Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Cykellistprøve *grineren*
Forfatter: 
Dato:  31-03-2004 19:54
Hejsa igenner(ved dette er det andet indlæg idag)..!!

Idag har jeg været til cykellistprøve.. *Uha* Og vi skulle lave et "venstresving" og hvad gør jeg?? Ser mig tilbage skal til at rakke hånden(og pudser glorien :-P ) og er bare lige ved at køre ind i kantstenen.. Stopper lige før jeg vælter og stiger på cyklen og køre videre.. "Ingen så det" tænkte jeg bare.. *FORKERT* En politimand som d´stod post kom hen og spurgte om jeg kunne cykel.. Nope..!! Det tror jeg ikke 8-)
Men han sagde det var iorden :-) Er bare en nød :-) Vi har lige fået afvide at der var 2-3 der gik videre til finalen.. *BeBe* det ikke er mig! Gider ikke! Vi har også været på manøvre banen og vi skulle køre slaom.. Idioten Susan køre ind i en stople?? HiHi.. Ellers lavede jeg ingen fejl. Men alle lavede også en fejl.. Såå dte er jo bare VILDT spændende imorgen. Håber jeg ik` bliver valgt!!

>o< Hilsen Susan & Stella >o<

{> Love you Stella..!! {>

**Vinder af:**
sødeste hest/pony/føl.

0
0
Svar på denne tråd

hæhæ.....
Forfatter: 
Dato:  31-03-2004 21:09
Har os været til cykelprøve ting :-D
Jeg fik rimlig mange strafpoint!
30 strafpoint for at overhæle og 25 strafponit for klumpkørsel :-@
Ved ik helt hva det der klumpkørsel betyder, men kørte ind i en kantsten.... ka vær det er derfor :-P

Knus ThaMus!

;-) det du ikke dør af bliver du stærkere af ;-)

Msn: Tha_mus@hotmail.com
Må gerne tilføjes...!
0
0
Svar på denne tråd

Klumpkørsel...
Forfatter: 
Dato:  31-03-2004 21:13
...er når man kører flere cyklister sammen i flok ;) Det må man ikke..

Jeg lavede også lidt fejl, blandt andet fræsede jeg bare over en vej, hvor det egentligt var meningen jeg skulle give en masse tegn :P
Troede nemlig ikke der var en post der 8-)

Men det værste var da jeg åbnede skabet om morgnen inden prøven, tog min cykelhjelm ud, og så hvilken mishandling den havde været udsat for.
Min hund (der dengang var en hvalp) havde vidst været på visit inde i skabet, hvor hun havde hygget sig med at bide i min cykelhjelm. Den var ikke tygget i stykker, bare FULD af små bidemærker hele vejen rundt i det der flamingo... Nej hvor så jeg DUM ud med den åndsvage hjelm på ;D
Det lignede den var fuld af ormehuller (n)

Mvh. Ida & Halifax ♥
~ (y)Fjordpower! ;D ~
Rollo, Stina (M&R) og Ida (Halifax)=
De tre tosser på en tømmerflåde :P
0
0
Svar på denne tråd

muhaha......
Forfatter: 
Dato:  31-03-2004 21:24
hvad fanden er det forn en cyklistprøve.. :-P
vi har haft en i 5 (går i 6 nu) og det var bare grineren mand.. :-P så var der en masse lærer der havde klædt sig ud og stillet sig rundt på poster så vi ikk sku opdage dem og de var bare klædt rigtig dårlig ud og det sjove var at så råbte mand hej helle (eller hvilken lærer det nu var) og så lod de bare som ingen ting og sådan.. hvor skægt..... :-P :-P
men skal vi ha endnu en cyklistprøve i 7 eller hvad går i i???
arj.. gider ik ha fler.. en var mer end nok.. :-P
men faktisk blev jeg nr. 2 i den cyklistprøve så var så tæt på at komme med til dengse-cykel-finalen... pyha jeg ik gjorde... ;-)

;-D et spark i r**** fra Felix, Nikki & Robin ;-D
:-* jeg er stærkere end guderne for mod dumhed kæmper selv guder forgæves :-*
:-* JEG vil være barbie!! Den BITCH har jo alt!!! :-*

0
0
Svar på denne tråd

Hahaha..
Forfatter: 
Dato:  31-03-2004 21:27
Hvilken skole går i p? ved ikke hvor mange fejl jeg har fået!!

>o< Hilsen Susan & Stella >o<

{> Love you Stella..!! {>

**Vinder af:**
sødeste hest/pony/føl.

0
0
Svar på denne tråd

Ostekiks uden ost
Forfatter: 
Dato:  31-03-2004 23:53
;-D Ohøj ;-D

Forstår udmærket godt du ikke vil blive valgt :P Hader også sådan noget :P Kvajer mig ALTID! Kan heller ikke færdselsreglerne særlig godt... De er jo ikke spor vigtige? *HæH*

:-* Theis :-*
Her er en test for at finde ud af
Om din mission her på jorden er slut:
- Hvis du er i live, er den ikke!

{> Buller&Theis {>
0
0
Svar på denne tråd

ja det har jeg også været til-
Forfatter: 
Dato:  01-04-2004 08:32
og jeg kom i finalen, men kunne ikke være med, skulle nemlig på ferie da de afholdt finalen.

Hilsen Marlene&Willie

Jeg rider på en lille hest, og alle siger, denne hest kommer ikke langt pga størrelsen, men så vender jeg mig langsomt om og siger: "Det ikke størrelsen, men gørelsen" :-)
0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  01-04-2004 15:41
Glæder mig absolut ikke til den dumme cykelist prøve.. Jeg holder mig ikke en skid til færdselsreglerne.. Går altid ude på vejen når jeg er i byen.. Dog i en side så bilerne kan køre i den anden.. Satte mig også engang ud på vejen sammen med en af mine venner og snakkede.. :P Ganske hyggeligt.. Tager ikke specielt meget hensyn til noget..

.:Lifeless:.

Folk siger de elsker blomster
- og plukker dem...

Folk siger de elsker træer
- og fælder dem...

Folk siger de elsker jorden
- og ødelægger den..

Derfor bliver jeg bange når folk siger at de elsker mig...

0
0
Svar på denne tråd

æh........!
Forfatter: 
Dato:  01-04-2004 16:37
Jeg havde cykeligst prøve i 4. :P
Da jeg var ude og cykle fik jeg 300 point( Max point :) ) og 180 i teori :P

1 fejl = -30 point :P

:D Qnuz Flicka :D
~ Medlem af Team-dårlig-til-at-tage-billeder
Husk altid at smile!
Det får folk til undre sig over, hvad du har gang i!
{> Max {>
0
0
Svar på denne tråd

hehehehehe
Forfatter: 
Dato:  01-04-2004 18:08
jeg har oss været til det der cykel noget... huhu mig og en cykel NAAAAAAAARJ det går slet slet ik.. Så kom ik med finalen heldigvis! :-D
0
0
Svar på denne tråd

Se der flyver en død måge!
Forfatter: 
Dato:  01-04-2004 18:18
Havde sådan en da jeg gik i 6.
Vores klasse var så elendig til det der :P
Mig og 2 andre havde samme antal point (det var os der havde flest point ;) ) og så skulle der trækkes lod mellem os -> hvem der nu skulle til "den stoooore finale"... Det blev ikke mig. HELDIGVIS! Gider ikke sådan noget.
Så viste det sig at den person der var bedst fra vores paralel klasse havde 150 eller sådan noget point mere end os fra min klasse. hehe... Skod cyklister er vi i vores klasse :D :P

Jah, Amanda og mig har slet ikke noget imod at gå midt på vejen, vel Amanda? :P

Såe... Jeg er vist til fare for mine omgivelser? :P pas på derude! :P

~ Laura ~
Succes er at opnå det, du ønskede. Lykke er at kunne lide det, du opnåede.
~ Livet er som en dans. Falder du, så kommer du op igen, danser videre og prøver at lade være med at se tilbage på dit fald. ~
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider