|
|
| Udseende..? |
|
|
Hejsa..
Jeg har lige noen spørgsmål omkring jeres udseende...
1. Går du med smykker? Hvis ja.. Hvorn ser de så ud..?
2. Hvilken stil tror du at du har (pop, kikset, hip hop, skater eller sårn sukkersæd og tutte nutted..)
3. Får du nogen sinde komplimenter om dit tøj?
4. Hvorn ser do normalt ud...?
Mine svar:
1. 12 årmbånd i gummi... De er skrig gule, 6 armbånd i metal, de er sølv... Et pandora armbånd, Grønne "vanter" uden "fingrer" Sort halskæde i læder med 2 kors på... Kæmpe runder øreringer i skrig gul eller sårn...
2. Hip hop tror jeg...
3. Jepper... "Ej hvor har du købt den?" "Næhh... Jeg sys du er meget pæn" eller " Hvad er du klædt ud som" så svarer jeg " Hvad er du klædt ud som" Moi " Hva mæ doi..? Tror du det er fastelavn ? Spade... Skrid så jeg skal lissom forbi.. Med den der mave fylder du sQ det hele.."
4. Undertøj, Bukser ( stum) med snore alle vegne... Trøje... Stribbede sokker og benvarmere...
Smykker..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mine svar! |
| Forfatter:  |
TonePetersen |
| Dato:  |
03-03-2004 19:47 |
|
halskeder, forskellige, fra konfirmationen;)
2. Hvilken stil tror du at du har (pop, kikset, hip hop, skater eller sårn sukkersæd og tutte nutted..)
jeg er min stil... hehe
ja fede bukser eller trøje sårn;)
cowboybukser, trøje, undertøj, smykker osv.

*~*Den, der mener han*~* *~*er færdigudlært,*~* *~*er ikke udlært*~* *~*-men færdig*~*
*~*Pas godt på dine venner*~* *~*for uden dem er du intet*~*
*~*Stutteri F. Damgaard, Holstenere i topklasse*~*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
. Ehm.. Forskelligt.. kommer an på humoret.. Men har altid mit svedbånd på.
Er 100% skater...
Næ.. :S
:S Er jo skater.. har ofte kasket eller hue på. Ehm... Går nogle gange med sort sminke.. Og... har ALTID hættetrøje på.
Billede på præsentation..
.:Lifeless:.
Folk siger de elsker blomster - og plukker dem...
Folk siger de elsker træer - og fælder dem...
Folk siger de elsker jorden - og ødelægger den..
Derfor bliver jeg bange når folk siger at de elsker mig...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Okay!"""""""""""""" |
[Baronen] |
03-03-2004 20:03 |
|
1. Går du med smykker? Hvis ja.. Hvorn ser de så ud..?:
Ja går med en halskæde, nogle gange armbånd og ring.
2. Hvilken stil tror du at du har (pop, kikset, hip hop, skater eller sårn sukkersæd og tutte nutted..):
Ved jeg ikke, men pop vel?.
3. Får du nogen sinde komplimenter om dit tøj:
Jebs.. som arj pisse flot trøje og bukser, de er sgu seje... Eller ej søde busker eller trøje eller lig.
4. Hvorn ser do normalt ud:
Cowboybusker, trøje kan godt lide dem med stor krave i uld nærmest, de fede der... og så sådan nogle sko med spids snude, eller hvide "løbesko"
*Det er ikke fordi ting er vanskelige, vi ikke tør. Det er fordi, vi ikke tør, ting som er vanskelige.*Min HP - E-Mail - MSN
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| goddag |
. . . |
03-03-2004 20:08 |
|
Joh, går da med nogle ringe, lidt nittearmbånd
og ellers bare diverse armbånds tingelut.
piggehalsbånd/halskæder. jah. lidt forskelligt. :]
Hvis jeg skulle vælge en stil, ville det nok være punk.
men jeg gider ikke gå efter at have en bestemt stil,
går bare i hvad jeg nu har lyst til.
øh. næh. joh, eller. det ved jeg ikke.
engang i mellem gør man vel altid.? ;]
grim? ;]
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift ............. |
|
|
- Ja, jeg har to firenze armbånd og øreringe!
- Hmmm, det ved jeg ikke .. :S
- Ja, såsom fede bukser, eller sej bluse osv
- Cowboy bukser, trøje, håret i hestehale og mine armbånd + øreringe:P
~Kyzs Jannie~ > ♥ Bozze, du er i mit hjerte ♥ MSN: Jannie_Schmidt90@yahoo.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| svar fra mig. |
|
|
1. Går du med smykker? Hvis ja.. Hvorn ser de så ud..?:
ja jeg går med halskæde og nogle gange ringe
2. Hvilken stil tror du at du har (pop, kikset, hip hop, skater eller sårn sukkersæd og tutte nutted..):
pop.
3. Får du nogen sinde komplimenter om dit tøj:
jeg får det ret tit faktisk, men det nok fordi jeg har en meget speciel stil, har en anderledes måde at sætte mit tøj sammen på.
4. Hvorn ser do normalt ud:
cowboybusker, bluser, nederdele osv.
Hilsen marlene
Endelig nye billeder af willie på min præsentation. Så tag et kig ind på min præsentation, og skriv en lille hilsen i min GB. Tak! Vinder af krikkepokalen 2003
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min stil... |
Ann-Louise |
03-03-2004 20:17 |
|
- Hmm...fingreringe (fra min konfirmation - 2 år siden  ) øreringe, ur og nogle gange en halskæde.
- Jeg vil nok nærmere kalde den stilet og elegant.
- Yep.
Normalt ud?
Hmm...Jeg kan da sige hvordan jeg ser ud nu. 
Jeg har mørke cowboy bukser på, en lang hvid trøje (I ved, de der lange trøjer der er på mode  )Et sort pynte bælte, sorte sko, runde øreringe (mellemsørrelse, og så er der nogle perler på  )
Make up: eyeliner og mascare samt lidt lys skinnende øjenskygge.
Hmm..det var så lidt om mig.
♥Ann-Louise, Matador & colliedyret Dina ♥
| Skal du sælge ejerlejlighed eller hus i København, på nogle attraktive vilkår; så klik her : Din Bolig
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sådan da.. |
Dit |
03-03-2004 20:17 |
|
HEJ
-Øhm, hvis man kan kalde en bundet læderknude en halskæde,så ja.
-Afslappet flippet stil..
For folk ikke skal tolke 'flipper' forkert, så vil jeg lige indvende at jeg IKKE går i alle de der flotte stribede og skrigende farver, vil bestemt ikke kalde det flippet (hvilket jeg har hørt andre gør) men istedet for MODETØJ.
Hmmm, ikke rigtig..
Det tøj jeg går mest i må være:
Undertøj, Lang undertrøje, grå uldbluse, sorthabit jakke, jagt regnfrakke, og mine træsko..!
Når men hej hej
-Ditte -Alle klager over deres dårlige hukommelse, men ingen over deres ringe forstand- -Nogle ting er bedre i Sverige end i Danmark. De har bedre naboer-
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lidt om mig.. |
|
|
1. Går du med smykker? Hvis ja.. Hvorn ser de så ud..? ingen smykkerher tak! jo en ring på tommeltotten...
SKATER!!!!!
3. Får du nogen sinde komplimenter om dit tøj? jaah at det er sejt tøj og får tit atvide at PIGER IKKE KAN VÆRE SKATERE men jo JEG kan *Ss*
4. Hvorn ser do normalt ud...? Store busker... store bluser (udenfor) t-shirt indenfor eller en top... store sko, eyeliner og maskara... Hmmm mere nArJ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ostekiks |
Theis *Buller* |
03-03-2004 20:23 |
|
Ohøj 
Har en halskæde med et kors. Sådan en som Scully har, bare i sølv 
Ingen bestemt... Lidt kikset vil noget vel kalde den... Hvis jeg skulle vælge mig en stil jeg ville føre, skulle det være hippie 
Nix....
Vil jeg ikke udtale mig om 
Theis  Her er en test for at finde ud af Om din mission her på jorden er slut: - Hvis du er i live, er den ikke! Buller&Theis 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mig... |
Fida |
03-03-2004 20:24 |
|
Nej for fanden! Mig og smykker skal bare holdes adskilt!
Vil ikke sætte mig selv i bås.. Men altså.. Går i skatersko, nørgaardbluser, hættetrøje, cowboybukser, og et par grønne armybukser...
Men alt i alt... Skater, måske... Ved det ikke helt... Går ikke i de sygeste hængerøvsbukser...
Jaeh... En gang i mellem. Ved ikke om dette er et kompliment; "Hvor har du købt den? Hvad har den kostet?"
Mine cowboybukser, der er sygt hærgede for neden, en nørgaard t-shirt, en Zoo York hættebluse med lynlås, et par éS skatersko, møgbeskidte strømper og hestehale.
Med tyggegummi i munden! 
Mvh. Anna
Sneen falder stille og roligt Bliver blæst en anden vej af vinden Får ikke ro til at lægge sig Flakker forvirret rundt Men med et mål
Præcis som mine tanker
Tænker en tanke Afslutter den Bliver revet op Flytter mellem 2 steder Stadig med et mål
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Laura- |
03-03-2004 20:35 |
|
- Går med ringe (på fingrene) og armbånd... Den ene ring er med 2 hænder, den anden er to slanger. Armbåndene er en masse forskellige!
- Min egen ;P
- Jah, sådan noget som "hvor har du købt den?" og sådan
- Bukser, trøje... O-N-L-Y sko...
~ Kram Laura ~ ~Ja, kram hende! - Bare en skør tanke  ♥♥ Mamma Mia ♥ ♥Msn: LauraGH@tiscali.dk ---> Tilføj bare =)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm, mit udseende.. |
Bubbi |
03-03-2004 20:36 |
|
Ja, sommetider.. En sølvring med turkis sten, pandoraarmbånd.. turkis læder-agtigt armbånd
Hmm, lidt flippet, med mange farver og sårn.. Og så bare.. MIG?!
Ja, såsom: de er bare mega fede de der bukser, hvordan får du råd til det der..
Undertøj, Dieselbukser eller min dejlige dieselnederdel, rød og hvid hummeltrøje, fede t-shirts med store mønstre.. Mit turkise armbånd, vildt, uredt hår.. All star-sko eller sorte spidse sko.
Make up: sort mascara + sort eyeliner
~Bubbi~ ♥Store gaver findes ofte i små indpakninger♥
Citat: Peter Plys 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hakuna matata. |
|
|
- går altid med smykker. øhm. 8 fingeringe. mine pig/nitte armbånd og am. armbånd.
- kører min egen punker stil.
- altid. at jeg ligner noget der er løgn.
-undetøj, hvis undertrøje, nederdel/kilt (har altid gået i nederdel), sort trøje, med en t shirt uden over, og mit røde parkistaner tørklæde, og min all stars sko.
The killer awoke before dawn, he put his boots on. He took a face from the ancient gallery, and he walked on down the hall. he went into the room where his sister lived, and he Paid a visit to his brother. he walked on down the hall, and he came to a door, and he looked inside. Father, yes son, I want to kill you. Mother, I want to...fuck you.
kill. kill. kill. kill. kill. kill.
this is the end.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svar på spørgsmål: |
|
|
Ja. Jeg har ørestikkere og en sølvhalskæde som jeg altid har på. Vedhæng har jeg 2-3 stykker af til den, hvis det skal være... mere pænt. Ellers har jeg mange smykker til brug ved familiefester o.lign.
Jeg tror, nogle ville kalde min stil... deprimerende.  Jeg går næsten kun i sort tøj. Har nogle enkelte grå trøjer/bukser og også hvide. Ellers, elegant tøj - så elegant som muligt.
Ja, af og til. Mest når jeg tager mere kulørt tøj på. Sort tøj er sort tøj er sort tøj, vil jeg tro.
... sådan ret ordinær?
-+- Zip.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min sitl? haha.. stil? joke! |
|
|
-Er øreringe-fanatiker  Men mine yndlings er blevet væk *hyyyyyl*. .Det var sådan nogen der forestillede lås og nøgke agtig dims 
Mine nye yndlings er så dem jeg har der forestiller skeletter  -De SÅ fede 
Min yndlings halskæde er netop gået i stykker, hvilket er et mega tab for mig.. SERIØST! Har selv lavet den! Lavede dne af et knust termometer fra skolen (vedhænget) og en sølvkæde jeg havde i forvejen! Total lykke halskæde, osm oven i købet var vildt fed!
-Går i det jeg har og ligger fremem  Går faktisk bare i noget tøj, hvori jeg ikke skiller mig al for meget ud 
Men min favorit stil er goth, punk og noget i den retning!
Men 1: Må ik selv gå i det for min mor (tro endelig ik jeg er #¤/"#( vred over det!!)
2: Bryder mig ik om at alle vender sig og glor efter en blot fordi man har tearface *himler med øjnene*
-Sjældent.. Vil jo som sagt ikke lægges mærke til!
-Sir det da gerne igen  Sårn så man ik lægger mærke til mig! Klamme cowboybukser og en eller anden trøje eller noget.. meget neutral!!
-VampyrUngen-Årets pony-rytter (delt) Årets springrytter (delt) Årests Ekvipage - spring  Årets JHN-Bruger *weee*  -Tak alle! og Ikke mindst Bacardi! Jeg elskede dig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mine svar ! |
~*Rum-KooH*~ |
03-03-2004 21:35 |
|
1. Går du med smykker? Sån non gummi armbånd.. I hvis, skriiigende gul, grøn og orange, også blå, lyserød, lyseblå, lysegrøn, rød, lilla & pink!
2. Hvilken stil tror du at du har? Pop..
3. Får du nogen sinde komplimenter om dit tøj? Jaaa.. At je har sejt tøj?
4. Hvorn ser do normalt ud...? D ve je iik.. Nprmal vel?
♥ Knus Tille-PiiH'n ♥ >  ♥ Som elsker Sansi ♥ > Arto navn: TillePiiH > Msn: sansemand@hotmail.com >  Må gerne tilføjes
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gab... |
HesteNuzz |
03-03-2004 21:41 |
|
Næh...
Min egen?  Er i hvert fald ikke mode-slave
Jo, da!
Helst, lidt sjusket i det? Eller noget
Mvh. HesteNuzz Uden Hamlet, men med FrejaHmm... Hvad skal der stå her? *Tænke*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mine svar |
Vabbe |
03-03-2004 21:47 |
|
Armbånd: 2 Pandora-armbånd med led, 2 lyseblå hårelastikker, 1 sort hårelastik, 1 grøn plastelastik, 1 mørkeblå plastelastik, 1 sølvarmbånd, 7 lyserøde plastarmbånd, 4 små perlearmbånd i forskellige farver.
Ringe: "Best friend" veninde ring (som jeg har med den BEDSTE veninde i HELE verden!), ring med tyrkis sommerfugl.
2. Hvilken stil tror du at du har (pop, kikset, hip hop, skater eller sårn sukkersød og tutte nutted..)
Lidt street...men blander tit de forskellige stilarter, så det lissom blir' personligt...
Jaa
Øh...meget normal???
Vibeke - uden Diamond  That's life MSN - vibeke.kris@sol.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mine svar.. |
|
|
1. Går du med smykker? Hvis ja.. Hvorn ser de så ud..? Går med en masse kæder, om halsen, armene osv. Pigge- hals- og -armbånd, samt store ringe på fingrene.
Blanding af Skater og Punker tror jeg:S
Heh, alt kan vel tages som komplimenter?:P
Sort hår, sort make up, løse bukser, metalbands-trøjer, skatersko..
VH Christina med Major & Rocky
Før du kritiserer nogle, skal du gå 10 km. i deres sko - For når du så har kritiseret dem, er du ti kilometer væk - Og har deres sko  MSN: Marock_dyret@yahoo.com ICQ: 162345838
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Smuk karameller... |
Jeanette |
04-03-2004 13:37 |
|
Har en guld halskæde og 1 guldring...!
Hmm ved ik helt hva man kalder den stil.. måske er det en blanding mellem stilet og street... Cowboy bukser og street bluser..
Det gør jeg da..! Går meget op i at sammensætte mit tøj ordentligt...
Nogenlunde sådan her
Hilsen Jeanette Jeg elsker ikke Dixi fordi hun er smuk,jeg syntes hun er smuk fordi jeg elsker hende..!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| halli hallo |
. . . |
04-03-2004 15:27 |
|
ej manner, så kan jeg jo sidde her og se alle jer andres svar som er meget sejere end mine så prøver jeg lige igen.
.. Halskæder + ringe, nittearmbånd/alm. armbånd, piggehalsbånd.
.. Har ingen stil tror jeg. Jeg vil heller ikke sige at jeg er en bestemt stil, for så skal jeg jo leve op til den stil hele tiden, så jeg er vel bare mig selv.. i det hele taget er jeg bare træt af at folk skal have en bestemt stil og alle skal sættes i bås, og hvis man går med noget bestemt så er man wannabe et eller andet, helt ærligt?! Hvis jeg fx. går med mange pigarmbånd kan folk måske sige at jeg er wannabe goth (og hvad ved de så egentligt om goth-stilen?!), men det kunne måske også bare tænkes at jeg bare syntes det var pænt med pigarmbånd?
Jaeh.. eller det ved jeg ikke. jeg bliver vel bare kaldt piggefrans. hhe.
Lige nu - sort nederdel, grøn bluse, derudover en mørkeblå trøje og stor Nirvana trøje, nittearmbånd, ringe, halstørklæde og smadrede allstars. og uglet hår. og sådan ser jeg vel tit ud.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeanette.. |
Ann-Louise |
04-03-2004 16:23 |
|
Jeg kan se at du også kommer fra Brønshøj.
Hvilken skole går du på og og sådan?
- Brønshøj er jo ikke den største 'by'.
♥Ann-Louise, Matador & colliedyret Dina ♥
| Skal du sælge ejerlejlighed eller hus i København, på nogle attraktive vilkår; så klik her : Din Bolig
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mit.udseende?:o |
ravneungen |
04-03-2004 18:01 |
|
ja mange arm : det øverste af en sok,en laang perlekæde snoet om min arm,et øøh?,et forskelligfarvetskråt,enperledims,etandet;P ,og et snoet, +6 gummibånd og nogle sorte, og en masse snore.
Hals : har et kors men det er væk for tiden ;P
vil ikke rigtig leve op til en stil, mere bare min egen, altså genbrugs,og noget selv syr og klipper i og sådan (:
ikke særlig tit 
øh har jeg vidst forklaret ;P
ravneungenjulieladegaard@yahoo.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mine svar |
I B The Blondie |
04-03-2004 19:32 |
|
Svar : Nej jeg går ikke med smykker..
Svar : Jeg er mit ejet..! men går meget med sort.Men har da mine skater bukser..!
Nææh
Sort tøj.
evt. noget make up..!
()'''() ()'''() ' ' Malou ' ' ( . . ) ( . . ) Kun de bedste venner kan lave ingenting sammen MSN : ll_Mishakal_ll@hotmail.com Bare tilføj..!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Smukke (host host) Mig |
|
|
Ja, min halskæde med et blåt øje, øreringe, et milano armbånd, sorte ringarmbånd, mit ur(hvis det r m)
Jeg har en blandet, noget pop og noget skater...!!
Ja! D gør j... får at vide j har en kanon fed tøjstil!!!! Darjligt
Uhh.... den var svær.... det er meget forskelligt og har ikke lige et billede her... eller dvs. en scanner
CnuzZeR Annecathrine...!! Joras navn: Bonanza....!! >> Gør hver dag til en fest, rid fjordbolle, d R bedst<<
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svarer |
Heidi (Cheri?) (Før:Nemesis) |
05-03-2004 19:38 |
|
Ja, jeg har en sølvhalskæde. Det er ganske enkelt bare en tynd kæde, uden nogle dikkedarer. Rimelig beskeden.
Jeg vil i grunden tro jeg er kikset.
3. Får du nogen sinde komplimenter om dit tøj? Nej
4. Hvorn ser do normalt ud...? Har altid de samme kedelige cowboybukser på med lidt svaj, så jeg jeg en strikket cardigan (der var på tilbud i Kvickly for nogle uger siden), og en beigefarvet sweatshirt fra CBL og en masse oversize t-shirts, og kun et par sko... det var lige min gaderobe - så er man kikset ikke?
-Nemesis
- If it ain't broke then break it, oh the damage done. -RW
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|