hej!
ja min X rideven er bare til at myrde lige nu!

i får lige af vide hvoff:
vi var ude at ride sammen med en af mine andre ride venner, jeg laver så en skråt igennem i galop, hvor jeg øger tempo, det samme gør hun bare i trav, og jeg kan sagtens nå det hvis hun ikke stoppede! MEN HVA GØR T*MPEN?! hun stopper og når jeg er 1 meter væk fra hende, så raffes skulder rammer hendes hest's bagpart.. Der sker intet med ninja (hedder hesten) men raffe vælter næsten ..

Så blir hun sur og går ind, siden da har jeg ikke snakket med hende, så skriver hun idag om jeg er sur, så skriver jeg så nej osv. men så begynder hun med at der ikke skete en skid med min dumme ponz og sådan..
Så skriver hun :
han var sku da ikke ved at falde "BARE" fordi ninja sparkede ham"
så skrev jeg så det var han aså!
skrev hun igen:
uha, jose er sur på mig, skal jeg blive bange nu?
OG DEN SLAGS KAN JEG KRAFTEDEME IKKE KLARE!!
så jeg skriver at jeg er ligeglad med hva hun er, men la min ponz være!
Så skriver hun:
nååå ja, det kunne jo være han blev smittet med lidt god opdragelse, men det er jo sååå naturligt han blir bange for et hus, og du har helt ret, det skal ikke gå ud over raffe du er hans ejer!
DER blev jeg ked! :'( HVEM har ikke prøvet at en hest blev bange for et hus, nå 2 mennesker står og larmer, og når han KUN er 5 år?! :'( og han er velopdragen af sin alder spørg selv Craisy stasia!
Jeg er bare så sur ked! hun kommer sikkert op på rideskolen idag, ved ikke hva jeg skal gøre ! :'( har mest lyst til bare give hende et par på låget, men går jo nok ik?
KnuZ Den trise