|
|
| Kig her alle der tilbød at tegne Katrines hest! |
|
|
Hejsa! Har i tegnet Katrines hestebillede? Det har jeg, og vil gerne give hende det. Skal vi ikke ligge alle vores tegninger af hesten herind, så vi kan se hinandens resultater? Og så Katrine kan se dem? Er der så ikke en der vil være sød at ligge min tegning herind, ligger på min præs... kan bare ikke selv!
Det ville være dejligt!
Knus Mia
PS. Jeg ligger det lige hurtigt ind på min præs...
Hesten frygter ikke springet. Det gør kun du!
Folk siger Horsemanship altid gør godt. De har ret. Personer der ikke mener det virker, kan bare ikke bruge det rigtigt. Horsemanship er ikke en leg. Eksperimenter ikke. Hav alt på det rene, før du starter...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dit billede |
| Forfatter:  |
Theis |
| Dato:  |
19-04-2004 14:26 |
|

Glæder mig til at se andres... 
Mvh. Theis  I'm the invisible man It's criminal how I can See right through you Westiehvalp søges! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dsija-gaw |
|
|
Takker, Teis
Folk siger Horsemanship altid gør godt. De har ret. Personer der ikke mener det virker, kan bare ikke bruge det rigtigt. Horsemanship er ikke en leg. Eksperimenter ikke. Hav alt på det rene, før du starter...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vræl... |
Theis |
19-04-2004 14:32 |
|
Endnu en der mobber lille Theis Så skriver du ikke mit navn rigtig Baaah! Du kan få nogen tæv, kan du www.så-kan-du-lære-det.dk som man siger 
Mvh. Theis  I'm the invisible man It's criminal how I can See right through you Westiehvalp søges! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| upsi... |
|
|
Hovsa, undskyld bitte Theis 
Du kan ta det, ka du!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ka du ikke |
Super-mule |
19-04-2004 15:25 |
|
ligge billedet ind som du har tegnet efter? Det kunne være godt med noget at se efter....?
Knus R
I haven't lost my mind, I have it backed up somewhere on tape Min msn er: Miss_coco@jubiimail.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehe.... |
TonePetersen |
19-04-2004 15:34 |
|
ja har så ikke tegnet den men glæder mig da også til at se de andres!
*~*Celebration F. Damgaard*~* *~*vinder af den nyindstiftede Elvin Rasmussens vandre pokal*~* *~*for bedste danskavlede 4 års springhingst 2004*~*
*~*Bedste dressur rytter 2004*~*
*~*Pas godt på dine venner*~* *~*for uden dem er du intet*~*
*~*Stutteri F. Damgaard, Holstenere i topklasse*~*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jaaa... |
|
|
her er den så.. gad ikk lave baggrund.
scanneren er altså lidt ond ved mine tegninger
hmm.. jeg kan ikke lægge det rigtige billede ind for hun har det ikke på sin præs..
det må hun selv lige klare
MVH Alis-en satanist som Anton LaVey sagde: En satanist mener, at man skal elske dem, der fortjener éns kærlighed. Dem skal man elske stærkt og fuldstændigt. Men man skal ikke vende den anden kind til sin fjende. Hvis nogen slår dig på den ene kind, så slå ham på den anden og gør det hårdere, ellers har du snart ingen kinder tilbage. Medlem af De Skøres Klub Østerlund Ridelejr
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
jeg kan ikke finde ud af at ligge katrines billede ind... men det kan være hun selv vil det?
Hehe, og det skal lige siges at min tegning er tegnet med kuglepen kl. 11 i går aftes... det er derfor den er så --- streget! og tyk!! men jeg er i det hele taget elendig til at tegne... og såen er det
Knus Mia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| her er det.. |
Katrine |
19-04-2004 18:09 |
|
her er det.. Tulle..
Og til dig mia, jeg vil også meget grene se din tejning..!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456789 |
|
|
Katrine: Min tegning er den øverste i indlæget... den er ret grim, men det ER jo ozze med kuglepen
Knus Mia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okaaai.. |
Katrine |
19-04-2004 19:56 |
|
nååR TaaK! :d
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sodsva´rt |
|
|
hold kæft, hvor tegner du bare godt..er du sindsyg mann..hehe..det er fandeme flot..
She-is-good
din er os god..ville i hvert fald ikk selv have kunnet tegne den meget bedre..
QnuzZer & MøzZer Fra HelleSnart uden Marco PonyBoy, kørt ned og aflivet d. 17-02-04
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Helle_marco |
|
|
årh mange tak 
synes nu du overdriver lidt 
men mange tak
MVH Alis-en satanist som Anton LaVey sagde: En satanist mener, at man skal elske dem, der fortjener éns kærlighed. Dem skal man elske stærkt og fuldstændigt. Men man skal ikke vende den anden kind til sin fjende. Hvis nogen slår dig på den ene kind, så slå ham på den anden og gør det hårdere, ellers har du snart ingen kinder tilbage. Medlem af De Skøres Klub Østerlund Ridelejr
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| til she-is-good |
Katrine |
20-04-2004 11:18 |
|
hej..
jeg har 2 billeder merer?
Har du lyst til at tegne dem?
KraaM!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
ja, meget gerne! du kan bare sende dem...
Knus Mia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| har sendt |
Katrine |
20-04-2004 20:48 |
|
jeg har sendt dem!