Hej ænder

.
Dejligt at det er weekend syntes jeg.
Tog nogle billeder af Baronen i dag, som i da lige kan få lov at se hvis i vil det

.
Jeg skal til stævne på Søndag, skal ride La1. *GaaB* klassen starter 07:30 om morgenen, og jeg skal ride som nr 2 i klassen *typisk*.
Jeg er begyndt at springe lidt på ham, ikke så meget, men bedre end ingen ting. Overvejer at træne lidt i springning, så jeg måske kunne starte en lille springklasse.... Vil selvfølgelig stadig ride dressur, og det er det jeg vil ride mest. Bare springe et par spring engang imellem, bare lige for at forveksle dressur & spring såhen lidt!!!
Altså jeg bliver aldrig springrytter, og det er dressur at jeg "satser i at komme langt". Men bare så Baronen ikke syntes at det bliver alt for kedeligt..
Red i skoven den anden dag, der lå nogle træstammer. Han har jo sprunget noget jagt før.. Så han sprang lige så fint over.. Så til sidst tog jeg en rimelig stor træstamme som også var meget bred.. Puuh der var jeg lidt usikker, men Baronen var bare så sød.. Han kom lige så pænt hen til og sprang lige så pænt.. Det er dejligt at han ALDRIG stopper, og han altid når at redde den for mig, fordi jeg er sgu ikke for go til det stads der
Her er billederne:

Efter dressur ridetimen hvor han er blevet moget træt!

Hans underlag. Sys det er rigtig flot.. Købte det til Hingstekåring 2004, hvor der blev broderet hans navn!

Han er sindsyg.. ved godt at han ser vild ud på fold..men det er han egentiligt ikke!. det er bare mig der pjatter med ham på folden..

Lige ned at rulle sig engang!

Det er hyggeligt er det!

Tung i røven eller hva?

haha

Flyve tur eller hva?

Gad vide hvad det hedder det han laver her

Græs!

Haha!!

Baroenen rækker lige tunge til jer alle sammen!

Kigge..

kigge..kigge!!

Et træ? mums det må jeg æde!

Sys jeg er flot..sys i ikke?

græs--

smiil

æde...æde....!!
Skal i ride i morgen? - jeg skal ride Baronen ca ved en 11-12 tiden.. Så skal jeg ride Skimle bagefter.. Så skal jeg tilbage, og så skal Baronen flettes(bliver syet i) og så skal han have vasket ben osv!!!.
Hvad syntes i..
Go Weekend..