Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Langdistance forhold?
Forfatter: 
Dato:  11-03-2004 20:44
Hei allesammen(:
Hvad er jeres holdning til langdistance forhold?? Evt. egne erfaringer..

Jeg er selv gået hen og er blevet lidt glad for én på mit EUC hold.. Morten. Han bor 25 km. fra EUC, og det tager mig 20 min. kørsel ud til EUC.. Jeg ved ikke rigtigt hvad jeg syntes om langdistance forhold.. Har ikke haft de store erfaringer..

Men vær sød at fortælle mig om jeres..

Knus.

- Flügger.
Ny ynglings sætning: Ich bin ein Pferd.

0
0
Svar på denne tråd

det er da ikke langt
Forfatter: 
Dato:  11-03-2004 20:53
et langdistance forhold er til udlandet eller mindst fire timer med tog... :P

Jeg har selv haft forhold på både fyn og i jylland. bor selv lige nord for KBH. Det sidste lange jeg havde var med en fra vinderup, midt mellem skive og holstebro som han sel vsagde det.
Det var godt nok langt væk, men det holdt ca fem måneder hen over sommerferien. vi stoppede det, da jeg startede i 3.g og han flyttede hjemmefra, der var bare ikke tid til det.
Vi er stadig gode venner og 'ses' af og til. vi skal blandt andet på skive beachparty sammen til sommer.

Line og Calano

Den hvide hest i parken er måske bare en zebra der har synkroniseret sig med hegnet.

-Subjektivitet er at aflæse et solur med en lommelygte
-Faber est suae ciscuae fortunae
0
0
Svar på denne tråd

Langdistanceforhold
Forfatter: 
Dato:  11-03-2004 21:22
egentlig har jeg aldrig haft andre langdistanceforhold, end det som jeg har nu. Der er til gengæld også 320 km. imellem os. Han bor i Flensborg, en fyr jeg mødte til en koncert engang - og siden da har jeg været heeelt forelsket i ham! {>

I vores forhold er der måske også andet end afstanden, som sommetider gør det lidt svært at have et forhold, han er nemlig 16 år ældre end jeg selv. Det er nu ikke så vanskeligt, men det krævede en del overvejelser i starten.

Men pga. afstanden kan vi selvfølgelig ikke ses andet end i weekenderne. -og egentlig heller ikke rigtigt i ferierne, da han ikke holder ferie når skolerne har ferie. + afstanden spiller han i band (www.aurora.dk), hvor de er ved at skrive noget nyt til et nyt album, så der er også weekender hvor vi ikke kan ses, fordi han skal øve med bandet. -Men der er jo også sommetider hvor jeg har planer for en weekend. Men afstanden er lidt svær at klare, når man er helt nyforelsket. Men når weekenderne hvor vi kan ses kommer, så er det virkelig de bedste weekender i lang tid! :-) vi ses ca. hver 2. weekend, og når jeg har ferie tager jeg sommetider ned til ham i hverdagene - så kan jeg gå og traske rundt i hans lejlighed og kigge på Flensborg by, imens han er på arbejde :-)

Det kræver en del, men hvis man tager sig sammen, så tror jeg at et forhold kan holde, selv på meget lang afstand. Det kommer nok også an på hvor glade man er for hinanden osv.

Ikke for at lyde mega erfaren, vores forhold har kun varet i 4 mdr., men selvom jeg ikke kan se ham så tit, så er det virkelig alt det savn værd, at være sammen med ham bare én dag!
0
0
Svar på denne tråd

Langdistance forhold..
Forfatter: 
Dato:  11-03-2004 22:55
Hmm.. Jeg har desværre ingen erfaringer om langdistance forhold som jeg kan fortælle om.
Men jeg ved da hvis man elsker hinanden nok, så skal det hele nok gå :)

If I could be like that, I would give anything !
0
0
Svar på denne tråd

Forsaken
Forfatter: 
Dato:  11-03-2004 23:24
Altså.. Nu gør du mig helt nysgerrig :P

Hvem af dem er det? :P

Hvis jeg må spørge :P

Hilsen Mette

:) Tjek Stald Holmgaards Hjemmeside :)

(y) Paradiset for heste! (y)
0
0
Svar på denne tråd

Black_Diamond
Forfatter: 
Dato:  12-03-2004 13:07
.. Det er en der hedder Morten..

- Flügger.
Ny ynglings sætning: Ich bin ein Pferd.

0
0
Svar på denne tråd

Forsaksen
Forfatter: 
Dato:  12-03-2004 22:06
.. Er han virkelig 16 år ældre end dig ? Du er jo ikke selv ret gammel ??

Driv ikke en hest med hug
men med havre

Knus Rikke & Bianca

0
0
Svar på denne tråd

Langdistanceforhold
Forfatter: 
Dato:  13-03-2004 11:53
Rikke Nielsen: Ja, han er 16 år ældre end jeg selv, dvs. nogenlunde dobbelte så gammel som jeg selv. Min ældste storebror er på hans alder og jeg har nogen venner på 30-33 år, så det gør nok at jeg ikke synes aldersforskellen er så ekstrem. Men - jeg er også en smule ligeglad, han er utrolig sød ved mig og den dejligste jeg har mødt. :)
Greatest spices on earth
were you and I
0
0
Svar på denne tråd

Langdistance....
Forfatter: 
Dato:  15-03-2004 15:48
Hmm mjoh jeg har må indrømme at jeg har lidt "erfaringen" inden for langdistance forhold, for at sige det mildt... Min kæreste bor i Qatar, og rejser rundt i hele verden, skal snart til USA, derefter til Jordan, og tilbage til Qatar igen, han arbejder konstant og lige fortiden er det ikke meget vi får snakket sammen... MEN alligevel er der ingen problemer, vi skriver email til hinanden, sender sms'er, og ringer, og når han er i Jordan tager jeg ned og besøger ham igen :)
Der er 5-6 timer med fly og en billet til mellem 3000-5000 kr så jeg besøger ham godt nok ikke flere gange om måneden må jeg tilstå... Men vi har et godt forhold på trods af afstanden, men nu må vi se jeg har kun kendt ham i ca 3 uger indtil videre (mødte ham da jeg var i Qatar, det er en af mine venners venner)...

-- Christina

Tjek MIN HP *Opdateret*

Verdens bedste debatforum (y)
Straightegyptians.com

Al Rayyan Farm
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider