Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

er blevet så skide gal.
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 21:32

Jeg er ved at gå ud af mit gode skind.

Min kærestes mor har købt en spring pony som hedder Tornado, Tornado skulle gerne være i fole og skulle genre have føl til Juni måned.

Men jeg er begyndte at tvivl på om Tornado overhovedet er i fol eller med levende føl.

For der hvor Tornado stod før, var der en pige som red hende, pigen rider hele tiden galop og vildt, spring helt vilt, har gjort det hele tiden, indtil min svigermor købte Tornado.

Den anden dag vi var oppe for at se hende ride, fik pigen hende til at spring over et stor bunke halm, den var nok omkring 100-110 cm høj, da hun skulle spring anden gang, kom hun med så meget fart så de styrede inden springet.

Så i går have min kærestes lillesøster holdt fødselsdag, ville hun og hans lillesøster have Tornado ud og ride lidt på, pigen red så vildt og hurtigt at Tornado kom helt op at kører, pigen blev ved med at stoppe Tornado op ved ledet efter nogen omgang, tilsidste blev det for meget for Tornado, så hun prøvede at spring over, men de røg ind i hegnet, gudskelov sket der ikke noget med Tornado.

Nu er det jeg er kommet i tvivl om der overhovedet er noget i hende, hvis de har sprunget sådan rundt på hende hele tiden.

Jeg selv mener det er dyrmishandling og det gør min svigermor heldigvis også og har sagt de ikke må ride hende mere...

Hvad synes I?
knus Mimse. gjorde det så godt jeg kunne
0
0
Svar på denne tråd

Hold da..
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 21:37
op.. er helt chokeret over man ka det, mens ens hest er i fole!!

// Out Kira

Msn: Miss_kirav89@hotmail.com
tidl. Miss_kira89@hotmail.com
Arto bruger: Only-Bitch >o<

Smil gir' smil :-D
0
0
Svar på denne tråd

nu skal i hør
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 21:42
det ER dyrmishandling hvad vil i gør ? hilsen mina
0
0
Svar på denne tråd

ja min svigermor har sagt noget
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 21:52
ja min svigermor har sagt noget, min kæreste har også.

de har sagt til hende at hvis hun rider på den igen får hun en røvfuld, selvom det ikke er deres datter/søster.

de har skældt hende ud til flere gange og det sjove er at hun blive ved med at blande sig
knus Mimse. gjorde det så godt jeg kunne
0
0
Svar på denne tråd

DYBT chokeret..
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 23:03
den pige sku få en ORDENLIG RØVFULD!!!! Det ka man sgu da ikk??!! Hold k*ft mand!! Hun sku selv få lov at blive gravid, og så have en grim unge siddende på ryggen, og så springe over 110 cm høje spring.. Banke ind i borde, eller noget andet smertefuldt.. Måske lidt overdrevet, men det sys jeg VIRKELIG ikk man kan.. Hun har jo nærmest dømt det føl til døden!!?.. Hvis det er dødt/dør, så er jeg ikke fej for at kalde hende en morder.. *snøft*.. Tænk bare hvis den lille følle-basse dør pgr. af en dum unge, der ikke ved hvad hun har med at gøre!?!

{> Jeg elsker Nala og Laika, {>
som snart får en 'halvsøster'..
Det er mine søde hunde..

;-D Og jeg rider en sort DV hoppe, ;-D
der hedder Clair.
Og jeg er SÅ glad for at Tut spurgte om jeg ville!
0
0
Svar på denne tråd

ja.......
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 23:09
de burde få at vide hvilke konsekvenser deres tåbelige opførsel kan føre til!!!

*~*Celebration F. Damgaard*~*
*~*vinder af den nyindstiftede Elvin Rasmussens vandre pokal*~* *~*for bedste danskavlede 4 års springhingst 2004*~*

*~*Bedste dressur rytter 2004*~*

*~*Pas godt på dine venner*~*
*~*for uden dem er du intet*~*

*~*Stutteri F. Damgaard, Holstenere i topklasse*~*
0
0
Svar på denne tråd

Forstår ikke helt
Forfatter: 
Dato:  11-04-2004 00:19
Hvordan kan pigen fortsat ride hesten, hvis det er din svigermors? Så er det jo tyveri hvis hun fortsat bare rider på hesten som hun lyster - uden tilladelse fra ejeren, din svigermor.

Dernæst er det dyremishandling, og jeg synes godt nok I skal skynde jer at få en dyrlæge ud og scanne den stakkels hest, og så give hende FULD ro! Puha tænk at folk kan få sig selv til det, har meget ondt af den stakkels pony.

- Rollo -
En rød og en brun, en Chanell og en Marie ;-D
3 tosser på en tømmerflåde!
ICQ: 110213729 | MSN: grislingano@hotmail.com | Kaniner bortgives hurtigst muligt
0
0
Svar på denne tråd

Hmm..???
Forfatter: 
Dato:  11-04-2004 17:02
Det er da underligt, du må hellere komme til dyrelæge med den og kigge om den stadig har et føl.
Det kan jo godt ske at de har sagt noget som ikke er rigtigt.

En dag før jeg købte April så kiggede vi på en oldeborg den var så tyk så spurgte vi om den var ifol hvad tror du så de svarer?????
DET VED VI IKKE..

man sælger da ikke en hest man slet ik ved om den er gravid eller ej..!!!!!!!!
Så den eneste løsning er nok dyrelægen.

:D April :D
Røde heste styrer! :P
Klem Martina ;)

0
0
Svar på denne tråd

uhh.. lyder grimt.
Forfatter: 
Dato:  11-04-2004 23:07
Helt ærligt :@ min veninde stoppede med at springe da hendes hest var 5-6 måneder henne.
De burde få den hoppe tjekket, og være lidt obs på at den ikke kan/må det samme som uifolet hoppe.

Som tone siger; de burde få at vide hvilke konsekventer det kan før til >:-(

Det er jo helt chokerende....
-Sandra & Misha-
|Fremtiden kommer af sig selv, men ikke fremskridtet|
A little bird up ind the sky, dropped a shit right in my eye. Me not sorry, me not cry, me just happy cows dont fly.
8-)
0
0
Svar på denne tråd

jeg råbte højt
Forfatter: 
Dato:  12-04-2004 08:43
Jeg råbte sgu højt, jeg står og var helt rød i hovedet af hished, jeg blev ved med at sige dem op i hovedet at den pige havde slået føllet i ihjel til min svigermor.

hun købte hoppen i tirsdag-onsdag og hun kom hjem til os i torsdag, så jeg har ikke kendt den så lang tid at jeg kunne stoppe det, jeg har så den første gang mandag men der var de ikke ude at ride, i onsdag var jeg ud på den og red roligt rundt fordi der var så muddet, jeg skridtede og travede lidt men ikke mere.

men der er blevet sat en stopper for det nu... håber der bliver ved med at være det.
Knus Mimse. Gjord det jo bare så godt jeg kunne.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider