Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Min hest fælder!!!!
Forfatter: 
Dato:  11-01-2002 18:33
okay det er nok et rimmeligt mærkeligt spørgsmål: Men! Min dejlige lige isbuk er gået og begyndt at fælde!!!! Her midt i januar måned!!! Hun skulle jo helst stadig beholde sin vinterpels indtil omkring marts...Min nabos islænder fælder også lidt, men vores andre heste gør ikke. Er der nogle der har en forklaring på det !!!! eller om man kan stoppe det på en eller anden måde!!! Knuser Matilde & Lyfting( som er blevet så gammel at hun taber hårene *G*)
0
0
Svar på denne tråd

Re: Min hest fælder!!!!
Forfatter: 
Dato:  11-01-2002 19:27
Hej Matilde!
Hmmm, jeg tror ikke du skal være Så bekymret! Jeg har selv en isbuk men han fælder ikke endnu! men ligesom os mennesker.....altså nogle har tykt hår andre tyndt hår...Sådan er det vel også med hesten! om vinteren er der (og jeg taler af erfaring *GGG* lyder prof. ik? *GG*) stor forskel på hvor tyk pels heste har! nogle (og jeg snakker om isbukke :) ) ligner kæmpe bamser og andre har "næsten" ikke noget pels.....men jeg ved det ikke! Det er bare lige en kommentar fra mig :)
Knus Line
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  11-01-2002 20:46
Vi har også en pony og en Fjordhest der fælder lidt meget for tiden.... aner ikke hvorfor, men det er der vel bare nogle heste der går *SS* Tror ikke du skal bekymre dig...

Knuzz Ditmu§
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  11-01-2002 22:38
Jeg har INGEN forstand på Isbukke men kunne forestille mig at den kun tabte det halve af pelsen
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  12-01-2002 09:19
jeg tror ikke der sker noget...vi har nemmerlig ozze en shetlænder hvor man bare kan tage store totter af (altså nogle totter som er løse)
hyg
cecilie
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  12-01-2002 15:09
okay... så er alt sikkert helt i orden... selvom hun faktisk har rimmelig meget vinterpels...men det går nok! tak for svarene. knus Matilde!!:)
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider