev: Hvem har ikke prøvet at vende sig efter en pige, og bare tænke: "Hold K*ft hvor er hun hot!"
Mvh. Theis  I'm the invisible man It's criminal how I can See right through you Buller&Theis
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg ved ikke rigtigt.
Jeg syntes det er Unaturligt at være homoseksuel.
Og jeg syntes BESTEM IKKE at de skal have rettigheder til at få børn!!
Mette & Stjarni Take it Or leave It
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mette... |
Theis |
26-04-2004 20:57 |
|
Hvis det er unaturligt, hvorfor har det der pingvinpar så fundet sammmen (Det man ha hørt en del om, i Amerika) De var begge hanner 
Jeg havde to gæs (Nu har jeg kun en) De fandt også sammen til par... To tøser... Men når nej... Dyr opfører sig altid unaturligt, ikke?
Mvh. Theis  I'm the invisible man It's criminal how I can See right through you Buller&Theis
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| [Overskrift ] |
Laura- |
26-04-2004 20:59 |
|
...Har ikke noget imod homoseksuelle. Det er deres eget valg hvem de vil være sammen med.
...Hvis verden var skabt sådan så kvinder skulle være sammen med kvinder, og mænd med mænd, ville de nok se lidt skævt til dem der var kvinde sammen med mand / mand sammen med kvinde 
...Deres liv, deres beslutninger. Det at de er sammen med en af samme køn, ændrer ikke på deres personlighed, sådan 100 %.
Når man går midt i København, ser alle de mænd og kvinder, KAN man altså ikke se hvem der er homoseksuel, medmindre de selvfølgelig står og kysser, eller noget.
De er mennesker ligesom os, de har bare truffet et andet valg. ...Så jeg har slet intet imod dem! Kender ikke nogen, men de er sikkert meget flinke alle sammen!
~ Laura ~ Succes er at opnå det, du ønskede. Lykke er at kunne lide det, du opnåede. ~ Livet er som en dans. Falder du, så kommer du op igen, danser videre og prøver at lade være med at se tilbage på dit fald. ~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| re: Theis: |
|
|
Åh ja, Wendell og Cass. Har dem af en eller anden grund på mit kalenderomslag.
Og ja - hvem har ikke prøvet det. *G*
-+- Zip.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min kommentar... |
Daphne/Lærke |
26-04-2004 21:53 |
|
Giver sodsva´rt helt ret i at "lebber" lyder nedværdigende... Men det er jo nok ikke med vilje du har skrevet det...
Synes tit heteroseksuelle tror, at bare fordi man er homoseksuel, så vil man være sammen med alle af ens eget køn... Prøv at vende den til jer selv; tænder i på et hvert menneske af det modsatte køn? -Det gør de allerfærreste altså.
Jeg har intet imod homoseksuelle. Seksualitet er en privat ting, og det er ikke noget der påvirker en persons måde at tænke på, livssyn o.lign. som mange ofte antager....
♥Lærke
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| re: Mette (Stjarni) |
|
|
Ingen børn? Hvorfor ikke?
Og kom ikke lige med den dér om, at "børn har brug for både en mor og en far". Så er der godt nok mange mennesker i verden, der ikke må have børn (men som har det alligevel).
-+- Zip.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heii.. |
Sophie |
27-04-2004 15:59 |
|
Til Cille og Tulle..: Øhm.. Mener du a jeg har svinet dig totalt eller hva..?? Øhm..?? Fatter det ikk helt.. Hehe.. Suk..
Til alle andre..: Har ikk selv noget imod bøsser og lesbiske.. Øhm.. Men ka da godt tænke a deres sexliv.. Øhm.. Nok ikk min stil.. Men altså.. Det er jo så forskelligt fra menneske til menneske..
Myz miiig..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hmm.. Ka jeg ikk huske.. |
Sophie |
27-04-2004 17:47 |
|
Sorry.. men det ka jeg desværre ikk helt huske.. Øhm.. Hva skrev du om..?? Hehe..
Var det ikk dig der lige har mistet en oldefar eller noget..?? Sorry hvis jeg tar fejl.. mener bar.. Øhm..
Myz miiig..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min mening... |
|
|
Først Theis = Hvis det er ikke er unaturligt, hvorfor kan 2 mænd så ikke få børn???
Hvorfor TROR du at, kvinde + mand = børn er opfundet. Fordi det er naturligt..
Zippeline: Jeg tror bare at børn som har 2 fædre vil blive mobbet, og hvis de fik en dreng ville den nok være tvunget til selv at blive homoseksuel.
Men jeg bliver altid hakket ned ´med mine meninger.
Jeg har intet imod at de er sammen, men børn det skal de IKKE have!!!!!!!!!!!!!
Mette & Stjarni Take it Or leave It
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Mette (Stjarni)/andre: |
|
|
Jeg vil ikke rakke dig ned.  Du har lov til dine meninger. Jeg vil bare gerne kommentere dem lidt, fordi det er emne, jeg brænder for. Håber, det er ok.
Det at børnene bliver moppet - lad os se frem i tiden.
Du har børn. Søde, små nuttede børn med din herlige ægtemand.
Så kommer lille Tine i skole - og hun har 2 fædre.
Så bliver hun mobbet - af blandt andre DINE børn!
...
Og det er fejl, som ikke ligger hos hverken Tine eller hendes fædre - men hos dig og din mand. Fordi I giver jeres børn LOV til overhovedet at mobbe andre. Dine børn synes, det er unaturligt og "forkert" at have to fædre/mødre - for det har de hørt/lært af dig og din mand.
Fik du dén?  Så med mindre du gerne VIL bidrage til at folk ikke bliver accepteret, så holder dit argument ikke så godt.
Hvis du derimod lærer dit barn, at det er ok at være anderledes - og at det er ok at vælge kærligheden frem for normen... så ville det være et langt mindre problem for Tine.
--
Og for sidste gang; det er ikke unaturligt. Hvis opfattelsen er, at mennesker kun er til for at føde børn og overbefolke kloden systematisk - så kan jeg godt se argumentet, jo tak. Det er bare en meget primitiv måde at anskue mennesket på.
-+- Zip.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| klumff. |
ravneungen |
28-04-2004 17:04 |
|
lige mine ord Zippeline.
lige det der med "historien" du har skrevet  .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|