|
|
| Musemåtter |
| Forfatter:  |
Theis *Buller* |
| Dato:  |
01-04-2004 12:57 |
|
Ohøj 
Kom til at tænke på - Hvad for en musemåtte har I? Eventuelt billede af den hvis I har det??
Min ser sådan ud:

Møgbeskidt *sS*
Theis  Her er en test for at finde ud af Om din mission her på jorden er slut: - Hvis du er i live, er den ikke! Buller&Theis 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Ostekiks med smør på:P |
|
|
Hejsa..
Min ser sådan her ud:
Hehe 
| Team Lykkebo | ♥ Magic & Riva, de bedste ponyer for mig ♥ ♥ Du vil altid være i mit hjerte Nuggi ♥ ♣ Lykkebo det bedste sted for mig ♣
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nope ingen her |
|
|
Har ingen  .... den gamle gik i stykker.
-Zazs & Misha-|Fremtiden kommer af sig selv, men ikke fremskridtet|A little bird up ind the sky, dropped a shit right in my eye. Me not sorry, me not cry, me just happy cows dont fly. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| musemåtte! |
Anne (Silver_Moon) |
01-04-2004 14:53 |
|
Theis*buller*::::::::::::
Hvad er det for en musemåtte??!!!
Hvor har du den fra? Købt den, vundet den...? Den er mega fed,,... må have sådan en... hvor har du den fra?!! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Anne (Silver_Moon) |
Theis *Buller* |
01-04-2004 15:04 |
|
Ohøj 
Jeg har købt den, der hvor jeg handler hestefoder. Men man kan også købe den over nettet har jeg set... Prøver lige at finde linkene 
Theis  Her er en test for at finde ud af Om din mission her på jorden er slut: - Hvis du er i live, er den ikke! Buller&Theis 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Link kommer her! |
Theis *Buller* |
01-04-2004 15:06 |
|
Her eller Herinde De har flest hjemme ved det sidste link...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Miiiiiiin :D |
Cecilie&Jason |
01-04-2004 15:39 |
|
Huhu - Ja, køn er den ikke
Billede:
Hihi, ja det er så min musemåtte
Og hvis nogen skulle være i tvivl, så står der: Aalborg universitet på den
Jep jep
Hilsen Cecilie. ^!^-..at komme et stykke på vej er ikke det samme som at tage fejl af vejen..-^!^ MSN: prupony@hotmail.com
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| DUMT spørgsmål :P |
ZilDe |
01-04-2004 15:44 |
|
Uha uha.. Min var så uheldig at gå i stykker, så jeg stjal bare min brors, Harry Potter musemåtte  Tro mig, den er ikke noget kønt syn!
| ♣ Cecilie ♣ | - Vi holdt ikke op med at lege fordi vi blev gamle. Vi blev gamle fordi vi holdt op med at lege -Missemagt . .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heeeej... |
† Flügger † |
01-04-2004 16:00 |
|
Den samme, som dig Theis;P Sjovt nok.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Heey..... |
|
|
Jeg har bar ingen muse måtte fordi, min puter R bærbar... *blær blær*
Slå den 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift. |
Laura- |
01-04-2004 17:29 |
|
...Har ikke et billede, men det er en gris der har hovedet ud over en trækasse kant, og på kanten står der "glad gris"?  Skal nok tage et billede når jeg får webcam!
~ Laura ~ Succes er at opnå det, du ønskede. Lykke er at kunne lide det, du opnåede. ~ Livet er som en dans. Falder du, så kommer du op igen, danser videre og prøver at lade være med at se tilbage på dit fald. ~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hehe... |
TonePetersen |
01-04-2004 19:57 |
|
har ikke noget billede af den men det er en vi har fået af min moster som arbejdede på Novo Nordisk! der står: Clinical Drug Development
*~*Celebration F. Damgaard*~* *~*vinder af den nyindstiftede Elvin Rasmussens vandre pokal*~* *~*for bedste danskavlede 4 års springhingst 2004*~*
*~*Bedste dressur rytter 2004*~*
*~*Pas godt på dine venner*~* *~*for uden dem er du intet*~*
*~*Stutteri F. Damgaard, Holstenere i topklasse*~*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|