Halløjsa!
Ja, i dag skulle jeg ud og ride tur sammen med Team kattinge-Holles, Team kattinge-*Bisse* og en der hedder Line, der hvor jeg rider!

Det var jo et skøøønt vejr, så det var jo dejligt!

Vi red ned til skoven(tog ca. 15-20 min.) Vi red lidt forkert i starten(upsi...)meeen vi kom da på rette spor

Da vi kommer ned til sådan en lille fordybnimg, af en slags, kommer et egern pludselig løbene op ad træet, og jeg rider først, ja og Boy hopper ud til siden

(klart nok)
Vi travede en masse, og ville så galopere, så det gjore vi! Først satte vi i galop op ad en lang bakke(ikke særlig stejl) og Line red først. Det var helt vildt skægt og Boy galoperede derud af, og synes det var skøøønt

Så ville vi så galoperer rundt om et meget lille sving, og lidt op ad en bakke, og så stoppe, MEN, det blev det ikke til. Vi satte i galop, men da vi kom rundt og skulle til op ad bakken, så sætter Balue(Line's hest) i fuldgalop. Jeg for drejet Boy ind på en volter, og hopper af, imens jeg gør det kommer Team Kattinge-Holles(Mia) i fuld fart på Hugo efter Balue, og hun har mistet bøjlerne og Hugo galopere derud af!! Line får så stoppet Balue, da hun er kommet op af bakken, og stiller ham på tværs, så Hugo stopper! Puha...

Men da vi red hjem syntes vi faktisk allesammen at det var ret skægt, at galopere i fuuuld galop;D Faktisk lærte vi meget af det, og fandt ud af at vi virkelig godt kunne stoppe dem, altid rart at vide!
Da vi kom hjem stod jeg så og sadlede Boy af, og han var bare så søøød

Han slikkede mig på kinden og i hånden!

Kæææært... Han var rigtig glad, og det var jeg også, da det havde været SÅ sjovt! Det var virkelig skægt at galopere!

Så striglede jeg Boy og stod og sang: "Du er min øjesten, en lille dejlig en, er duuu" o.s.v.

heh...
Ej, det var virkelig en dejlig dag!

Hestene nød det i hvert fald!
Det skal lige siges, at vi havde styr på det, og ikke bare slap tøjlerne og galoperede derud af, bare lige så det ikke bliver misforstået
Har I også prøvet noget lignene?
Nå, god aften!