HeJsa.
Ja, lad mig starte med at sige, at det nok var min skyld.
Men ja. Jeg har en dejlig kæreste, har haft ham i lidt over 14 mdr

. Han har en lillesøster på 13 (Vi kalder hende X) og hun rider. Hun har en Pony det ene sted, en hest det andet sted (hesten står der, hvor Starfield også står)
Så en dag var en af mine (og X's veninder!) og jeg ude at hente Starfield på marken, og der gik hendes hest ude.. Den går ude hver dag i flere timer, kun fordi hun ikke når at ride den. Så sagde jeg til veninden at jeg syntes det var så synd for hesten at den ikke blev redet mere efter hun fik den der rigtig gode dressurpony. For jeg syntes hesten var begyndt at gå RIGTIG godt!!
Det sagde veninden til X, og jeg blev bombarderet med SMS'er om hvorfor jeg blandede mig og blablabla.. Det værste var nok at pludselig skrev hun "Og desuden så skal du ikke kalde min mor en spasser" Og det har jeg ALDRIG GJORT! Og så skrev hun at jeg udnyttede hendes forældre (Hvordan kan man udnytte ens kærestes forældre? :S)
Så til sidst efter jeg egentligt havde skrevet stille og roligt med hende og sagt at JA jeg synes hendes hest blev forsømt og at det gjorde de andre på rideskolen også, de turde bare ikke sige det, ja så fik jeg en besked om at hendes forældre ikke ville se mig derhjemme mere.. og HVAD gør man så når man bliver FORBUDT at besøge kæresten!?? Ja ved det sgu ikke helt endnu, foreløbig er han kommet herhjem istedet for, men det kan han jo ikke blive ved med..
Og så igår skrev kæresten at hans forældre ALDRIG havde sagt jeg ikke måtte komme, og så skrev jeg til X hvorfor hun løj. Så skrev hun bare "Mine forældre havde også sagt det men synes det er synd for din kæreste"
ARGHHH hvad fanden skal man så tro!?
Altså jeg har ikke lyst til at komme derhjem.. ligemeget hvem der lyver.. såh..
Ved ikke hvorfor jeg skrev det her, havde bare lyst til at komme ud med det, da jeg sådan set har været grædefærdig hele weekenden (det var i torsdags jeg fik forbud mod at komme derhjem..)