Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

MIN LÆRER!! nu er det nok!!!!!!!
Forfatter: 
Dato:  11-03-2004 10:04
uh........ :-(
altså vi har fået ny lærer da vores gamle klasselærer er syg eller så noget ingen vil nemlig rigtig fortælle os hvad der er i vejen med hende 8-)
når men vores gamle klasselærer lærte os bare minimum :-(
så sku vores nye vi har haft i cirka 4 uger lave noget komma med os.. problemet er så at jeg kan komma fordi jeg er blvet tvunget hjemmefra af mine journalist forældre til at sætte det i stile osv, men næsten alle andre fra klassen ved kun der skal komma foran men!! 8-)
så sku vi lave komma igår og jeg sad og æst teksten op og det gik fint og så bliver det den næste til at læse et stk. tekst op det klare hun så ikk så godt men hun kommer igennem det og så er det den næste og pludselig sir en: hvorfor gør man sådan??
så prøver vores lærer at forklarer det hvad hun er meget dårlig til og så spørg en masse andre os "jamen det forstår vi ikk"
og så flipper min lærer fuldt ud!! hun skælder os ud (iik moi for jeg ku jo godt men alle de andre :-P )
hun sir: hvis i ikk kan finde ud af det må vi jo lave slavearbejde op på tavlen :-P
så prøver vi forfra og jeg starter med at læse op og for hvert komma jeg sætter (det var en tekst uden komma) sagde hun er der nogle der ikk forstår det (i rigtig babysprog) og så da ingen sagde noget sagde vores lærer: det var flooooooot hvor er i dyyyygtigeeeee :-P

arj helt ærlig min klasse kan være pænt irriterende og de provokerede os min lærer, men er det ikke en læres arbejde at holde hovedet koldt for når hun skælder, råber, og taler ned til os bliver man da pisse surog gider slet ik høer efter 8-)
har i os sådan nogle lærere??

;-D VrinSk fra Nikki, Robin og Felix ;-D
:-D -ponyerne der ELSKER sne- :-D
~Den der kommer først til brugsen får først handlet ind!~
0
0
Svar på denne tråd

hhhhhhhhmmmmm
Forfatter: 
Dato:  11-03-2004 10:26

jeg har en matematiklære som er meget kedelig, så man næsten kan sidder og sove i hans timer, men nu har jeg fri (hurra )
:-D Sønderhøjgård
Tasja og Smut de dejligste hopper
:-D
0
0
Svar på denne tråd

heh...
Forfatter: 
Dato:  11-03-2004 10:30
de lærer 8-)

;-D VrinSk fra Nikki, Robin og Felix ;-D
:-D -ponyerne der ELSKER sne- :-D
~Den der kommer først til brugsen får først handlet ind!~
0
0
Svar på denne tråd

Jah....
Forfatter: 
Dato:  11-03-2004 11:05
Min lærer er VIRKELIG slem!!

Ja.. Gider ikk lige skrive så meget.. Men DUM sdet er hun :-*
Line&Darling&Queen
Nogen der har en gulerod?
Citat: Darling.

0
0
Svar på denne tråd

jeppz...
Forfatter: 
Dato:  11-03-2004 12:16
det har jeg...
det er min engelsk lære..
han blir os sur hvis man ikk forstår det.. >:-(
så sir han at hvis man fx. havde læst noget og han så spørg hvad det betyder og man så ikk kan huske det el. man ikk ved det så sir han at man ikk har øvet sig på det..
øhh det ved han da ikk en skid om man har.. >:-(
og det er p!sse irrerterne (staves??) ?:-)

:-*Krummer fra Os :-*
The world best Pony: Bandit
-Jeg elsker hår elastikker... Øhm nej det tror jeg ik-
0
0
Svar på denne tråd

Har en...
Forfatter: 
Dato:  11-03-2004 15:15
Fysik-lærer der snakker til mig som om jeg var handicappet eller sådan noget! :-( Hun siger altid, hvis jeg siger noget rigtigt: "jamen, du kan jo godt katrine!" ARG! Kill her! :-(
Mister helt lysten til at deltage aktivt i hendes dårlige timer... ::)

!~ Kalina ~!
¨I'm the shadow you never see¨
It's my life, It's my song, It's my words!
0
0
Svar på denne tråd

c-føli......
Forfatter: 
Dato:  11-03-2004 15:24
Vi har os sårn noen lærerer... vores mat. og geo. lærer (den samme :-P) er så provokerende og snakke baby sprog ( så som ikk, vel, ikk os og forstår i det) og han forklarer alting på en mega besværlig måde så må vi jo sige en nemmere måde til HAM.... altså.... vi er lærerer for ham... ( vi gennemgår ligninger og sådan noget vi lærte på 3 år siden...)

og så er der jo vores fysik/kemi lærer... altså.. han er fin nok... men når han blir lidt sur såå... ja... han kalder mig for en dum blondine (ER IKK BLONDINE!) og kalder hele klassen for tomhjernede idioter (eks. ''og så prøv at se på alle de tomhjernede idioter der står der ned ad'') uhh... tænder snart af på ham... nåååå jo..... så er der jo hans lille dengse (IKK mig.....) som han kalder før ''skat'' og ''søde''.... Pædofil (staves??) 8-)

Nå..... bare et lille indlæg fra mig... :-P

KnuXX
~Mullo&Miss Maccoy~
Døden er filosofiens inspirerende genius. Hvis døden ikke fandtes, ville ingen beskæftige sig med filosofi.
- Arthur Schopenhauer
8-) mille_saaeby@hotmail.com 8-)
MEDLEM AF *TDANDM*!
0
0
Svar på denne tråd

weeeee
Forfatter: 
Dato:  11-03-2004 16:02
har kun 2 lærere jeg kan tænde af på :-D ;-D :-)
de 2 lærere er tilmed rigtig gode venner :-D :-D :-D
egentlig er de begge 2 ok..for de andre.
den ene (jens) har vist noget imod mig, han skal altid være flabet når han snakker til mig og han vil aldrig respektere mig!!! :-* GRRR jeg har ham til N/T. (3 timer om ugen :-* )
den anden (thomas) har JEG et eller andet imod :-( det er ikke min mening men jeg kan bare ikke lide ham. jeg synes han er alt for skrap (vi er vant til lidt "løse" forhold i klassen) han har netop lige givet os lektier for :-P det har jeg såmen ikke noget imod :-) der er bare et problem...VI ER NØDT TIL AT BRUGE FRIKVARTENE PÅ DET!!! GRRRR dræber ham!!!
resultat: vi laver det ikke! så kan han lære det kan han ;-D :-D :-* (har ham også 3 timer om ugen..hjemkundskab)
og ved i hvad jeg har fundet ud af?
det er faktisk helt utroligt... :-o
hans kone er...
FORMAND FOR DANSK TINKER/IRISH COP FORBUND!!!
:-o :-o :-o ihh jeg kan nærmest ikke fatte den idiotiske lærer kan have en så klog kone ;-D ;-D ;-D
men ok...min klasselærer og min anden lærer jeg har mest de har såmen også heste... den ene har endda et føl. har faktisk redet en tur med hende...
men puhh det fatter jeg bare ikke :-)

;-D JEG SKAL TIL ØSTELUND MED PHILIP.. HVOR HELDIG KAN MAN VÆRE ;-D
8-) det bliver endnu bedre end de sidste 2 år... nu hvor jeg har Philip.. 8-)
:-D : Philip: min dejlige pony helpart... :-D
:-o Rigtige ryttere rider med hjelm :-o
;-D VERDENS BEDSTE RIDELEJR: ØSTERLUND RIDELEJR ;-D
linket til deres hjemmeside er her
0
0
Svar på denne tråd

dansk/historie
Forfatter: 
Dato:  11-03-2004 20:28
min dansk/historie lære, kan virkelig også være irriterende... PÅ det ene tidspunkt står han og driller en og når man slår ham griner han bare, hvis man slår 2 min. efter bliver han vildt gal og står og råber og skriger (han kan få os til at tude, og det er altså ikk fordi vi har specielt let ved det)og så slår han selv tit os 10 gang hårdere, forleden dag, gav han min veninde en mave pumper med beskeden om at hun ikke skal slå ham (selv om hun næsten ikk rørte ham) når han driller...
Knus Lise

Som elsker heste men ikke må få sin egen
:{-( {>
0
0
Svar på denne tråd

Min matematiklærer
Forfatter: 
Dato:  11-03-2004 20:36
Hende er jeg ved at få pip over!! Hun er så irriterende og høre på, ahh... kan ikke forklare det, men bare måden hun forklare/siger tingene på :-*
Og hvis man f.eks. skal op og have hjælp så siger hun: "Hva´ så smukke?" Ahhh 8-)
Det er så den værste!!

Min dansklærer er bare verdens bedste lærer :D Hun er virkelig flink!!
Men min gamle dansklærer (vi fik ny sidste år), hun er bare den værste møgso jeg nogensinde har mødt!! Hun har kaldt mig en møgunge, og snakkede bare SÅ grimt til os!! Det kan slet ikke beskrives, jeg har også gået til psykolog (staves??) pga. hende 8-) Heldigvis har vi hende ikke mere!!!

~Carina~
-Dunja & Boy :D
~ {>I vil altid have en stor plads i mit hjerte {>~
0
0
Svar på denne tråd

Sløjdlærer... GRRRRRR!
Forfatter: 
Dato:  12-03-2004 13:36
Yeps... i know it!
Min sløjdlærer er bare (sorry men)
"#%#¤)>&%¤/%#*"!#§ irriterende >:-(
Hvis man ik lige ka huske noget, hvor han har stået og fortalt noget, hvor man skulle huske f.eks. 7 længder der skal saves, 3 andre ting om hvordan man liiiige indstiller en hekupørsav, [staves?] at man skal slibe træet dér, dér, dér og dér... hvis man "bare" ik liiiige ka huske det ku han finde på at nærmest råbe: Har du vat i ørene??! Hører du slet ikkke efter!
Og jo det gjorde jeg altså men forventer han at man lige husker "1000" ting ad gangen (n) >:-(
Han er også skrækkelig på mange andre måder... gider bare ik lige skrive det!
**Støn suk** ...det var lidt "forfærdeligheder" herfra!

Hestehilsner fra Dixie_tyz

Vær go' mod hesten og du får det mange gange dejligt tilbage!

www.rytter-gaarden.dk:En fed rideklub
der bl.a. har ridelejr - kig HER!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider