Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Hesten brækkede benet.. Læs tak..
Forfatter: 
Dato:  03-03-2004 20:44
Hejsa alle JHn'ænder!

Ja altså en lidt vild overskrift, men det passer! Idag da jeg kom ud på rideskolen ville jeg ud og ride. Jeg gik så forbi vores berider, han sagde hej og det gjorde jeg også. Jeg spurgte så hvorfor han havde alle de skræmmer i hovedet! Han var styrtet med Bacardi.. Nå men det var nu ikk så farligt, men vildt at det sker så mange ting på 1 dag.. Det var så det første..

Nå men det her er så godt m. Laffe, men ikk med det andet.. Jeg ville ud og ride på Lafaette og hun var kanon sød idag, så det var bare herligt!! Så længe jeg var ude og ride var der en anden dame nede fra stalden som også var ude og ride. Hun lavede så serie changcementer inde i ridehallen(Jeg red ude på springbanen) og da den så lanede igen var den snuplet og gik så på 3 ben. De skyndte sig så at få hesten ned i den første boks i ridehallen så den ikk skulle gå så lang. Der gik noget tid og dyrlægen kom. Han tog bøje prøve osv og tog røgnten billeder. det vidste sig så at hestens ben var brækket. Ejeren blev selvføgelig ked af det. Den skulle på Ansager Dyrehospital og oppereres. Det var vildt spookey. Det var bare så søreligt selvom det ikk var min hest. Jeg fandt så hendes ting frem ude på rideskolen så hun lige kunne komme hjem og vende. ved 18:00 tiden kørte de så på Ansager. Den havde fået gips og jeg ved ikk hvad på det ben, så den kunne gå nogle lunde. Det så ihvertfald ikk ud som om den havde ondt da den skulle læses..!

Jeg ved ikk hvorn hesten har det nu..! Men jeg håber virkelig at den over lever!! Det er en dressur hest som går MB0- MB3..!
Men X- fingre..

Det var lidt fra mig af..

~* Knus Katrine og Lafaette *~
Livet er ingen fest uden jordens bedste hest, Latent Lafaette!

* Lafaettes Hjemmeside *

0
0
Svar på denne tråd

det er da
Forfatter: 
Dato:  03-03-2004 20:55
søgeligt...
ska nok X-fingre..
den rideskole jeg rider på har os haft en hest der brækkede benet ude på folden da den blev sparket.. :-(
men den overlevet ikk..
så den blev aflivet.. :-(
men håber at den hest der har brækket benet for det godt igen..

:-* Krummer fra Os :-*
The world best pony: Bandit
-Jeg elsker hår elasik... Øhm nej det tror jeg ik-
0
0
Svar på denne tråd

Hov....
Forfatter: 
Dato:  03-03-2004 20:58
Glemte helt at i Lørdags døde der også en hest der ude og for ca 1 månede siden døde en anden..

* Lafaettes Hjemmeside *

0
0
Svar på denne tråd

KLAMT..
Forfatter: 
Dato:  03-03-2004 21:03
Jeg er lige i gang med at lære min pony at lave serie changementer.. Det tør jeg da ikke mere.. :-(

Arj, det er jo et MEGET sørgeligt uheld.. Så det sker nok ikk for mig (satser jeg da på).. :-(

Det er da synd for ejeren..

Har set 2 heste der begge havde brækket et ben eller 2..

Den ene var på Morsø til det store distrikt stævne, hvor en hest brækkede benet i et styrt nede ved koden.. Til sidst hang hoven i ÈN sene.. Add.. Og der sprøjtede bare blod ud over det hele..

Men håber da at hesten blir god igen..! Selvom chancen nok ikk er så stor.. Eller det kommer selvfølgelig an på hvordan det er brækket..

Køs & Kram *Camilla & Sweety*

En Rigtig Spring Pony Hedder Jade Noor

Nye Billeder i Præs.

Eminem Rocks Tha Fu*kin` World
0
0
Svar på denne tråd

uha......
Forfatter: 
Dato:  03-03-2004 21:20
håber den overlever! vi vil ikke miste flere talentfulde heste:(

*~*Den, der mener han*~*
*~*er færdigudlært,*~*
*~*er ikke udlært*~*
*~*-men færdig*~*

*~*Pas godt på dine venner*~*
*~*for uden dem er du intet*~*

*~*Stutteri F. Damgaard, Holstenere i topklasse*~*
0
0
Svar på denne tråd

hmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  03-03-2004 21:46
årh.. kender selv din situation lidt for godt (N) det er så svært.... stakkels hest og rytter.
X stærkt fingere for den kommer sig.

Min egen har jo for 2 måneder siden brækket benet :(.
Hun klarede den uden operation, men har nu stået bom stille i 2 måneder. Men nu er jeg så påbegyndt genoptræning!!!!

håber virkelig den stakkels hest kommer sig!!!!!!!!!!!

føler meget med ejeren, da jeg jo som sagt kender det og ved hvor svært det er.
-Zazs & Misha-
|Livet er et stort pusle spil der aldrig vil gå op|
0
0
Svar på denne tråd

Sørgeligt!!!
Forfatter: 
Dato:  04-03-2004 09:28
:-( SØRGELIGT :-(
Jeg kender det desværre kun alt for godt!
Min gamle gallophest Lotte brækkede også benet... Lårbenet.. Der var ikke noget at gøre.. Jeg måtte sige farvel til min dejligste ven gennem mange år :{-(

Jeg håber VIRKELIG hendes hest klarer sig!!!

Forfærdeligt!!

KnuX og krydsede fingre herfra!

~Line, Ponyerne og HUNDEN!

Skal ponyen være broget....
- Skal hunden da oz! ;-D
-MIG-

Ponyernes site!

0
0
Svar på denne tråd

frygteligt....
Forfatter: 
Dato:  04-03-2004 09:44
arj hvor forfærdeligt!! :-(
jeg skal nok krydse fingre for den overlever.. det er så sørgeligt når så noget alvorligt sker!! :{-(
min dejlige gamle yndlingspony som banditoz har fortalt om blev sparket ude på folden... :-(
hun brækkede benet og da min ridelærewr ikk havde penge nok til en operation blev bertha aflivet.. :-(
jeg glemmer aldrig den ulykkelige situation jeg stod i og håber aldrig det skal ske for nogle andre da man bare har det så forfærdligt.. :-(

;-D VrinSk fra Nikki, Robin og Felix ;-D
:-D -ponyerne der ELSKER sne- :-D
~Den der kommer først til brugsen får først handlet ind!~
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  04-03-2004 12:58
Hvor sørgeligt!!! X-finger....

8-) ReBeCcA 8-)
(i) Kan det siges mere enkelt? (i)
0
0
Svar på denne tråd

okay okay det da det da....
Forfatter: 
Dato:  04-03-2004 14:03
kunne slet ikke forstille mig det.... jeg krydser finger.... held og lykke i fremtiden...
Knuzz Sofia
og min HØJT HØJT ELSKEDE
pony Freja... Jeg kunne ikke leve
uden dig...
0
0
Svar på denne tråd

Camilla og Sweety..
Forfatter: 
Dato:  04-03-2004 20:04
Det skal du så men ikk være bange for.. Det var også fordi at vores bun i den store ridehal er lige som sement og så have den så meget jord i hovene så det ikk havde nogle chanse for at støtte orndligt ned..

* Lafaettes Hjemmeside *

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider