Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Skønt og trist på samme tid
Forfatter: 
Dato:  04-04-2004 17:53
hej :)

Min halvpart er i fol - hvilket jo er meget skønt. Hun foler om ca. 3 uger... Glæder mig utrolig meget!

Føllet sparkede i dag!!! Uha.. Glæder mig virkelig!

...Men der er en trist ting ved det. Jeg kan ikke springe på hende det næste ½ år, jeg kan heller ikke starte stævner det næste ½ år på hende :(
Jeg bliver 15 år hvilket jo betyder at jeg har dette år og næste år til at ride pony. Så er det bare ikke lige så hyggeligt at jeg ikke kan starte stævner på hende det næste ½ år. Jeg vil jo gerne udnytte den tid jeg har tilbage (okay, der er ret meget tid tilbage, men nu rider jeg kun på klubplan, så jeg vil gerne lidt op før det er slut)... Så et halvt år betyder en hel del for mig :(

...Jeg kan så starte på andre heste/ponyer, men det er ikke det samme. Det er Mamma Mia jeg gerne vil komme lidt op med... :(

...Andre der skal have føl her til foråret? :D

~ Laura ~
Succes er at opnå det, du ønskede. Lykke er at kunne lide det, du opnåede.
~ Livet er som en dans. Falder du, så kommer du op igen, danser videre og prøver at lade være med at se tilbage på dit fald. ~
0
0
Svar på denne tråd

Okay!!!!
Forfatter: 
Dato:  04-04-2004 18:30
Lyder dejligt med at hun er i fol :D Vi har også en på den gård hvor jeg rider, der skal fole om nogle måneder! :D weee...glæder mig til at ses det lille følsebasse! ;D

;D :P Hilsner fra Catja & Boy :P ;D
:D (Y) "Boyzenpower" (Y) :D
:D I love Boy :D
0
0
Svar på denne tråd

weeeee
Forfatter: 
Dato:  04-04-2004 19:00
Det lyder da dejligt at hun r i fol ;-D
Min hoppe skal også fole om 2½ måned ;-D
Gæder mig mega meget.. Men det r heller ikk min ridehest :S

♥ Rikke & Jalle ♥

(y) VINKÆRGÅRD (y)
Has a speciel place in my heart

0
0
Svar på denne tråd

Kender d!
Forfatter: 
Dato:  04-04-2004 20:41
Håber du får et dejligt føl!

Min fars hoppe, som fungerer som min ridehest, skal også fole om 1-2 uger, og jeg er 16 - hesten er 5 og urutineret, så min ponytid er også ved at være ovre, men jeg rider heldigvis fjordhest, så jeg starter bare for heste i stedet! (pyha, den var lang...)

Håber du når at vinde EN MASSE!!

Bedste hilsner Elisabeth
0
0
Svar på denne tråd

Fedt for dig..
Forfatter: 
Dato:  05-04-2004 14:15
..at hoppen skal fole.. jeg har også valgt at købe en pony så jeg kan nyde mine sidste ponyår (Jeg er 14, men fylder 16 i januar måned 2006 så jeg må jo ride hele året ud.. :-D)

Men mange synes at jeg er for høj (Jeg er jo også høj det ved jeg godt) men jeg er jo dressurrytter så det gør ikke så meget :-D

Hehe..

KraaM Sara

Held og lykke med føllet :-D
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider