|
|
| Stilhed i 2 minutter |
| Forfatter:  |
Nemesis |
| Dato:  |
15-03-2004 13:37 |
|
Hej.
Havde i også 2 minutters stilhed for Spanien?
Det havde vi, utroligt der kunne blive så stille i klassen.
Vi havde det egentlig ikke i folkeskolen, dengang med World Trade Center. Vores lærer gad ikke, men jeg blev ret sur på hende, og til sidst fik jeg hende overtalt, så vi stod stille ude ved flagstangen i stilhed, sammen med en anden klasse. Det var totalt som om tiden var gået i stå.
- Nemesis - Jeg ser lys for enden af tunnelen. Det er formentlig et modkørende tog. If you're a dog and your owner suggests that you wear a sweater, suggest that he wear a tail.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jepzen!! |
|
|
ja, vi holdt oz 2 min. stilhed......
QnuzZer & MøzZer Fra HellePonyBoy, kørt ned og aflivet d. 17-02-04 Før: Helle89 "The animals don´t know why they were abused, abandoned or neglected. They are innocent victims. They only feel the suffering, the pain, the loneliness." Help Them!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| os her....... |
|
|
VI holdt 2 min. stilhed. men kom lidt for sent. kom midt i det hele...
-Og der var en fra min klasse der sad og lavede tumpede ansigter så vi var tæt på smdret af grin. Men vi beherskede os 
-Zazs & Misha-|Fremtiden kommer af sig selv,men ikke fremskridtet| 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nææææ? |
Laura- |
15-03-2004 13:52 |
|
~ Det gjorde vores klasse ikke?
~Hilsen Laura~♥ Mamma Mia ♥"Failure is only the opportunity to learn" - Monty Roberts
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Øøh... |
Cille & Ralle |
15-03-2004 14:07 |
|
... Nææ det gjorde vi ikke...?!
- Cille -[ Forventningens glæde er den største ]♥ Min Ralle ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| øhmmm.... |
ThaMus! |
15-03-2004 14:18 |
|
jeg var ik i skole idag så ved ik hva de gjorde deroppe....
Men sad og så TV og pludselig midt i det hele stoppede den fordi man skulle holde to minutters stilhed...! skærmen var helt lyseblå med blomster....!
Knus ThaMus! det du ikke dør af bliver du stærkere af  Msn: Tha_mus@hotmail.com Må gerne tilføjes...!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Naeh... |
Line... |
15-03-2004 14:28 |
|
Vi gjorde ikke... Men til gengæld havde vi brandøvelse 
♥ Line og Angelo ♥ ♥ Billeder på præs. ♥ |
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Flicka |
|
|
Det er pågrund af terror i Spanien 
Jeg vidste heller ikke noget om det før i dag, så du er ikke den eneste
hilsen Malene og Chili
ps. vi holdt også 2 min stilhed
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kakao fugl...Eller noed..... |
|
|
Jepper..... Vi havde frokost pause davi lavede det... Men der varen handicap han kunne ikke helt tie stille....
Men, det kan han jo ikke gøre for....
> >
 Knuz fra Os  >  freja du købte mit hjerte  >  1 for alle og 4 for en tyver 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja, midt i terminsprøven |
|
|
Vi holdt to minutters stilhed midt i vores terminsprøve. Alle rejste sig og slukkede skærmen på computeren.
Det var noget regeringen havde bedt os om. Ret utroligt at vi ikke under krigen i irak holdt to minutters stilhed for de tusinder af civile israelere der blev slået ihjel.
Men jeg kan da godt se at der er forskel på at amerikanerne begår overlagt mord på civile og at irakerne bomber i italien.
Line og Calano
Den hvide hest i parken er måske bare en zebra der har synkroniseret sig med hegnet.
-Subjektivitet er at aflæse et solur med en lommelygte -Faber est suae ciscuae fortunae
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| re. 2 min. stilhed |
ravneungen |
15-03-2004 18:08 |
|
nej det gjorde vi ikke :/
ravneungenjulieladegaard@yahoo.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm.. ja |
hyphop-tine |
15-03-2004 18:24 |
|
vi holdt to minutters stilhed....
Det værste der kan ske for en ung hest er, når dens ejer har større ambitioner end evner Tænk på hesten!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja det gjore.. |
**Banditoz** |
15-03-2004 18:42 |
|
vi... utroligt nok at der kunnne blive stille i vores klasse...
Krummer fra Os The world best Pony: Bandit-Jeg elsker hår elastikker... Øhm nej det tror jeg ik-
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja....sys jeeg er alm. opdragelse!! |
Sofie n. |
15-03-2004 19:15 |
|
ja vi gjorde men der var sådan en lille irreterende møgtøs fra vore sklasse der ikk ku klappe i!
*Skovgaards Miss Mizia*& *Sofie*mister verden mizia, mister verden mig. miss_mizia@yahoo.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| aner ikke hvad |
|
|
det er !? hvad er der sket!? .. *argH* hvorfor ved jeg aldrig hvad dre sker ude i verden
-- Cille --
Jeg kan modstå alt - undtagen fristelser 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ostekiks - Ville nægte |
Theis *Buller* |
15-03-2004 21:29 |
|
Ohøj 
Vi holdt ikke stilhed... Og hvis vi havde fået besked på, at vi skulle, ville jeg have nægtet.
Jeg kan ikke se hvorfor det er mere synd for nogen spaniere, at de mistede livet, end for f.eks. alle de små afrikanske børn, som sulter ihjel hver dag? Og dem er der da aldrig nogen, som holder stilhed for? Men det er måske lige meget med dem? De er jo "bare" afrikanere.... Sorte... Føj... Eller hvad?
Folk verden over mister livet hver dag... Nogen på mere forfærdelig vis en andre... Hvorfor er det mere synd, for dem under et terrorangreb, end for alle andre, som lider? Jeg kan ikke se meningen...
Theis  Her er en test for at finde ud af Om din mission her på jorden er slut: - Hvis du er i live, er den ikke! Buller&Theis 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Og det jo så ikke |
HeidiZ |
15-03-2004 23:12 |
|
helt sandt.
Der er altså forskel på overlagt MORD og så HUNGERSNØD (etc.) Det kan overhovedet ikke sammenlignes.
Ja, det er da synd for alle de børn, unge, voksne, gamle osv. som sulter ihjel. Ingen tvivl om det. Men der er altså rigtig-rigtig mange mennesker, som prøver at hjælpe disse personer. De er ikke glemte, og det er et problem som der bliver gjort noget ved hver dag.
Og I/jeres familier kan også være med til at hjælpe, ved fx. at donerer et hvis beløb om måneden til børn i Afrika og div. andre steder.
Så kan I også være med til at gøre en forskel!!
Terror er noget, som man ikke kan gøre noget ved. Eller jo, det kan man, men I disse tider, er det ret svært. Det er uskyldige mennesker som det går udover, ingen har mulighed for at gribe ind og hjælpe i dette *øjeblik* bomben eksplodere.
Og Spanien er altså meget tæt på Danmark. Mange har noget familie boende i Spanien, mange tager på Ferie osv. i dette land. Det er faktisk uhyggeligt tæt på - vil næsten sige de har ramt Danamrk på en måde.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|