Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Til Chatline!
Forfatter: 
Dato:  16-01-2002 15:59
Øhh...jeg tror altså at du har glemt at brænde på CD’en.
Der vises ikke noget, i hverken stifinderen, eller under ”denne computer”.
Hvor plejer du at finde spillet fra?
I stifinderen, og ”Denne computer”, er der ingen ting på CD’en, men den skriver at der er en i drevet, og åbner den, men der er åbenbart intet på CD’en også åbner den automatisk vores brænder program.

Har du fået Hest og Pony til at virke?

Jeg spørger lige min far, når han kommer hjem fra arbejde i morgen. (Han arbejder på en efterskole, så han er meget sjældent hjemme, fordi han altid arbejder)

KnuZ Ozte.
0
0
Svar på denne tråd

Re: Til Chatline!
Forfatter: 
Dato:  16-01-2002 17:08
Der er en eller anden kode, som skal indsættes!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  16-01-2002 19:40
Du har altså glemt at brænde på CD’en! Den skriver at den er tom, og den skal brændes på, og jeg har søgt, og det er kun brænderdrevet der vil åbne den, det almindelige Cd-rom drev vil ikke åbne den...

Øhh...hvad kan jeg gøre ved det???

MEn som sagt, skriver min computer at CDen er tom...jeg spørger lige min far når han kommer hjem i morgen! -Han er temmelig god til det med computere. (han har altid haft ansvaret for computerne alle de steder han har arbejdet, og reparerer andres og sådan noget)

Købte ellers en fed sweatshirt i dag fra SisterS Point, den er jeg mægtig glad for...Stine syntes det var snyd at der kun var ´en i Str. Medium! ...selvom hun er næsten 10 cm.æ højere end mig, (hun er 174)...så bruger hun ikke str. XL
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  22-01-2002 18:47
harj
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider