Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Clairvoyant!?
Forfatter: 
Dato:  09-04-2004 22:32
Jah, nu bliver det skægt at se... Tror i på clairvoyanter og deres evner til at kommunikere med heste?

Jeg har været skeptisk, men i dag, har jeg fået en anden opfattelse!

I forbindelse med et kursus her i påsken, blev der tilbudt clairvoyance... Jeg greb tilbuddet og i dag kom Ylfingur under hendes hænder...
Jeg hvde et spørgsmål om, hvorfor han har svært ved at stole på menneske.. Hvorfor han er så mistroisk...

Hun sender så nogen billeder til ham.. Og får nogen retur... Det viser sig så, at i et tidligere liv eller da han var yngre. Har der æret en teenage pige. Hun har den ene uge, betragtet ham som sin perlevne, har virkelig været kærig overfor ham.. Og ugen efter gad hun ham ikke... Sådan har det så været... Og derfor tror han ikke på, at jeg og andre mennesker gider ham!

Han er bange for at føle svigt!
Når han engang får knyttet sig til mig, (det skal jeg gøre ved, at fortælle ham, med billeder, hvad vi skal foretage os) så vil jeg have en hest, der giver mere end han får den anden vej...
Hun sagde at han var noget af det mest kærlige væsen, hun har oplevet.. Og at han vil knytte sig til én person!

Hun fortalte også, at han var meget i harmoni med sig selv, omkring ryggen og sadellejet... At han var meget sensetiv der... Det greb mig, da jeg rider T.2 på ham, hovr en af opgave delene, er tølt for løse tøjler. Og der er han netop med nem og hurtig, til at opfatte signaler...

Kort sagt, jeg har hestEN, men vi skal finde ud af det sammen...

Man bliver meget rørt over denne seance... Jeg følte tårene presse på, da jeg hørte, at han var bange for at blive svigtet, at han gerne ville knytte sig, men ikke turde... Tankevækkende...

Det blev en værre smøre.... Men hvad siger Clairvoyance jer?? :-)

:-D Mvh Sisse :-D
Tænd hellere et lys, end at klage over mørket!

0
0
Svar på denne tråd

Hehe..
Forfatter: 
Dato:  09-04-2004 22:54
Jeg tror på det.. Har aldrig prøvet det med heste.. en kunne godt tænke mig at opleve det.. hehe..

Først når det sidste træ er fældet, den sidste fisk er død, den sidste flod forgiftet, vil i begynde at forstå at man ikke kan leve af penge!
0
0
Svar på denne tråd

Tror ikke på det....
Forfatter: 
Dato:  09-04-2004 23:00

Jeg tror ikke på det. Ikke på at de kan komme i kontakt med dyr i hvert fald ;)

Det er så nemt at finde på en historie...

:-* Mvh. Theis :-*
I'm the invisible man
It's criminal how I can
See right through you

:D MSN: Grizley@mail.dk :D
0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  09-04-2004 23:03
Hvis det er som i dit tilfælde, tror jeg på det.. Men kan godt have mine tvivl.. Til en vis grænse.. Jeg ved ikke helt hvor den grænse går, men tag nu bare programmet: Fornemmelse for mord.. Der er de to clairvoyanter ikke altid særligt enige.. I sådanne tilfælde, kan jeg godt have mine tvivl.. Men har du tænkt på, at det kan være noget du bilder dig selv ind? Det med at han er meget sensitiv omkring ryggen og sadellejet, og hurtigt opfanger signaler? Det gjorde jeg nemlig meget dengang jeg var mindre (hentyder ikke til din modenhed; OVERHOVEDET! :-D)(Kender dig jo heller ikke. :-P) Men det kan hurtigt bære en med. Men hvis det er som du siger, så vil jeg ønske dig tillykke med endelig at finde årsagerne til hans mistro.. ;-D

Held og lykke i fremtiden!!

{> Jeg elsker Nala og Laika, {>
som snart får en 'halvsøster'..
Det er mine søde hunde..

;-D Og jeg rider en sort DV hoppe, ;-D
der hedder Clair.
Og jeg er SÅ glad for at Tut spurgte om jeg ville!
0
0
Svar på denne tråd

hvad ved jeg++++
Forfatter: 
Dato:  09-04-2004 23:05
jaaa... jeg tror ikke at heste på den måde har følelser... ikke på DEn måde... men måske, hvad ved jeg?
0
0
Svar på denne tråd

Heste..
Forfatter: 
Dato:  09-04-2004 23:08
Til Anna: tror du ikk heste har følelser..??

Først når det sidste træ er fældet, den sidste fisk er død, den sidste flod forgiftet, vil i begynde at forstå at man ikke kan leve af penge!
0
0
Svar på denne tråd

Hejsa!
Forfatter: 
Dato:  09-04-2004 23:28
Jeg må nok indrømme jeg ikke tror på det eneste ord de siger!!
Jeg syntes det er spild af tid og penge af få en clairvoyance ud og se på ens hest !! :-P

// Out Kira

Msn: Miss_kirav89@hotmail.com
tidl. Miss_kira89@hotmail.com
Arto bruger: Only-Bitch >o<

Smil gir' smil :-D
0
0
Svar på denne tråd

Jeg er......
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 08:07
Som sagt troede jeg heller ikke på det, men hun havde 9 heste igennem hænderne... Og ALLE, ejerne kunne se det rigtige i det hun sagde...
Det er da meget muligt at det er nemt at finde på en historie... Men der er en del af tingene, som altså rammer plet...

Duke, jeg vil nok mene, at jeg har alder og erfaring nok, til at vide hvordan jeg skal ride min hest med sædet... Og jeg ved også godt, hvornår en hest reagere godt på ens sæde hjælp... ;)

Det skal lige siges, at behandlingen kun varede et kvarter, normalt bruger hun halvanden time på hesten... Men vi var mange der gerne ville + at det var gratis... Og så tærre det en hel del på clairvoyanten! :-)

0
0
Svar på denne tråd

Okaii...
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 10:17
men.. jeg har hørt at de næsten altid siger det sammme, altså at hesten er blevet mishandlet, og nu elsker den sin ejer.. osv.

// Out Kira

Msn: Miss_kirav89@hotmail.com
tidl. Miss_kira89@hotmail.com
Arto bruger: Only-Bitch >o<

Smil gir' smil :-D
0
0
Svar på denne tråd

tja.....
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 11:00
Hmmm, det fik jeg ikke af vide... Og heller ikke nogen af de andre... Men vi kom med konkrete spørgsmål! Fx. hvorfor ens hest hoppede over bommen i traileren! Hvorfor en hest ikke ville samarbejde m.m....

Meeen, det er jo ikke så nemt at overbevise jer, man skal selv opleve det.... :-)

0
0
Svar på denne tråd

Hehe...
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 11:03
Tjae!? ved ikke om jeg tror på det...

Jeg kender faktisk en der kan kommunikere med heste :-D
Line&Darling&Queen
Nogen der har en gulerod?
Citat: Darling.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider