Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Springning (jeg er underlig rytter ;))
Forfatter: 
Dato:  19-04-2004 21:51
Jeg er virkelig den underligste spring rytter nogensinde! ...Tror jeg ;)

I dag skulle jeg springe på Nikita, fordi det var meningen at jeg skulle starte stævne på hende i weekenden. Nåh, jo det går jo fint nok i starten, men pludselig begynder hun bare at skabe sig som bare pokker(LÆS -> I dette tilfælde er det ponyens egen skyld, ikke min. Hun er temmelig dårligt opdraget, gjorde det selv med hende der tilred ponyen.). Så er det der jeg sætter punktum på det hele. Skal ikke starte stævne, skal ikke springe et eneste spring på den pony igen. Lysten er bare forsvundet! Ingen kunne have fået mig til at springe på hende igen.

Så hoppede jeg op på en hest der hedder Matilde og pludselig er den lyst der igen! Lige så snart jeg sidder på hende, føler jeg mig bare så glad. Hende kan jeg springe alt på, sådan følte jeg.
Ved godt at jeg så måske skulle have sat mig på Nikita igen, men kan ikke se nogen mening i det. Jeg har ikke lyst til at ride den pony. Det er som om at både min halvpart (som jeg ikke kan springe på indtil efter sommerferien) og den hest der, Matilde udstråler positiv energi. På dem kan jeg bare ikke sætte punktum for det hele, de giver mig bare en stor lyst til at springe, SELV OM det så måske går dårligt.

...Føler mig som verdens underligste!
~ Laura ~
Succes er at opnå det, du ønskede. Lykke er at kunne lide det, du opnåede.
~ Livet er som en dans. Falder du, så kommer du op igen, danser videre og prøver at lade være med at se tilbage på dit fald. ~
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider