Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Wow, Sikke en tur!
Forfatter: 
Dato:  17-03-2004 20:29
Halløjsa! ;D

Ja, i dag skulle jeg ud og ride tur sammen med Team kattinge-Holles, Team kattinge-*Bisse* og en der hedder Line, der hvor jeg rider! ;) Det var jo et skøøønt vejr, så det var jo dejligt! :) Vi red ned til skoven(tog ca. 15-20 min.) Vi red lidt forkert i starten(upsi...)meeen vi kom da på rette spor :P ;) Da vi kommer ned til sådan en lille fordybnimg, af en slags, kommer et egern pludselig løbene op ad træet, og jeg rider først, ja og Boy hopper ud til siden :D (klart nok)

Vi travede en masse, og ville så galopere, så det gjore vi! Først satte vi i galop op ad en lang bakke(ikke særlig stejl) og Line red først. Det var helt vildt skægt og Boy galoperede derud af, og synes det var skøøønt ;D Så ville vi så galoperer rundt om et meget lille sving, og lidt op ad en bakke, og så stoppe, MEN, det blev det ikke til. Vi satte i galop, men da vi kom rundt og skulle til op ad bakken, så sætter Balue(Line's hest) i fuldgalop. Jeg for drejet Boy ind på en volter, og hopper af, imens jeg gør det kommer Team Kattinge-Holles(Mia) i fuld fart på Hugo efter Balue, og hun har mistet bøjlerne og Hugo galopere derud af!! Line får så stoppet Balue, da hun er kommet op af bakken, og stiller ham på tværs, så Hugo stopper! Puha... ;) Men da vi red hjem syntes vi faktisk allesammen at det var ret skægt, at galopere i fuuuld galop;D Faktisk lærte vi meget af det, og fandt ud af at vi virkelig godt kunne stoppe dem, altid rart at vide! ;)

Da vi kom hjem stod jeg så og sadlede Boy af, og han var bare så søøød :D Han slikkede mig på kinden og i hånden! :D Kæææært... Han var rigtig glad, og det var jeg også, da det havde været SÅ sjovt! Det var virkelig skægt at galopere! ;D Så striglede jeg Boy og stod og sang: "Du er min øjesten, en lille dejlig en, er duuu" o.s.v. :D heh... :P

Ej, det var virkelig en dejlig dag! :) Hestene nød det i hvert fald! :D

Det skal lige siges, at vi havde styr på det, og ikke bare slap tøjlerne og galoperede derud af, bare lige så det ikke bliver misforstået ;)

Har I også prøvet noget lignene?

Nå, god aften! ;D

;D :P Hilsner fra Catja & Boy :P ;D
:D (Y) "Boyzenpower" (Y) :D
:D I love Boy :D
0
0
Svar på denne tråd

pjat med dig
Forfatter: 
Dato:  17-03-2004 20:32
hvorfor ikke bar slippet rattet og lade den trille :-D

Min var ogsdå monster mega sød i dag!! gik bare kanoooN :-D

Lyder som en herlig tur!!! :-)

-- Cille --

Jeg kan modstå alt - undtagen fristelser 8-)
0
0
Svar på denne tråd

ja hehe....
Forfatter: 
Dato:  17-03-2004 20:41
lyder dejligt! jeg har prøvet at ride en dejlig tur sammen med Sidsel&Harlekin herinde fra! jeg ville galopere ned til hende, og så lige pludselig tog fanden ved scholle og vi overhalede Harlekin og Sidsel fuldeste fart;) Harlekin kiggede overasket til begge sider sådan wooow, hva skete der lige der, og så satte han oz bar af, hehe det blev til en vild galop, norhj det gik stærkt, jeg kunne slet ikke stoppe Scholle så var nød til at dreje ham rundt på en volte!

Har også prøvet hvor min lillesøster og jeg var ude at galopere på en af vores mange marker, så tog vi en langside hvor vi gav den gas, altså jorede, og så kortede ned i rolig galop, men så fortsatte Lea (lillesøs) og hujede, og så tænkte Scholle bare lige, hey, ikke færdeig endnu, nå så satte han ellers bare af i fuld jordegalop, uden kontrol, så vi tog nogle omgange på den mega store mark, inden jeg fik ham stoppet!

*~*Celebration F. Damgaard*~*
*~*vinder af den nyindstiftede Elvin Rasmussens vandre pokal*~* *~*for bedste danskavlede 4 års springhingst 2004*~*

*~*Bedste dressur rytter 2004*~*

*~*Pas godt på dine venner*~*
*~*for uden dem er du intet*~*

*~*Stutteri F. Damgaard, Holstenere i topklasse*~*
0
0
Svar på denne tråd

Cille:::
Forfatter: 
Dato:  17-03-2004 20:43
Hehe...ja hvorfor ik'? :P Okay, lyder dejlig med hyppen! ;) Elsker bare når de er såå dejlige og søde, er de jo hver dag, men nogle gange mere end andre! :D Boy var i hvert fald i "slikke/nusse-humør" i dag ;D

0
0
Svar på denne tråd

Tone::::
Forfatter: 
Dato:  17-03-2004 20:57
Hehe...lyder sejt! ;D Det er sjovt med den fart! ;)

0
0
Svar på denne tråd

Team Kattinge-Boyzen......
Forfatter: 
Dato:  17-03-2004 20:59
ja men kun så længe det er kontroleret! hvis ikke det er det så er det virkelig ulækkert!!!!

*~*Celebration F. Damgaard*~*
*~*vinder af den nyindstiftede Elvin Rasmussens vandre pokal*~* *~*for bedste danskavlede 4 års springhingst 2004*~*

*~*Bedste dressur rytter 2004*~*

*~*Pas godt på dine venner*~*
*~*for uden dem er du intet*~*

*~*Stutteri F. Damgaard, Holstenere i topklasse*~*
0
0
Svar på denne tråd

Tone::::
Forfatter: 
Dato:  17-03-2004 21:17
Ja, jeg vil også kunne have kontrol over det, så bliver det på en måde også sjovest! ;) synes jeg :)

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  18-03-2004 12:18
det lyder da bare som en dejlig tur i har haft jer.. :-)

:-*Krummer fra Os :-*
The world best Pony: Bandit
-Jeg elsker hår elastikker... Øhm nej det tror jeg ik-
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider