Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

APRILSNAR!!
Forfatter: 
Dato:  01-04-2004 19:24
Hejsa! ;D

Nårhh...er der nogle der er hoppet på aprilsnar i dag?? :P

2 ude fra den gård hvor jeg rider lavede en aprilsnar, med os allesammen! ;D Det gik ud på at de havde skrevet på en tavle vi har derude, at der havde været indbrud i vores saddelrum! Og at vi skulle tjekke om vi havde fået noget stjålet. Carina gik ind i saddelrummet og der var helt roddet(det lignede at der havde været indbrud) og hun kiggede og så at vore sadler var væk, og lammeskind og vores gamacher lå ud over det hele! Og hun blev jo helt ude af den, men til sidst sagde en af de 2 der havde lavet aprilsnar, at det var en APRILSNAR! ;D
Det var faktisk ret sjovt, men hun kunne selvfølgelig først se det sjove i det bagefter! ;)
De havde bare lagt alle vores ting, som skulle se ud til at have været stjålet, oppe på høløftet! ;)

Så har vi(nogle ude fra gården, og Team Kattinge-Holles herfra) ellers bare gået og "leget" aprilsnar hele dagen, så jeg havde ikke glemt det, har stortset ikke hoppet på nogle aprilsnar! ;)

Men hvis I havde glemt det, så APRILSNAR! hehe... ;D

Nå, hvad med jer? Har i haft en god 1. april?? :P

Dette indlæg var en APRILSNAR!! hehe... ;) ej, svar endelig ;)

;D :P Hilsner fra Catja & Boy :P ;D
:D (Y) "Boyzenpower" (Y) :D
:D I love Boy :D
0
0
Svar på denne tråd

vores hund har fødselsdag!
Forfatter: 
Dato:  01-04-2004 19:33
og det er IKKE en aprilsnar hehe!
Phontus har fødselsdag ogbliver 9 år i dag, han er en Schæfer Sanktberenhards! han er bare en dejlig bamse;)

hjemme i haven, hvor Phontus og ninse hygger

ja så hoppede Nina med Miss Flicka heinde fra, på at jeg skulle Sælge Scholle og købe en af grandprix hestene fra Blue Hors;)

*~*Celebration F. Damgaard*~*
*~*vinder af den nyindstiftede Elvin Rasmussens vandre pokal*~* *~*for bedste danskavlede 4 års springhingst 2004*~*

*~*Bedste dressur rytter 2004*~*

*~*Pas godt på dine venner*~*
*~*for uden dem er du intet*~*

*~*Stutteri F. Damgaard, Holstenere i topklasse*~*
0
0
Svar på denne tråd

hehe...
Forfatter: 
Dato:  01-04-2004 19:39
Tone: Nårhh...en sød hund, sig tillykke til den fra mig :P ;D

;D :P Hilsner fra Catja & Boy :P ;D
:D (Y) "Boyzenpower" (Y) :D
:D I love Boy :D
0
0
Svar på denne tråd

Hihi!!
Forfatter: 
Dato:  01-04-2004 19:42
Hey!

Jep! Jeg hoppede på en aprilsnar idag!
I morges da jeg lige var vågnet og min mor igen kom ind for at vække mig sagde hun:
"Sofus er kommet ind med en mus! (Sofus er min kat) -Den ligger vistnok inde under din seng"! :-P
Jeg lå der og var snork-søvnig. (Jeg var lige ved søvnigt og "morgen-gryntene" at sige dumt "hva er en mus"?? 8-)
Ej, det gjorde jeg dog ikke men sagde:
"Nåhh... så må vi hellere se at få den ud"! Så sagde min mor "APRILSNAR"!

Har i forresten hørt at den der rum-sonde som det amerikanske firma NASA har sendt til Mars, har fundet en levende børsteorm som forskerne har set på billederne sonden har taget??! Er det ik vildt! :-@ Tænk hvis der har engang har levet mere
intellegente (<--staves?) væsner (end børsteormen)
på Mars!

HAHAHAHAHAHAHAH! APRILSNAR!!! :-P ;-) :-*
Ej... den aprilsnar skrev de faktisk i en elektronisk computer-avis som min far får tilsendt! Vi kender en der troede på den!!!
Hehe... sys den var ret go!

Nå... men fortsat go (og måske overraskende) 1. april!

Vrinsk fra Dixie_tyz!

(y) Det styrer at ride med ridehjelm! (y)

Søger en part-pony at ride! *KIG!*
0
0
Svar på denne tråd

Hejsa....!
Forfatter: 
Dato:  01-04-2004 19:45
Tone Petersen: Sikke en sød hund! Sig også tillykke til den fra mig af :P ;)

Team Kattinge-Boyzen: Jeg er hoppet på mange aprilsnar idag, også den med indbrudet!! hæhæ, men så kom jeg i tanke om det var den 1 april :P Hehe ;) :P

;D :) Knus fra Cecilie & vrinsk fra Freja & Bissen :) ;D

;) 2 steder du kan finde mig- Ude hos Freja og på hestenettet :)
:D *Der hører jeg til* :D
0
0
Svar på denne tråd

en hvid haj fundet strandet på Rømø
Forfatter: 
Dato:  01-04-2004 19:50
ja de har fundet en Hvid Haj som er strandet på Rømø! VIIIIILDRN!

APRILSNAAAAAAAAAAAAAR;) hehe ej det var noget vi hørete de sagde i Radioen i morges hehe!

Team Kattinge-Boyze og Team Kattinge- *Bisse*: hehe okay, det skal jeg nok, og tak;)

*~*Celebration F. Damgaard*~*
*~*vinder af den nyindstiftede Elvin Rasmussens vandre pokal*~* *~*for bedste danskavlede 4 års springhingst 2004*~*

*~*Bedste dressur rytter 2004*~*

*~*Pas godt på dine venner*~*
*~*for uden dem er du intet*~*

*~*Stutteri F. Damgaard, Holstenere i topklasse*~*
0
0
Svar på denne tråd

Heyy...
Forfatter: 
Dato:  01-04-2004 20:12
Næææ... jeg er ikk hoppet på nogle men en fra min klasse fik vi overbevist om at der ikk var præst og han sagde det videre til alle... men ehm.. så mødte han præsten.. :-P Men han troede på det i 15 min. og han var pisse sur fordi han kunne have sovet længe ellers... :-P

knuZ
~Mullo&Miss Maccoy~
Døden er filosofiens inspirerende genius. Hvis døden ikke fandtes, ville ingen beskæftige sig med filosofi.
- Arthur Schopenhauer
8-) mille_saaeby@hotmail.com 8-)
MEDLEM AF *TDANDM*!
0
0
Svar på denne tråd

Ja!!!!
Forfatter: 
Dato:  01-04-2004 20:22
Min veninde har li haft ringet og hun bildte mig ind at hun ville sælge hendes islænder fordi at hun havde fundet en anden hun hellere ville have, og deb hoppede jeg på... :-o :-P

Har i hørt at Tina Lund vil til at starte dressur i stedet for spring?

APRILSNAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tidligere Charlotte. NU- Team PECHOLRO

Pelle, Ronja og Oliver og mig (Charlotte)
Geder ligger da æg, ik?

(y) Mangler du en kat. 3 springpony? (y)

Så klik her!
<
0
0
Svar på denne tråd

Snøøøøøøøøøft
Forfatter: 
Dato:  01-04-2004 20:42
Hmm.. Nej.. Men det fynske dyreskue er blevet aflyst og jeg havde lige glædet mig sådan til at starte :{-(
- Rom blev jo ikke bygget på en dag, vel? Husk det næste gang du træner! -
0
0
Svar på denne tråd

Re: Snøøøøøøøft
Forfatter: 
Dato:  01-04-2004 20:42
..APRILSNAR ;D :P

- Rom blev jo ikke bygget på en dag, vel? Husk det næste gang du træner! -
0
0
Svar på denne tråd

Heeeej...
Forfatter: 
Dato:  01-04-2004 20:50
..Hoppede på en enkel en..:( Damn! Det var Hybholt, Seb, Tommy og nogle andre fra det populære slæng. Det hele startede med jeg havde holdt Joachim i hånden da vi legede udendørs, til morgensamlingen. Så sagde de at Joachim ville spørge mig senere og sådan. Må indrømme jeg nok hoppede lidt på den.S:

Naive mig!

^Total pipfugle power^
;P
0
0
Svar på denne tråd

hvor pinligt :P
Forfatter: 
Dato:  01-04-2004 21:15
både den med Tina Lund og med det fynske dyreskue hoppede jeg på :P for satan da, tror jeg er lidt halv træt :P

:) Knus Anne(Lokka) :)

-----------

www.ThisPain.Webbyen.dk
0
0
Svar på denne tråd

Næ.....
Forfatter: 
Dato:  01-04-2004 21:53
....er nok for klog 8-)
Men min fars ven hoppede på en !!!! :-D
Han sad og hørte radio midt i arbejdstiden.. Alle andre holdt pause.. Pludselig kunne alle se at han stivnede og blev helt stiv.. Pludselig kom han løbene ind til dem.. Og så råbte han...:
EJ JOHN!! (som min far hedder) Du har hørt man kan blive taget hvis man ikke har hjelm på cykel ikke !?
- Jo.. siger min far..
- Ja.. Nu skal man fandme også have hjelm på når man GÅR rundt i trafikken !
Min far han grinede lidt.. Og så spurgte han (den anden) hvorfor han grinte !?
Så skulle min far til at sige noget, men pludselig hørte de radioen 'sige':
-Ja vi afbryder udsendelsen for at sige det med hjelmen i trafikken var en aprils-nar !!!

Min fars ven havde glemt det var 1 April..
Og Mary og Frederik har 'vist nok' bestemt sig for at holde bryllupet dagen efter aftalt.. Så.. Det er nok også aprils nar... :-D

Ville bare dele alt dette med JER !

Qnuzz Celia Hag
0
0
Svar på denne tråd

HAHA!!!!!!
Forfatter: 
Dato:  01-04-2004 22:16
TonePetersen. Søød hund. Hils den og sig tillykke.

Jo hoppede faktisk på 2 i dag.

1: Der stod på tavlen i skolen i dag, at vi havde fri i sidste time i Historie, så vi havde fri 11:30. Ej sagde vi, er det Aprilsnar? - øhh siger vore lærer nej det er det ikke, jeg skal til møde, og der er ikke nogle vikar lærer.. Fedt tænker vi. Og vi har så den sidste time i Fysik.. Så siger han da timen er slut.. HAHA det var Aprilsnar, vi ses i sidste time...

GRRRR vi blev bare stik tosset, vi blev så sure, så ½delen af klassen skred hjem. Der er sgu da grænser for hvad man SKAL finde sig i ;-D . Sådan noget skal man slet ikke spøge med ;-)

2: Min venindes hund er lige blevet aflivet :-( Så siger hun til mig, vi skal have ny hund, en lille dalmatiner hund.. naaaaaj siger jeg, er det rigtig, og blir helt glad.. så sir hun APRILSNAR!!!! GRR havde hen flaske "GOK" sagde det, og hun fin en på hovedet.. altså i joke..det var en plastic flaske så den var ikke hård, og så skreg vi af grin, og skred hjem...

*Det er ikke fordi ting er vanskelige, vi ikke tør. Det er fordi, vi ikke tør, ting som er vanskelige.*

Min HP - E-Mail - MSN
0
0
Svar på denne tråd

nææææh....
Forfatter: 
Dato:  02-04-2004 16:21
næææh....ikk rigitgt!
*Skovgaards Miss Mizia*& *Sofie*
mister verden mizia, mister verden mig.
:-D miss_mizia@yahoo.dk :-D

0
0
Svar på denne tråd

hehe jeg er jo
Forfatter: 
Dato:  03-04-2004 00:14
Konf barn! i år :-D

(eller Non.. :-P )

Min lære bildte os ind at pågrund af man blev så kuldrede af konfirmationen havde alle konf ( og nonf) børn fri efter påskeferien frem til sommer!! :-D @!#$ man der ´blev stille!!! Alle gloede bare...

:-D den hoppede vi alle sammen på!! men vendte den lige og sagde så.." det er sQ da Monster meget aprilsnar" :-P Så var alle flade af grin! :-P

-- Cille --

Jeg kan modstå alt - undtagen fristelser 8-)
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider