Jah, nu bliver det skægt at se... Tror i på clairvoyanter og deres evner til at kommunikere med heste?
Jeg har været skeptisk, men i dag, har jeg fået en anden opfattelse!
I forbindelse med et kursus her i påsken, blev der tilbudt clairvoyance... Jeg greb tilbuddet og i dag kom Ylfingur under hendes hænder...
Jeg hvde et spørgsmål om, hvorfor han har svært ved at stole på menneske.. Hvorfor han er så mistroisk...
Hun sender så nogen billeder til ham.. Og får nogen retur... Det viser sig så, at i et tidligere liv eller da han var yngre. Har der æret en teenage pige. Hun har den ene uge, betragtet ham som sin perlevne, har virkelig været kærig overfor ham.. Og ugen efter gad hun ham ikke... Sådan har det så været... Og derfor tror han ikke på, at jeg og andre mennesker gider ham!
Han er bange for at føle svigt!
Når han engang får knyttet sig til mig, (det skal jeg gøre ved, at fortælle ham, med billeder, hvad vi skal foretage os) så vil jeg have en hest, der giver mere end han får den anden vej...
Hun sagde at han var noget af det mest kærlige væsen, hun har oplevet.. Og at han vil knytte sig til én person!
Hun fortalte også, at han var meget i harmoni med sig selv, omkring ryggen og sadellejet... At han var meget sensetiv der... Det greb mig, da jeg rider T.2 på ham, hovr en af opgave delene, er tølt for løse tøjler. Og der er han netop med nem og hurtig, til at opfatte signaler...
Kort sagt, jeg har hestEN, men vi skal finde ud af det sammen...
Man bliver meget rørt over denne seance... Jeg følte tårene presse på, da jeg hørte, at han var bange for at blive svigtet, at han gerne ville knytte sig, men ikke turde... Tankevækkende...
Det blev en værre smøre.... Men hvad siger Clairvoyance jer??