|
|
| Ridebane:) |
|
|
Hejsa:) Er så heldig at jeg snart for bygget en ridebane. men, men... Hvad er det for noget sand man skal have? Er det ikke noget med man skal have tre forskellig lag sand?
Hilsne Jeanette
Man kommer længst med kærlighed!
Hilsen Jeanette, Lotte & Frodo 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hmmmmmmmmmmm |
|
|
hmm... min venind ehar li bygget ridebane,
Det kostede 30.000 kr. :S
de gravede vidst lidt ned så lagde de murbrokker ned, så noget groft sand og tilsidst grus.
Så vidt jeg ved.
-Zazs & Misha-|Fremtiden kommer af sig selv, men ikke fremskridtet|A little bird up ind the sky, dropped a shit right in my eye. Me not sorry, me not cry, me just happy cows dont fly. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmmmmm |
| Forfatter:  |
Qri$ |
| Dato:  |
23-03-2004 19:57 |
|
Ved ikke rigtigt...
Vi har også ridebane (dejligt!) , men vi har skaller..(fra østers) Det er faktisk godt nok;)
Qnu$ Qri$ & Merkur M-Modig E-Elskelig R-Rar K-Kærlig U-Urealistisk R-Romantisk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uouonlkoå, |
|
|
kan ikke huske hva det er det hedder men noget spåne/større end spåner er vist nok det billigste, min ridelærer har lige fået det lavet...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| FLIS!!! |
|
|
tror nok det hedder Flis nu jeg tænker mig om!!
-hvis det kan lade sig gøre?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| musling :P |
Sofie n. |
23-03-2004 21:19 |
|
ved det ikke men muslingeskaller og sådan noget skulle være godt som bund...det stinker bare!
*Skovgaards Miss Mizia*& *Sofie*mister verden mizia, mister verden mig. miss_mizia@yahoo.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Skaller.. |
|
|
.. sku faktisk være noget af det bedste efter en eller anden kendt dansker-mand.. Rytter selvfølgelig.. Han er vist nok DK's bedste springrytter eller noget..
et eller andet Sørensen hedder han vist.. Kurt eller noget.. Nå men han siger i hvert fald at skaller er noget af det bedste man kan få som underlag til en ridebane.. Fordi det fjedrer godt siger han..
Men det er hans mening..
"Først når det sidste træ er fældet, den sidste flod forgiftet, den sidste fisk er død. Vil i begynde at forstå, at man ikke kan leve af penge.."
Indianernes ordsprog
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja skaller eller slagger! |
TonePetersen |
23-03-2004 21:32 |
|
vi har slagger ude på vores dressurbane, men skaller er ogspå bare godt! det er godt fjedrende!
*~*Celebration F. Damgaard*~* *~*vinder af den nyindstiftede Elvin Rasmussens vandre pokal*~* *~*for bedste danskavlede 4 års springhingst 2004*~*
*~*Bedste dressur rytter 2004*~*
*~*Pas godt på dine venner*~* *~*for uden dem er du intet*~*
*~*Stutteri F. Damgaard, Holstenere i topklasse*~*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjae.. Jeg hørt at.. |
|
|
..Noget der hedder søgrus er godt!?
Line&Darling&Queen Nogen der har en gulerod? Citat: Darling.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hey..... |
|
|
På vores bane er der først:
Noget sand med 75 % ler i.
Så noget lyst grus
Og til sidst flis.
Rigtige rytter rider springDen rigtig springhest hedder DRITHOLMSGÅRDS GARIBALDITjek min præsentation med masser af billeder og skriv i min gæstebog 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Skaller.. |
|
|
Vi har skaller på vores ridebane! Det er virkeligt godt! 
Det stinker også kun de første par uger..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vi har haft |
|
|
skaller, de lugtede i starten... gik over da det havde regnet... men på den går vi er på nu er der noget helt fint strandsand...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|