Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Kan i hjælpe mig lidt på vej????
Forfatter: 
Dato:  13-03-2004 14:26
Hej..... jeg er en pige der har brug for lidt hjælp!
Jeg har lige fået et tilbud om at passe nogle heste.
ja, det lyder ikke lige som et problem, men det er det. Jeg svømmer hver dag (det er på eliteplan) og det tager jo tid. Jeg har redet i to år og passet to heste og det var jeg bare rigtig glad for, men så besluttede jeg mig til at saste på svømningen ( Det var et okay valg, for jeg blev også Dansk Årgangsmester.) Jeg er ikke helt på toppen nu, da der har været en masse med mine forældre :-( Så min svømning har ikke været så godt, men jeg er ved at komme op igen. Der er stævner i nogle få weekender og det er næste altid hele weekenden.
jeg savner at ride og at være sammen med heste... og nu har jeg jo fået det her tilbud... jeg vil stadigvæk gerne svømme, men også gerne komme til at passe de heste... men jeg ved bare ikke om jeg skal sige ja til det (vil gerne), men min svømning tager jo også sin tid... men jeg savner jo også at ride..

Er der ikke bare en der vil give mig et råd, eller bare noget der kan hjælpe mig lidt på vej???

Tak!

Knus mig
0
0
Svar på denne tråd

Hmmm....
Forfatter: 
Dato:  13-03-2004 15:41
du kan jo skære ned for svømnning?

:P Vrinsk Mini :P
:* Pigen uden søde føelser :*
8-) Men hun er nu meget Positiv 8-)

;D Arto : HaveLampe :P
:D MSN: minipige@hotmail.com :D
;D Eyeball: MiniPige ;D
:) Min Hp :)

0
0
Svar på denne tråd

Mini....
Forfatter: 
Dato:  13-03-2004 15:52
Du kunne skære ned forsvømning....

Det kan man jo ikk..... Ikk hvis man svømmer på elite plan...

Hvor tit skulle du passe de heste,,

Og hvor meget skulle du med de heste....
>
>

:-* Knuz fra Os :-*
> {> freja du købte mit hjerte {>
> :-P 1 for alle og 4 for en tyver :-P
0
0
Svar på denne tråd

Jeg synes--
Forfatter: 
Dato:  13-03-2004 16:04
Du skal takke nej til tilbudet.
Det ender næsten altid i noget stress, og det blir aldrig gjort ordenligt så.
Hvis du allerede nu ved at du for svært ved at passe dem pga. din svømning, synes jeg du burde vælge.

Du kunne jo evt. låne én hest/pony at ride en weekend tur på engang imellem.

Det er min mening.
Hilsen Cecilie.

^!^-..at komme et stykke på vej er ikke det samme som at tage fejl af vejen..-^!^

MSN: prupony@hotmail.com
0
0
Svar på denne tråd

Ostekiks
Forfatter: 
Dato:  13-03-2004 16:09
;-D Ohøj ;-D

Det kan du kun selv afgøre ;)

Men hvorfor er det så vigtigt at kunne konkurre på højt plan? Hvorfor er det så vigtigt at bevise over for ANDRE, at man er god? Det har jeg aldrig forstået...

Hvis jeg var dig, ville jeg droppe konkurrencerne, begynde at ride og stadig svømme - Bare ikke på så højt konkurrence mæssigt plan.

Men nu har jeg jo heller aldrig fattet ideen ved konkurrencer...

:-* Theis :-*
Her er en test for at finde ud af
Om din mission her på jorden er slut:
- Hvis du er i live, er den ikke!

{> Buller&Theis {>
0
0
Svar på denne tråd

Stakkels dig!
Forfatter: 
Dato:  13-03-2004 16:42
Hey :-(
Forstår dig bare så godt! Jeg spiller basket og jeg rider også! Da jeg så ville ride noget mere, gik det også fint i starten, men så skulle jeg pludselig til talenttræning og spillede pludselig på tre hold hjemme i min egen klub, hvilket også betyder mange flere kampe! Hver weekend! Men jeg har valgt basket og rider kun en gang om ugen nu! Men jeg er glad for det nu, men var rimelig depri da jeg gik rundt og ikke vidste om jeg skulle vælge og satse mere på basket og slække på hestene eller om jeg bare ville spille på et hold! Det kan godt være det lyder hårdt, men hvis du skal passe de heste meget, så får du en travl dag, og du har vel også skolen!? Det blir du nok ikk glad, har prøvet det, så lyt til dig selv, hvad har du lyst til? Når man har besluttet det bliver man også lettet for i den sidst ende ved man at det var det rigtige man gjorde! knuz Symphoni:o)
Og held og lykke, ligemeget hvad du beslutter dig for!
0
0
Svar på denne tråd

Hej...
Forfatter: 
Dato:  13-03-2004 18:55
Hei..

Jeg har en veninde der også svømmer på højt plan, hver dag og i weekenderne..
Men jeg synes da du skal vælge hvad du føler mest for?
Hvorfor svømme på sådan et højt plan når man er teenager`? Eller ung?
Min veninde har aldrig/eller ikke så meget tid til hendes venner, og det synes jeg er synd for hende..!
Min mening..!

*Kysh Icebaby*
Mænd er som fjernbetjeninger; de ligger som regel og flyder i nærheden at tv'et..
MSN: Smirnoffplaya@hotmail.com Bare tilføj :-)
0
0
Svar på denne tråd

Haii...
Forfatter: 
Dato:  13-03-2004 19:15
Theis *Buller* ..
Jeg forstår ikke dig.. Det er Så dejlige at konkurrere!

men jeg vil mere at du bare må sige at der er weekender og dage hvor du ikke kan ride..

>o< Hilsen Susan & Stella >o<

{> Love you Stella..!! {>

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider