Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Kan alle og enhver blive musikker nu til dags?
Forfatter: 
Dato:  22-03-2004 22:28
;-D Ohøj ;-D

Tænkte på... Kan alle og enhver ikke i realiten blive kendt musikker nu om dage? Sådan helt ærligt... Når man kigger på teksterne til nogen (Bemærk NOGEN - Ikke alle) af de band, som topper hitlisterne... De er jo total hjernedøde? Dem kan du sætte et børnehavebarn til at skrive, og alligevel vil de blive bedre...
Og mange band ligner virkelig hinanden. Deres stemmer... Jamen de kan da synge, men deres stemmer er bare... Almindelige...
Som ham der vandt melodi grand prix... Helt ærligt... Der kunne selv jeg have sunget den bedre :P Og jeg har ellers en hæslig stemme. :P Og teksten? Ahem... Hvis det ikke kræver mere at skrive en tekst nu om dage, så tror jeg vi skal overlade musikverdenen til børnehavebørnene. ;) De klarer det lige så godt... Og de har alligevel ikke andet nyttigt at fortage sig :P

:-* Theis :-*
Her er en test for at finde ud af
Om din mission her på jorden er slut:
- Hvis du er i live, er den ikke!

{> Buller&Theis {>
0
0
Svar på denne tråd

hmmmmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  23-03-2004 06:42
Ny strammer du den unge dame :P Ham der vandt i meldodi grandprixet, sang sku da pisse godt! Ellers havde han nok heller ikke vundet skal du se! Altså selvom han er bøsse så sang hun sku godt. Og så så Han så da heller ikk værst ud :)
*Skovgaards Miss Mizia*& *Sofie*
mister verden mizia, mister verden mig.
:-D miss_mizia@yahoo.dk :-D

0
0
Svar på denne tråd

hmmmm........
Forfatter: 
Dato:  23-03-2004 08:44
Øhøj lille theis ;-D

Heh... har du e lille hentydelse til den sang jeg sendte i går???
Heh... men joh måske i realiteten.
Men altså. ved det sku ikke.
Men EAMON er altså vild :P
-Zazs & Misha-
|Fremtiden kommer af sig selv, men ikke fremskridtet|
A little bird up ind the sky, dropped a shit right in my eye. Me not sorry, me not cry, me just happy cows dont fly.
8-)
0
0
Svar på denne tråd

hehehe
Forfatter: 
Dato:  23-03-2004 10:41
nej bestemt ikke alle >:-( hehe
The Rasmus er super gode - bare et eksempel, så hvis du lover at The Rasmus ikke er med på din "liste" :-D
Så er jeg enig med dig ;-D

hilsen Malene og Chili
0
0
Svar på denne tråd

Hehe klon
Forfatter: 
Dato:  23-03-2004 11:02

Har bare Eamon på min com herhjemme...- Og på cd hos katja... ;-D

Hilsen Sandra

Misund aldrig min tilsyneladende lykke! Du kender ikke mine hemmelige sorger..

0
0
Svar på denne tråd

Åbenbart...
Forfatter: 
Dato:  23-03-2004 11:32
Jeg er nok tonedøv og alt andet, men jeg kan altså ikke se det fede i Tue Wests stemme... Han synger da rædselsfuldt!!!
Knus Heidi

Jeg træner min hund med venlig koncekvens og positive forstærkninger...
:-)

Klikkertræning er en træningsform som gør mirakler...
0
0
Svar på denne tråd

*Team Rex*
Forfatter: 
Dato:  23-03-2004 11:36

Hehe...- Tue West er da for fed... ;-D

Vi ka godt blive enige om a han ikk synger som Whitney Houston, men det er da nogle grineren sange han laver.. Især "Hun er fri" :-P

Hilsen Sandra

0
0
Svar på denne tråd

klon du er den bedste *lol*
Forfatter: 
Dato:  23-03-2004 11:41
Klon?
du har bare for vild musik smag

*team rex* Tue West er jeg heeeelt vild med, synes han har en fed stemme. Anderledes ja, men sindsyg go.

klon; er det for at blæere? Jeg har da os sangen på min puter *hahahaha*

Men fåååk, jeg kan jo slet ik se det go'e i heavy metal, det kan jeg slet ik tåle at høre det er for dårligt.
Men vi kan jo li forskelligt.
-Zazs & Misha-
A little bird up ind the sky, dropped a shit right in my eye. Me not sorry, me not cry, me just happy cows dont fly.
8-)
0
0
Svar på denne tråd

Rigtigt, Theis!
Forfatter: 
Dato:  23-03-2004 11:43
Sådan har jeg det også. Der er ikke mange kunstnere, jeg kan lide. Der er alt, alt, ALT for meget dårligt musik, og alt for meget musik, som man er træt af efter at have hørt det to gange. Men mange sangere/grupper laver jo også bare et eller et par "hits", og så bliver de glemt igen.

Tue West synes jeg dog ikke, er et godt (eller dårligt, om man vil :-P) eksempel. Jeg har godt nok kun hørt "En sang om Kærlighed" men den er da utrolig god. Det kan godt være, at han ikke har verdens smukkeste stemme (speciel er den da i hvert fald), men melodien er spændende og kører ikke bare "i hak" som SÅ mange andre. Og teksten er også anderledes (og dansk!).

Og når vi nu snakker om rædselsfulde stemmer.... Så er det da rædselsfuldt når der bliver "råbt" eller "sukket" eller sunget falsk 8-) (her skulle være et smiley, som holder sig for ørerne).

Mvh Anne Sofie

;-D Man bliver ikke bedre af, at andre er dårligere ;-D

0
0
Svar på denne tråd

Hovedpine-
Forfatter: 
Dato:  23-03-2004 11:44

Hovedpine musik plejer j a kalde d klon...- Man for sku hovedpine af det... Hva tid er du hjemme klon?? Har lige en grineren sang j ska sende t dig... ;-D

Hilsen Sandra

0
0
Svar på denne tråd

du er fink klon ;-D
Forfatter: 
Dato:  23-03-2004 11:47
Klon:
Er jeg kl. halv 3 først :( (N)
har 7 timer rigtig rigtig skod.

men der er jeg så hjemme i en ½ time.
Ska ride den der elsebeth i dag! ;-D
Katrine siger at du siger den ik kan gå til biddet?! passer det?!
bare lige så je ved det :)
-Zazs & Misha-
8-)
0
0
Svar på denne tråd

Karina
Forfatter: 
Dato:  23-03-2004 11:53

Karina sagde af den var ligesom beton i munden da hun snakkede m de andre... M den ku sagtens styres.. Hende den voksne der red den igår fik den heller ikk t a gå t biddet, m hun er jo heller ikk så go..

Sååå, v d ikk 100%

Hilsen Sandra

0
0
Svar på denne tråd

hakuna matata.
Forfatter: 
Dato:  23-03-2004 12:27

der er ikke god musik nu til dags.
det er alt det samme.
de samme tekster: kærlighed, had, jeg kommer, jeg gå, elsker dig, bla bla.
og de fleste artister/bands. kan ikke engang synge live, fordi der finde alt mulig computer teknik og bæ, som kan gøre noget ved ens stemme.

den ægte vare: tim christensen. :D

The killer awoke before dawn, he put his boots on.
He took a face from the ancient gallery, and he walked on down the hall.
he went into the room where his sister lived,
and he Paid a visit to his brother.
he walked on down the hall,
and he came to a door, and he looked inside.
Father, yes son, I want to kill you.
Mother, I want to...fuck you.

kill. kill. kill. kill. kill. kill.

this is the end.

0
0
Svar på denne tråd

nææ holder mig langt væk
Forfatter: 
Dato:  23-03-2004 13:27
fra Tim Christensen og alle de der i har nævnt :-D
God musik, fed tekst, sej stemme = Marilyn Manson!!!
HAN er sej, men jeg gider ellers ikke høre alt det der heavy metal, folkesange, rock osv.
jeg kunne da også saaagtens skrive en bedre sang end dem der vandt ;-D for jeg hader dem ;-D det var Zididada der skulle have vundet ;-D
Qnuzz..

Alis

;-D jeg skal på østerlund med Philip..hvor heldig kan man være ;-D
8-) det bliver endnu bedre end de sidste 2 år... nu hvor jeg har Philip.. 8-)
;-D VERDENS BEDSTE RIDELEJR: ØSTERLUND RIDELEJR ;-D
linket til deres hjemmeside er HER
og min hjemmeside om østerlund - masser af billeder er HER
0
0
Svar på denne tråd

enig....!
Forfatter: 
Dato:  23-03-2004 13:59
Der er alt for mange musikere, som får deres sange skrevet ved sangskrivere, istedet for at de skriver dem selv. Samt playback t. koncerter osv...

Næh nej, Christina Aguilera er den ægte vare. Hun synger altid live og har skrevet (næsten) alle sine sange på sit seneste album. At hun så viser liiidt for meget hud efter min smag, det må hun jo selv om. ;-D

Hilsen Anne & Savannah!
0
0
Svar på denne tråd

sodsva´rt
Forfatter: 
Dato:  23-03-2004 14:28

manson er hevay metal ? *banke på*
han er nice.

christina sucks. hun er så falsk.

The killer awoke before dawn, he put his boots on.
He took a face from the ancient gallery, and he walked on down the hall.
he went into the room where his sister lived,
and he Paid a visit to his brother.
he walked on down the hall,
and he came to a door, and he looked inside.
Father, yes son, I want to kill you.
Mother, I want to...fuck you.

kill. kill. kill. kill. kill. kill.

this is the end.

0
0
Svar på denne tråd

wrjirhgirktj
Forfatter: 
Dato:  23-03-2004 14:56
marilyn manson er da ikke heavy metal ?

nåh. men det der med melodi grand prix. det er vel nok bare en slags 'stil' de kører. eller hva man sir.

men ja der er rigtig meget dårligt musik 8-)
men lige så meget godt. der er bare alt for få der kender til det.

.
0
0
Svar på denne tråd

hehehehe
Forfatter: 
Dato:  23-03-2004 15:02
vil gi theis ret.... Sys de fleste ka blive musikkere.... altså høre selv det der Heavy hvor de råber men når jeg tænker mig om ka alle da banke vildt på tromme og råbe højt... og det sammen med alle andre de ka da bare synge... det ka da ik lyde værre end tue vest (undskyld til dem der ka li ham) men oka hans stemme er ik den bedste men det ka jo være at det er det andre ka li nu til dags :D
0
0
Svar på denne tråd

Yap!!!
Forfatter: 
Dato:  23-03-2004 15:46
Helt enig! Jeg synes det er MEGET udbredt. Både med pop og rock.
Dog synes jeg at mange rock-bands varierer mere med musikken, end pop-musikken gør. Det er altid de samme kedelige beats, og hvis man kan li nummeret første gang man hører det, ja, så går der ikke lang tid før det er RØVKEDELIGT at høre igen.

Men mange rockbands, de var langt federe før i tiden. For eksempel Kashmir. De er OK nu, men med Cruzential og Travelogue var de meget federe. Det gælder også Foo Fighters, Queens Of The Stoneage, og mange andre!

Ja, Tue West... Han... Ehm... Er da.... virkelig speciel! Hader hans stemme!
Hans musik minder meget om CV Jørgensens.

Men Norah Jones, er sgu også god!!

Men synes det er mest udbredt i poppens verden at musikken altid er det samme og teksterne... ...de er bare dårlige. Altid det samme, om at de har det så pissehårdt, fordi deres kæreste er skredet, og så videre, og så kan de ikke engang synge LIVE (n) 8-)

Mvh. Anna/Fida :D

- Don't know what in hell i'm trying to say -

Magic Mongoes og Fillip er 2 rigtig fede bands! hør deres musik!
0
0
Svar på denne tråd

Tue West
Forfatter: 
Dato:  23-03-2004 15:46
Argh! Den eneste sang, jeg har hørt med ham, er "En sang om kærlighed" og den er S-P-Æ-N-D-E-N-D-E! Jeg mener: Melodien er spændende. Den kører ikke i samme toneart hele tiden, og er ikke nær så forudsigelig som alt muuuligt andet!

Det er ikke "samlebåndsmusik", som kun bliver lavet for at tjene penge. Men som sagt: Det er den eneste sang med ham, jeg har hørt, så...

Desuden er jeg fuldstændig ligeglad med, om det er det "man" kan lide "nu til dags", for langt det meste af det, andre synes er god musik, kan jeg ikke lide (Robbie Williams, han synger hylefalsk, Celine Dion, hun sukker og er anstrengende at høre på med sine "flotte" knæk osv. osv.). Jeg hører også mest klassisk, for det er da kvalitet (og spændende hehe)... ;-D De vidste, hvad de gjorde dengang 8-)

Men jeg kan godt lide Tim Christensen ;-D -det er heller ikke kedeligt, ikke samlebåndsmusik.

Mvh Anne Sofie

0
0
Svar på denne tråd

go musik
Forfatter: 
Dato:  23-03-2004 16:08
nu ska jeg si jer hva der r musik:
marilyn manson, good charlotte, nirvana, linkin park og evanescene.. alt andet: GO HOME!
Tim Christensen r da oss en steg..
Ham t MGP var klaaaam!
:-PA true SSKMSS'er :-P
Lip Rekkulsesyl, mææh den alt for skønne Fáni :-D
*Gør livet til en fest, rid islandsk hest!*
0
0
Svar på denne tråd

Elsker min lille Hagar-
Forfatter: 
Dato:  23-03-2004 16:23
jah, men du kan jo ikke høre hvad de synger, og hvis du læser deres tekster.. wow. jeg synes det er utrolig godt skrevet, meget af det. :D

næ nej.. musik det er ; Nirvana, Placebo, HIM, Muse, Lampshade, Sonic Youth, PJ Harvey, Muzzy Gopher, Enya.. og alt muligt andet. 8-)

.
0
0
Svar på denne tråd

Elsker min lille Hagar-
Forfatter: 
Dato:  23-03-2004 16:29
.. og desuden er det ikke ret nemt at growle. 8-) så det er ikke alle og enhver der kan sætte sig og spille trommer og råbe højt.

.
0
0
Svar på denne tråd

muahah...............
Forfatter: 
Dato:  23-03-2004 18:00
jamen nogle er da pæææænt dårlige 8-)
tue west synger af LORT!! men han er anderldes og det jo det vi grumme unge vil ha ik.. jeg er vild mæ ham :-P især "hun er fri :-P "
men jo det er nogle sangere der fx. synger viiildt dårlig til koncerrter!! nu skal i ikk hænge mig op på det men en af mine venner var til Balck eye peas koncert og sagde at hende forsangeren sang som lort.. :-(
at hun bare sang godt fordi der var alt det der musik i baggrunden på cd og musikvideo eller måske var det normalt en helt anden der sang?? ?:-)
min ven sagde i hvert fald det lød af looooooort til..

men eminem.. uh han har det hele.. han kan sku rappe.. men det tæller måske ikk mæ ;-)

;-D et spark i r**** fra Felix, Nikki & Robin ;-D
:-* jeg er stærkere end guderne for mod dumhed kæmper selv guder forgæves :-*
:-* JEG vil være barbie!! Den BITCH har jo alt!!! :-*

0
0
Svar på denne tråd

Se det...
Forfatter: 
Dato:  23-03-2004 18:46
... på den lyse side...
I kan jo vælge og vrage, ingen skal lide under at høre på noget der lyder rædselsfuldt.

For min skyld intet rødt lys, hvis jeg finder musikken elendig så slukker jeg da bare for radioen..

Ingen klagesang herfra... 8-)
:D Anne (Dajana) - snart med lille følle {>
~ Med stor magt følger stort ansvar ~
Dajana Online ~ Anne (Dajana)
MSN: Dajana1997@hotmail.com
0
0
Svar på denne tråd

Halløj.
Forfatter: 
Dato:  23-03-2004 20:57
Rigtig musik? Eminem!!

Ellers:
|50 Cent|
|Evanescence|
|Tim C.|
|Disney sange;)|

Osv. osv.

Hehe.. Men du har ret:)

Stjernen lyser så smukt.
Den blinker ned til mig.
Hvad mon det betyder?
Der er så mange stjerner.
Men kun én stjerne, som den.
Den stjerne jeg holder så meget af.
Den stjerne jeg ikke kan leve uden.
Min stjerne.
*

0
0
Svar på denne tråd

Rigtige musikere...
Forfatter: 
Dato:  23-03-2004 21:18
Jeg er af den overbevisning at alle kan lære at spille musik.

Det er bare ikke alle, der kan gøre det godt.

Ikke at musikbranchen er særlig kræsen - må man sige.

Jeg går meget efter teksten på en sang. Hvis den er dårlig, så bryder jeg mig højst sandsynligt heller ikke om sangen i sig selv.

Megadeth laver nogle virkelig gode tekster. :)

-+- Zip.
0
0
Svar på denne tråd

De....
Forfatter: 
Dato:  23-03-2004 21:27
...eneste der sådan rigtig kan synge er Tim C. & Evanescence.. 8-)
Alice&Futte
0
0
Svar på denne tråd

Selv jeg...
Forfatter: 
Dato:  24-03-2004 16:22
Ja, som overskriften lyder, selv jeg kunne være blevet musiker nu om dage, hvor jeg sang tekster skrevet af vuggestuebørn altså...

Og nu.. Chilie med nummeret.. Øh.. Ja, med et nummer.

*Træder ind på scenen, tager mikrofonen*

Gugugaga gugudada... osv.

Altså, selv det ville kunne toppe hitlisterne nu om dage! Så Theis! Giver dig fuldt ud ret!

KnuZ
|>o<|Chilie|>o<|

~Medgang er ingen retfærdig vægt; modgang er den eneste vægt at veje venner på~
Citat: Plutark

~En rigtig ven er en der accepterer din fortid, tror på din fremtid og kan lide dig som du er nu~
Citat: Peter Plys
0
0
Svar på denne tråd

Zippeline...
Forfatter: 
Dato:  24-03-2004 19:45
Ja: Alle kan lære at spille musik, men ikke alle kan lære at spille god musik! Godt sagt (y)!

Det er sjovt - jeg lytter altid efter melodien, og det er den der afgør, om jeg kan lide en sang. Nok derfor, jeg ikke kan lide Eminem og "den slags" :-P

Hvis så den pågældende sang har en god tekst, så kan jeg lide den endnu bedre ;-D Og tit skuffer teksterne, fordi de ikke lever om til melodierne.

Forresten, Zippeline - jeg så på hyggesnakken, at du spiller klaver og bor i Århus... Kender du en lærer, der hedder Martin Lysholm Jepsen eller en af hans elever, Emil Gryesten Jensen?

Mvh Anne Sofie

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider