Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

klassisk musik i skoletiden er meget fint!!!
Forfatter: 
Dato:  04-03-2004 09:40
harj.. :-)
jep så er der heldige moi der normalt skal møde kl. 10 i skole idag og få fri kvart over 3 og nå en bus kl. halv 4 8-)
men men men!!! ;-D
alle 6 klassserne på min skole + en 7 klasse skal ind og høre tivolis symfoniorkester idag!! :-D
det lyder meget nederen og kedligt men hør her:

de første to timer har man som normalt men da min klasse plejer først at sku møde efter de to første timer her om torsdagen har vi bare fri som normalt.. ;-D
så skal vi ind at høre noget klassik musik i tivolis koncertsal og der kommer vores egen private bus og henter og bringer os (y)
så er vi hjemme på skolen igen kl. 13 (cirka) og så har vi fri og må gå hjem!!!
3 timer med musik og private busser.. det kan jeg lige orke.. :-P :-P
sys bare det fedt så behøver jeg ikk ha ridetøj med i skole og skifte i de gymnatsik timer vi normalt har.. så det jo rigtig fedt ;-D
andre skoler som skal ind at se symfoniorkesteret???
når men jeg skal nok lave en tilbagemelding om hvordan det går... ;-D
forresten vores musiklærer er meget bekymrede for om vi klapper på de rigtige tidspunketer.. :-P de sir: "i må først klappe når okesteret stopper med at spille og dirigenten vender sig om ellers ødelægger i det hele for orkesteret"
det ku enelig være sjovt at råbe bravooooo når man ikk sku.. :-P
whatever.. tænk at vores musikælærer er bange for at jeg ikke kan håndtere vornår jeg skal klappe.. det kan jeg da godt.. jeg klapper slet ikk :-P :-P

når men jeg laver en tilbagemelding efter koncereten og fortæller hvordan det gik og hvohenne i stykket jeg faldt i søvn.. :-P
arj det gs mester.. selvfølgelig holder jeg moi vågen.. ;-)

;-D VrinSk fra Nikki, Robin og Felix ;-D
:-D -ponyerne der ELSKER sne- :-D
~Den der kommer først til brugsen får først handlet ind!~
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  04-03-2004 12:50
mette...
´det lyder kedekligt!!
men dejligt at have fri kl. 13..
men så er der jo dem som har haft fået fri kl 11:20 onsdag og torsdag.. :-D
nemlig mig.. :-P
hva tid kommer du så ned på rideskolen idag??

ses

:-* Krummer fra Os :-*
The world best pony: Bandit
-Jeg elsker hår elasik... Øhm nej det tror jeg ik-
0
0
Svar på denne tråd

lyder da bare dejligt...
Forfatter: 
Dato:  04-03-2004 13:38
*Gg* hvis det ikke var fordi jeg bor i midtjydeland skulle vi nok have været inde og høre det ;D og sikke dejligt det må være, privat bus, fri kl.13:00 (<- havde jeg nu osse, men what ever?)...

:P -♥ Prinsesse NoBody ♥- :P
Tilde1991@hotmail.com <- tilføj!
♥Love my miS, Futte♥
0
0
Svar på denne tråd

tja.......
Forfatter: 
Dato:  04-03-2004 15:20
-Troede lige at du mente, at i hørte klassisk musik i timerne.... Det har vi nemlig gjort en overgang, det var et "eksperiment" min "dejlige" dankslærer, ville prøve... At hun så skruede for højt op, samtidig med at hun mumlede... Hmmmm... Derudover, kunne man hører, hver gang mobilerne, søgte efter signal eller folk fik en besked.....

Heldigvis blev det projekt stoppet...

:-D Mvh Sisse :-D
Tænd hellere et lys, end at klage over mørket!

0
0
Svar på denne tråd

Hvorfor....
Forfatter: 
Dato:  04-03-2004 15:47
Hvorfor har I så meget imod klassisk musik? Hvorfor synes I, det er "nederen og kedeligt"?! Jeg synes da, det er fedt at den slags også finder ind i skolen. Jeg har selv været med min klasse i Tivolis Koncertsal for flere år siden.

Personligt holder jeg meget af klassisk musik - det er noget af det, jeg synes bedst om. Der er så meget sjæl i det, og det kan få én til både at græde og le. Man kan føle det helt ind i hjertet, hvis det er god musik. Bare kald mig mærkelig, men jeg mener det virkelig. Og jeg kender heldigvis flere, der har det på samme måde.

Venter på svar... ;-D

Mvh Anne Sofie

Man bliver ikke bedre af, at andre er dårligere

0
0
Svar på denne tråd

Det lyder godt
Forfatter: 
Dato:  04-03-2004 16:14
Hej.

Det lyder da godt nok...

Min klasse skal også til Århus og høre et symfoniorkesters koncert.

Jeg kan helt vildt godt lide klassisk musik... Så jeg glæder mig. Vi skal afsted halv ni, men jeg ved ikke hvornår vi kommer tilbage, vi skulle vist nok også ind på et eller anden museum... Men alt andet er bedre end en af de lange dage fra halv ni til tyve i fire!

-Nemesis
- If it ain't broke then break it, oh the damage done.
-RW
0
0
Svar på denne tråd

ej hvor skægt..!
Forfatter: 
Dato:  04-03-2004 19:43
havde du skrevet det i mandags ku vi ha mødtes..! jeg var også derunde mede min klasse lære..!
Vi sad på række nu.. jeg havde rottehaler sorte bukser og gik med en pink sparzt taske..!

()'''() ()'''()
' ' Malou ' '
( . . ) ( . . )

:)
Kun de bedste venner kan lave ingenting sammen
:)

MSN : ll_Mishakal_ll@hotmail.com
Bare tilføj..!

0
0
Svar på denne tråd

til alle.
Forfatter: 
Dato:  04-03-2004 20:33
Anne Sofie : har ikk noget imod det!! især musik fra Carmen er fantastisk!! tryllefløjten er suveræn og vores egen komponist carl nielsen er heller ikk dårlig!!!
jep jeg har læst på lektien kan man hører det :-P

B The Blondie: hvor sad i???? vi sad på række 20 (vidst nok) og så midt for!!!
forresten sys du ikk bare det var nederen det der med: kender i en ugle ved navn Hedvig?? :-P :-P

0
0
Svar på denne tråd

MeFeNiRo
Forfatter: 
Dato:  05-03-2004 10:55
Jaa, det kan man godt høre :-P

Men hvorfor så skrive, at det lyder nederen og kedeligt? ?:-) Jeg ikke helt forstå ?:-) :-P

Mvh Anne Sofie

Man bliver ikke bedre af, at andre er dårligere

0
0
Svar på denne tråd

dadammmmm..
Forfatter: 
Dato:  05-03-2004 13:09
anne sofie: noget klassisk musik kan jeg ikk holde ud og er ved at falde i svn til 8-)
et stykkr fra Carl Nielsen som ellers er en god komponist, har lavet noget der hedder mobning eller vittigheden eller så noget.. den var kedelig 8-)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider