Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Jeres tøjstil?
Forfatter: 
Dato:  11-03-2004 14:57
Hej allesammen.

Sad lige og kiggede indlæggene igennem og så at der var et indlæg om skatere..
Så nu er jeg altså kommet til at tænke på hva for noed tøj i går i og om det er vigtigt for jer at det er mærkavarer i går i?

Hva for nogle farver går i, i og hvorfor?

Går i altid med øreringe og hvis i gør skal de så være fks samme farve som tøjet?

Hvis i har en grøn trøje på skal du så også have grøn øjenskygge på ?

Matcher jeres tøj og sko altid?

Ja, jeg må indrømme at jeg er lidt frygtelig med mit tøj. Jeg kan ikke have røde sko på uden en rød bluse. Men går aldrig med farverigt make up. Det synes jeg ikke er pænt til mig, og jeg går kun med diskret make up.

Hmm, ja jeg går lidt op i at det er mærkevarer da jeg da ikke sys det er sååå fedt a tøffe rundt i sko fra bilka? Går meget op i sko, og at de passer til tøjet!

Jeg tror jeg er lidt et mærkedyr, men kan da sagtens have fks noget tøj på fra ONLY uden at føle mig flov overhovedet! Selvom det ikke lige er mærketøj?

Bare lidt tanker fra mig.

KnuS

~~I Julehumør,
Skide skør,
Tosset tøs,
JA det er mig den lille Cørlii fnøS!

~~
Noget med en halvpart på min 5-årige araber basse i Esvjerg?
*Mmmm...*

0
0
Svar på denne tråd

Halløj.
Forfatter: 
Dato:  11-03-2004 15:13
Mit matcher aldrig..

- Flügger.
There's just too much time cannot erase.

0
0
Svar på denne tråd

mit tøj
Forfatter: 
Dato:  11-03-2004 15:18
Er nok næsten din modsætning ;) Har simpelthen ik RÅD til at gå op i mærkerne ;) hehe ;)
Skal selv betale al tøj, og har intet fast job såååeh. .er lissom liiiidt svært (skal os betale alt andet pånær ridning selv!)...
Jeg har ikk nogen bestemt stil.. Er jeg rigtig dep. går jeg helt i sort og har tearface.. Hvis jeg måtte ville det nu nok være min normale sitl, men tror du man må gå i det for ens mor? *grrrr*
Elelrs går jeg bare i det jeg nu lige har ;)
Lige nu har jeg fået et flip med at ha min sorte langærmede på, og så en t-shirt udover emd tilbehør det matcher farvemæssigt ;)
-Min stil er en blanding af poppet, punk og flippet tror jeg? ;)
Og har så godt som altid øreringe på, medmindre jeg har travlt. Og de skal matche mit tøj, ja! Samler på øreringe så er intet problem :P
Min makeup er ret diskret, hvis jeg endelig gider ta den på. Dvs, hvis jeg har total sort tøj på, så er min makeup ik så diskret ;) Så kører den derud af med eyelineren :P
Ellers har jeg kun mascara, eyeliner og diskret på øjnene.
tøj og sko? Nah.. har kun 1 par sko såååeh ;) Og er ret ligeglad. .og mine sko er så godt som altid fra føtex :P Og er ligeglad? mærkedyrene fra min klasse sys altid de er såååå seje til de finder ud af hvor jeg har købt dem.. Sååeh.. beviser hvor lame det er at gå SÅ meget op i mærkerne :P
Har da os før haft købt Levi's bukser i Føtex.. var på tilbud såååeh ;) de er jo ik blevet dårligere fordi de sælges der :P

Er total anti-mærkedyr! ;)

Og ANTI all-stars freak ;) Sys det er SÅ lame det med at alle render rundt i deres all stars sko, og konkurrerer om hvem der har flest :P
-VampyrUngen-
Årets pony-rytter (delt)
Årets springrytter (delt)
Årests Ekvipage - spring :D
Årets JHN-Bruger *weee* :D
-Tak til alle! -Ikke mindst Bacardi! Jeg elskede dig :{-(

0
0
Svar på denne tråd

Hejsa...
Forfatter: 
Dato:  11-03-2004 15:21
Alle mulige farver.. :P

Går i altid med øreringe og hvis i gør skal de så være fks samme farve som tøjet?
Har ikke hul i ørene!

Nop da...

Må helt ærlig indrømme, at jeg vidst ikke er så god til det med at matche tøj.. Min mor siger jeg er håbløs til det 8-) Hov ! Men men..

Mona
~ Al magt til blomsterne (y)

0
0
Svar på denne tråd

hehe only poptøs...
Forfatter: 
Dato:  11-03-2004 17:54
Jamen jeg går altid i Only! Alt mit tøj er Only, har KUN Only, og køber kun Only. Ved ik, men jeg sys Only tøj er fedt! Køber tøj cirka hver anden måned.. Så er jeg med på moden.. ;-)
Jeg går i alle mulige farver, undtagen rød! Hader rød! Mit tøj, jae jeg går jo for det meste i cowboy-bukser og en sej trøje! :-P Og så et par stiletter eller mine kondi sko.. :-D Meeen jeg følger moden, og ligenu er moden ik såen at ens tøj ska passe sammen!
Og jeg går ik med øjenskygge, kun eyeliner og mascara! :-)
Blir altid kaldt for en rigtig mode(pop)tøs! :-P

Og poptøs, er så den gode poptøs!

;-D ♥ -*KnuZ Nina & Flicka*- ♥ ;-D

Tjek Stald Holmgaard's hjemmeside!

***Vinder som Årets Springrytter 2003***
***Vinder af Årets Flotteste Spring Billede 2003***

0
0
Svar på denne tråd

Tøj 8-)
Forfatter: 
Dato:  11-03-2004 18:45
Mhhm.. generelt sort, på nær mørke cowboybukser. :)

Næsten, i hvert fald i 2 af hullerne, de to nederste er det lidt forskelligt. Jeg ved ikke om de matcher til tøjet, men de er i hvert fald ikke farvestrålende.

Mmnøøh. Jeg ahr altid en sort trøje på, og det eneste makeup jeg går med er sort - når jeg da gider at tage makeup på 8-)

Smag og behag. Jeg går i militærstøvler, jeg synes det passer sammen med mit tøj.

Mnøh, jeg er ligeglad med om tøj er en mærkevare eller ej.

Men ja, jeg synes da mit tøj passer sammen og er pænt. Men det er nok fordi jeg synes sort tøj er pænt, sorte nederdele og støvler og sådan ;-)
0
0
Svar på denne tråd

Forsaken?(:
Forfatter: 
Dato:  11-03-2004 19:11
Længe siden man har hørt fra dig?(:Rart at se du stadig lever - Og dine militærstøvler også ;-)

Tjah, det meste af mit tøj er sort, så dermed gi'r det sig selv, at det passer sammen. Jeg går meget i store Heavy-Metal trøjer og et par skatede mørke/sorte bukser til. Mit ene par sko er sorte, det andet par er blå. - Skatersko. Tjah?

VH
Christina med Major & Rocky

Rollo, Ida(Halifax) og Stina M&R =
- De tre tosser på en tømmerflåde:-P*Stolt*

MSN:
Marock_dyret@yahoo.com
0
0
Svar på denne tråd

ghhejehjejejj
Forfatter: 
Dato:  11-03-2004 19:15
hejhej

jeg går kun i genbrugs butikker (det er det billigste) går stort set ikke op i hvad tøj jeg render rundt i. men jeg er vel punk/skater? jajaah. det da os det rareste. hvem gider gå rundt i stramme cowboy bukser så man kan se hver en lille delle der findes. arh. grimt :0 elsker os sort tøj. så slipper man for at se vildt klam ud og tænke på om det matcher. elsker mit smukke partisaner tørklæde og piggearmbånd :D jeerh. uh da lolly
Nelhee
0
0
Svar på denne tråd

jeg går
Forfatter: 
Dato:  11-03-2004 19:44
altid i skatertøj er nemlig 100% skater!
0
0
Svar på denne tråd

Stilet
Forfatter: 
Dato:  11-03-2004 20:55
Bahh..jeg går nok også lidt (for meget?) op mit tøj. :P

Jeg går stort set i stilet tøj. :D

Ann-Louise, Matador & colliedyret Dina

Skal du sælge ejerlejlighed eller hus i København, på nogle attraktive vilkår; så klik her :
Din Bolig

0
0
Svar på denne tråd

hej. :o
Forfatter: 
Dato:  11-03-2004 21:16
tjah. mange fra min klasse
gider faktisk ikke købe tøj sammen
med mig da de siger jeg er "Flippet" "Hippie"
men altså NEJ går ikke i mærketøj ;)
handler nemlig meget i genbrugser.

går mest i mørkegrøn,rød, soort :)
+ mine armbånd er alle farver :o

hmm går sjældent med øreringe,
men min veninde har nogle fede skeletter, jeg
låner lidt nogle gange ;)
så har jeg da osse mine halskæde som bare
er sort og hvid :s

Nej, det jo fedt at lade vær' ;p

nææh. mine sko er nogle efterlignings nogle
af de der skatersko. og hvis jeg endelig har bukser på er det hængerøvs. ellers går jeg med nogle nederdele og sådan med en masse tyl ud til alle sider :)

ravneungen
julieladegaard@yahoo.dk
0
0
Svar på denne tråd

Det kan beskrives meget let
Forfatter: 
Dato:  11-03-2004 21:23
Det kan beskrives meget, meget let:

(ACHTUNG!)

For det er altid det sæt jeg har på.
Nu skal tøjet jo også vaskes, så tager jeg en strikket cardigan på. Jeg glæder mig nu til at jeg får SU, så jeg kan købe noget nyt!

Hilsen Heidi
(Nemesis)

- Jeg ser lys for enden af tunnelen. Det er formentlig et modkørende tog.

If you're a dog and your owner suggests that you wear a sweater, suggest that he wear a tail.

0
0
Svar på denne tråd

Halløj....
Forfatter: 
Dato:  11-03-2004 21:43
Hvorfor er Only ikke mærketøj ???? Det er det vel eller hva ?

Jeg går da så´n lidt op i hva for noget tøj jeg har på... Måske meget... Går for det meste i ONLY, diesel eller miss sixty... Men ellers køber jeg bare det tøj jeg kan lide... Så er det så´n lidt lige meget hvad mærke der står på... Det er bare det at det dyre tøj altid sidder bedst... synes jeg... såeeh... Går ik så meget op i at mit make up passer til det tøj jeg har på.. skidt med det... Går næsten altid i mine røde all star sko så er jeg da lige glad med hvad for en trøje jeg har på...

0
0
Svar på denne tråd

fseeeeeedsfdsfwer
Forfatter: 
Dato:  12-03-2004 08:56
Rød, sort, cowboy bukser ;), blå og så videre...

Nej går næsten ikk med øreringe kun med sådan nogen små nogen, jeg kan ikk ha det der hænger og dingler *Gg*

Går ikk med make-up så...

Har blå all stars og blå Hummel så nej det gør de ikk altid ;)

HEhe.. Men jeg går ikk op i mærker, altså jeg køber ikk tøj i bilka, jeg køber det tøj jeg godt kan li at have på og er fedt og så skidt med om det er mærkevare det går jeg ikke op i...
♥|Team Lykkebo|♥
♥Magic du er den bedste. Jeg ved ikke hvad jeg skulle have gjort uden dig, du har hjulpet mig igennem mine op og nedture, du har altid været der og har forstået mig, jeg kan ikke sige med ord hvor meget jeg elsker dig, for du er hverken penge eller chokolade stykker værd♥
MSN: Marie_Andersen9@hotmail.com
0
0
Svar på denne tråd

Tøjstil :)
Forfatter: 
Dato:  12-03-2004 11:45
- WelL, gul er jeg reT vild mæ', meneH alle mulige dejlige forårsfarver :) O' sort ;)

- Jeg går med øreringe, o' de matcher for det meste tøjet :)

- Nej da !

- NopE !

Mht. mærkevare ! SåeH, går jeg mest i ONLY tøj, heH, elsker deres tøj :D Jeg køber ikk' tæj i BILKA o' sår'N, mest fordi de aldrig har nog'T pænt eller nog'T som passer ;)

Min mest normale stil, er et par cowboy bukser, en fed overdel, et par matchende øreringe o' et par flade zoo-allstar sko ;) Med eyeliner o' mascara ;)
~Kyzs Jannie~
> Bozze, du er i mit hjerte
MSN: Jannie_Schmidt90@yahoo.dk

0
0
Svar på denne tråd

tja... tøj...
Forfatter: 
Dato:  12-03-2004 12:28
Hva for nogle farver går i, i og hvorfor? Jeg er rigtig glad for lyse sandfarver... Sort og hvid... Ikke akke mulige og umulige farver! (dog er min lange frakke, mintgrøn :-@ )

Går i altid med øreringe og hvis i gør skal de så være fks samme farve som tøjet? -Nej, jeg går ikke med øreringe... Kan desværre ikke tåle det (meget sart hud grrr...)

Hvis i har en grøn trøje på skal du så også have grøn øjenskygge på ? -Grøn? Nejd et skal jeg ikke... Går altid med brun mascara, brun eyeliner og en lys sandfarvet øjenskygge... :)

Matcher jeres tøj og sko altid? Altså... Ja... Går nærmest kun i støvler med stilethæle.. eller sko med stilethæle.... Man er vel feminin!!!

:-D Mvh Sisse :-D
Tænd hellere et lys, end at klage over mørket!

0
0
Svar på denne tråd

Hmmmmmmm...!
Forfatter: 
Dato:  12-03-2004 13:23
Jaahh... altså...
Nu er jeg ik den der går SÅ meget op i mit tøj... Men vil dog ik ha noget på jeg syns er grimt når jeg ska i skole eller i byen! Går heller ik op i at det er mærkevare. Jeg køber hvad jeg syns er pænt og klær' mig, - så er jeg sådan set lidt ligeglad med om det er Føtex sidste nye tilbud! 8-)
Idag har jeg det her på: Lange cowboybukser med vidde for neden og streger på ydersiden af benet. En rød ærm-løs top. + en brun lynlås -trøje med hvide striber.
Syns selv mit tøj er ok. Men jeg vil heller ik kalde mig VILDT smart og moderne!
Min "stil" er nok tættest på poppet!
M.h.t. skoene har jeg lige fået nogle noget lignende
boxer - støvler (beige) Sys de er flotte og skide goe at gå i!
Har næsten altid de samme sko på og har nope huller i ørene og går nope med make - up.
Det var lidt herfra... ;-)

Hestehilsner fra Dixie_tyz

Vær go' mod hesten og du får det mange gange dejligt tilbage!

www.rytter-gaarden.dk:En fed rideklub
der bl.a. har ridelejr - kig HER!

0
0
Svar på denne tråd

Tøjstil...
Forfatter: 
Dato:  12-03-2004 13:51
... vigtigt for jer at det er mærkavarer i går i?

Nej, slet ikke. Men jeg er lidt snobbet på nogle punkter, og ville for eksempel ikke købe tøj i en genbrugsforretning. Ikke at der er noget galt i genbrugstøj - jeg går da i både min mors og bedstemors tøj til daglig - men jeg vil ikke betale for det.

Sort, for det meste. Mest fordi jeg ved, det klæder mig. ;)

Jeg har næsten lige fået hul i ørene, men ellers har jeg tænkt mig at holde mig til metalliske farver - guld eller sølv. Det skal helst være så enkelt som muligt.

... de sjældne gange jeg bruger øjenskygge (= 1-2 gange om året), er det en helt mørk brun-lilla farve, som ser sort ud, når den kommer på. Så farverig er jeg ikke. :)

Nej, ikke i farver. Mine sko er sorte, og jeg har ikke KUN sort tøj. :P Minus mine sandaler, som er sådan gyldne i det.

Mit yndlingstøj er min sorte læderfrakke. Jeg ELSKER den. *hehe* Selvom jeg elsker alt mit sorte tøj. Så tøjstilsmæssigt er jeg vel... ikke særlig nem at placere. Almindeligt tøj, noget der giver opmærksomhed, og noget der ikke gør.

-+- Zip.

0
0
Svar på denne tråd

Hmm.. mærkevarer??
Forfatter: 
Dato:  12-03-2004 13:55

- Jeg går mest i et par jeans og mine pang-blå allstars fra paris :-D og så en bluse/undertrøje og en trøje. Ikke de vilde farver, men har da en skrigende rød christiania sweatshirt og en lang pink bluse. :-D Kan godt lide de syge farver, men ikke akt for mange på én gang, det er for hæftigt.

- Går næsten aldrig med øreringe..

- Går ikke med øjenskygge.. kun mascara og sådan.. men hvis det er, er det naturfarvet.

- Nope..

Hvad angår mærkevarer, så er mine bukser helst i diesel, lee eller levis.. men har ikke levis.. bluser, hmm.. så er det bare dem jeg synes er fede.. mærket betyder ikke så meget. Jeg har ikke noed imod folk der ikke går i "mærkevarer" og synes i det hele taget at det er noget mærkeligt noget det med mærker. Altså har da også fede undertrøjer fra bilka, kvickly og tøj/sko. De er sgu fede nok.

Kunne i hvert fald aldrig finde på at se anderledes på en person der ikk går i mærkevarer. Men det er tit at mærkevare tøj er federe, men smag og behag jo.. :-D

vinter-kram
Fanny
& Kingston

Oversigten

Til salg!
0
0
Svar på denne tråd

min tøjstil...
Forfatter: 
Dato:  12-03-2004 15:25
tja...
Går faktisk med rigtig meget forskelligt...
Har 1 par sko, 1 par øre ringe, og det er det jeg ta'r på... er skide ligeglad med hvad for et mærke det er... mine nye sko er fra Fakta, til 100 kr,-
Og de er pisse fede!!
gider ikke købe nogle der måske har et dyre mærke, men er samme kvalitet... :-P
og jeg går ikke med make up... såeh... Hæh... men vil da gerne være så pæn som muligt...

:-P Vrinsk Mozarht :-P
8-) Hende som elsker Tartar 8-)
♥ Uden heste er jeg ikke meget ♥
♥ Men uden Mozarht er jeg intet ♥
♥ Mozarht er bedst, ingen protest ♥
;-D Arto: Mozarht ;-D
;-D Eyeball: Fransiska ;-D
;-D MSN: frejgur@yahoo.dk ;-D

0
0
Svar på denne tråd

en overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-03-2004 16:33
Stina: ork ja, mine støvler lever i bedste velgående (også dem jeg aldrig går i)
Jeg har vidst også haft for travlt med kæresten, skolen, mine egne tanker om omverdenen til at være så meget online.
Greatest spices on earth
were you and I
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider