Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

forandring ( ridning)
Forfatter: 
Dato:  12-04-2004 22:13
.. Davs..

Tænke på hvor meget jeg ridning ( jeres hest) har forandret sig i løbet af tiden..!?

Da jeg var ude at prøve Chimano var han står flot, massere af muslker, runde former over det hele! Pæn holdning uden at stramme sig op noget steder..

(Fra den dag vi prøvede ham!)

da vi fik ham hjem 2 uger senere var han radmager, muskelløs, gik og spændte op og så således ud:

(omkring 2 uger efter vi havde fået ham.. )

Men nu er vi igen på rette vej igen.. med en masse super godundervisning ser han således ud :

Hvilke forandringer syntes i han har gjort efter lige da jeg fik ham og så de nyeste af ham ( taget i Lørdags til stævne) ..!?

Lige et nærbilleder, han står dog og gumler på biddet ( gør han når han bliver utålmodig.. ;-) )

Syntes selv han er blevet meget bedre at være på, han er mere afslappet og bruger bedre ryggen, plus han er ved at få lidt sving og bæring..

kom med jeres mening og jeres egne forandringer!!

-- Cille --

Jeg kan modstå alt - undtagen fristelser 8-)
0
0
Svar på denne tråd

meget...
Forfatter: 
Dato:  12-04-2004 22:18
3 storer forandringer.. dejlig hest.. kanon!
MVH Pernille H. G. Larsen og Rainbow-arabians Yabadoo
Opnå hestens tillid ved kærlighed {>
Yabadoo`s HP
:-P
0
0
Svar på denne tråd

Hmmm....
Forfatter: 
Dato:  12-04-2004 22:26
Han så vild godt ud da du fik ham, men så gik det ned af bagge med ham. Nu kan jeg love dig for at du har taget fat igen, og e rpå rette kurs. Han har fået m,asser af muskler igen, og ser mere rummelig ud... Så du har lagt arbejde i det;o)
Flot Hyp!

KnuZzer Moi

{>
Vi er et Team Mig og Jasmin
Pintoer styrer
{>

:-DVinder af JHN´s sødeste par :-D
0
0
Svar på denne tråd

Hej Hej Hej!!!!
Forfatter: 
Dato:  12-04-2004 22:38
Man kan godt se forandringer på dine billeder!

Nu kan jeg ikke lige finde nogle ridebilleder fra dengang Baronens gamle ejer havde ham. Har kun et billede fra anden dag jeg havde ham.

Det er det her:

Og sådan ser han ud nu:

:-) Hilsen Pernille&Baronen :-)

0
0
Svar på denne tråd

baronen
Forfatter: 
Dato:  12-04-2004 22:41
man kan godt se den har fået nogle flere muskler ( i røven bla. :-) )

og blevet lidt tykkere eller er det bare mig !? 8-) men han s også godt ud da du købte ham!

-- Cille --

0
0
Svar på denne tråd

Cille&Chimano
Forfatter: 
Dato:  12-04-2004 23:21
Cille&Chimano: Nogen af billederne er lidt gamle. Men han skulle genre have tabt sig *Gg*.. Her for tiden har han tabt sig en del.. Pga han er på diæet, og for noget anderledes foder, så!

0
0
Svar på denne tråd

Har!!!!!!!!!!!!!!!1
Forfatter: 
Dato:  12-04-2004 23:25
Har lige dem her::

Der viser han da hans halsmuskel

Og her!

0
0
Svar på denne tråd

Det må jeg sige
Forfatter: 
Dato:  12-04-2004 23:58
Det må jeg sige! Sikke en forandring!

Jeg har også oplevet stor forandring med alle de heste jeg har passet, jeg vil skrive det her, for jeg keder mig lidt :-)

Lena: da jeg begyndte at passe Lena i 1998, var hun knap nok blevet redet 10 gange og det var bare ture, hvor hun skulle jorde. Hun kunne ikke gå på ridebane og kunne ikke springe. Jeg havde meget svært ved at styre hende på rideturene og hun stak ofte af, eller vendte om! Jeg kunne ikke ride alene!
Hun var blevet regerlig da jeg holdt op med at passe hende i 2000, hun kunne gå på en ridebane og sprang baner på ca. 50 cm.
Jeg begyndte at passe hende igen i 2003, og da jeg rejste fra hende i juni kunne jeg ride ture alene uden sadel, og både skridt, trav og galop - også frisk galop. Jeg kunne springe små baner på 60 cm (trænede kun spring 3 gange) og hun gik rigtig godt dressur i bøjning og det hele... Kunne næsten styre hende ved tanken, fordi vi kendte hinanden så godt...

Bella: første gang jeg snakkede med Bella i 1999 havde hun lange hove, en stor knude af en man og en hale der slæbte hen ad jorden. Hun kunne ikke blive trukket, var aldrig blevet striglet og var hovedsky.
Da jeg rejste var hun soigneret, hun gik LC2 dressur, var dejlig på tur - jeg kunne ride alene uden sadel i både, skridt, trav og galop. Hun kunne løfte forhovene og var vant til at blive striglet og vasket over det hele.

Sisja: første gang jeg snakkede med Sisja i 2001 var hun så sky at hun ikke turde komme hen til mig, før jeg satte mig ned på jorden.
Da jeg begyndte at passe hende i 2003 kunne hun ikke stå på staldgangen. Hun var helt rå.
Da jeg rejste derfra i 2003 stod hun stille på staldgangen alene, jeg kunne strigle hende over det hele, hun kunne gå både i skridt, trav og galop i longe. Sidste gang jeg var ude ved hende red vi en tur i både skridt og trav alene, for løse tøjler og helt roligt...

Donamia... jeg lærte hende at kende i 1999 da hun blev født. Hun var meget sky og ikke-tillidsfuld, men alligevel kontaktsøgende og nussen. Hun havde en meget ubehagelig oplevelse med smeden, hvor der blev brugt bremse på hende, så voldsomt at hun fik et sår over mulen.
Da jeg begyndte at passe hende i 2003 var hun meget hovedsky, og lidt sur over at løfte sine hove.
Da jeg rejste kunne jeg røre hende over alt i hovedet, og hun stod bare og nød det. Husker en gang på folden, hvor jeg skulle skifte grime på hende. Normalt var det en kamp, men denne gang tog hun blot hovedet ned til mig, så jeg kunne få grimen af hende. Så stod hun lidt og blev nusset i hovedet, uden grime på, inden jeg lagde den anden på hende og trak hende ind...

Joachim: da jeg begyndte at passe Joachim i 2000 havde jeg hørt mange rygter - også fra ejeren: hesten er en satan, han skubber og stikker af. Jeg begyndte at passe ham, og han var da fræk, og gjorde mange slemme ting, men jeg har ALDRIG haft problemer med at styre ham! ALDRIG! Kun lidt på springbanen, og dem kom vi også over.
Hurtigt kunne vi ride ture uden sadel og næsebånd, mens vi både galopperede og travede alene... På min sidste tur red jeg ham kun i grime og træktov, og jeg kunne styre ham! Vi galopperede endda.
Men han blev solgt i 2002.

Sylvana: da jeg begyndte at passe Sylvana i 2003 var hun næsten rå, og kunne ikke stå stille på staldgangen.
Da jeg stoppede med at passe hende, fordi hun blev solgt kunne hun gå i skridt og trav på en ridebane, samt springe meget lave spring, og hun kunne gå alene på en ridetur i både skridt, trav og galop - og på staldgangen stod hun helt stille...

Så var der også Rosa, som jeg red, fordi hun smed ejerens barnebarn af så hun brækkede armen... Rosa var en lille satan, nogle gange, men egentlig ikke ondskabsfuld, bare egensindig. Vi nåede at få nogle gode ture, og selvom jeg kunne styre hende, kunne barnebarnet det desværre ikke, og Rosa blev solgt...
(Så fik barnebarnet Sylvana, som hun heller ikke kunne styre, og hun blev også solgt videre)

Bare jeg havde en hest for mig selv igen :-( *Hulk*

Hilsen Heidi

♥ Sabina - den lille, vilde hvide ♥
;-D Carisma, Lionessa, Gipsy & Starry ;-D
:-( ...miss you Lena, Donamia, Bella & Sisja... :-(
0
0
Svar på denne tråd

STOR forandring!
Forfatter: 
Dato:  13-04-2004 11:46
Hej.

Dejlig hest.

Da jeg fik min hest var han næsten ikke reddet i dressut i to år!
Han havde tynd hals, ingen bagpart og var meget ranglet at se på.

Nu har jeg snart haft ham i et år, og han har virkelig forandret sig. Han har fået rigtig mange muskler alle steder. En flot hals og en god røv. ;-)

Det er ikke kun mig selv der synes det. Får det tit at vide af andre.

Lægger ikke nogle billeder ind, da det ville være lidt strengt over for tidligere ejer, og jeg har ikke nogle nyere billeder af ham.

:-) Hilsen Fra Sarah :-)
[ZickiZuu]

Tjek lige min præs...
0
0
Svar på denne tråd

alle sammen..
Forfatter: 
Dato:  13-04-2004 20:27
jah, Heidi> Det må jeg nok sige :-o! :-)

det er klart en dejlig følelse at mærke hvordan hestn bliver gladere og gør fremskridt :-)

-- Cille --

0
0
Svar på denne tråd

muhaha...
Forfatter: 
Dato:  13-04-2004 20:33
har ike billeder med forandringer på.. :-P
men asså da Felix kom til rideskolen var han ´med en masse muskler de forkerte steder da han havde været træk-hest 8-)
han har fået nogle O.K muskler i hals og bagpart nu men slet ikke nok da han jo kun blive redet af mig seriøst og kun vær torsdag og fredag.. alle de andre dage rider mange nybegyndere og letøveede eller folk der ik kan få en hest til biddet og så det lissom klart nok musklerne ikk rigtig vokser ik?? 8-)

;-D et spark i r**** fra Felix, Nikki & Robin ;-D
:-* jeg er stærkere end guderne for mod dumhed kæmper selv guder forgæves :-*
:-* JEG vil være barbie!! Den BITCH har jo alt!!! :-*

0
0
Svar på denne tråd

mefenrio
Forfatter: 
Dato:  13-04-2004 20:41
jo.. kan jeg godt se ;-) er lidt svært, at lave den helt helt store forandring så..

-- Cille --

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet