egentlig har jeg aldrig haft andre langdistanceforhold, end det som jeg har nu. Der er til gengæld også 320 km. imellem os. Han bor i Flensborg, en fyr jeg mødte til en koncert engang - og siden da har jeg været heeelt forelsket i ham!
I vores forhold er der måske også andet end afstanden, som sommetider gør det lidt svært at have et forhold, han er nemlig 16 år ældre end jeg selv. Det er nu ikke så vanskeligt, men det krævede en del overvejelser i starten.
Men pga. afstanden kan vi selvfølgelig ikke ses andet end i weekenderne. -og egentlig heller ikke rigtigt i ferierne, da han ikke holder ferie når skolerne har ferie. + afstanden spiller han i band (
www.aurora.dk), hvor de er ved at skrive noget nyt til et nyt album, så der er også weekender hvor vi ikke kan ses, fordi han skal øve med bandet. -Men der er jo også sommetider hvor jeg har planer for en weekend. Men afstanden er lidt svær at klare, når man er helt nyforelsket. Men når weekenderne hvor vi kan ses kommer, så er det virkelig de bedste weekender i lang tid!

vi ses ca. hver 2. weekend, og når jeg har ferie tager jeg sommetider ned til ham i hverdagene - så kan jeg gå og traske rundt i hans lejlighed og kigge på Flensborg by, imens han er på arbejde
Det kræver en del, men hvis man tager sig sammen, så tror jeg at et forhold kan holde, selv på meget lang afstand. Det kommer nok også an på hvor glade man er for hinanden osv.
Ikke for at lyde mega erfaren, vores forhold har kun varet i 4 mdr., men selvom jeg ikke kan se ham så tit, så er det virkelig alt det savn værd, at være sammen med ham bare én dag!