Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Vild dreng..
Forfatter: 
Dato:  29-02-2004 10:33
Jaa..

Jeg er så begyndt at snakke med den her fyr og vi har ikk været sammen nogle gange og han er også mega flink, men..

Han er lidt af et problembarn??
Han ryger og har gjort det siden han var 10 (Han er 14 nu) og han går på en special privatskole fordi han pga hans voldelige tendenser ikke må gå i en folkeskole.. Ellers laver han bare almindelige drengestreger, som a køre scooter og sådan.. Men..

Er lidt i tvivl, med hem for når jeg skriver det ned sådan her så lyder han slem.. Men han ligner bare sådan en lille sød dreng i virkeligheden.. Ved ikk hvorfor han har brug for at virke så hård..??

Sys bare det er synd der er nogen der skal ha det sådan.. For han er virkelig sød inderst inde..

Hva med jer..?? Nogen af jer der har sådan nogle venner ..?

Kys kys..

~~I Julehumør,
Skide skør,
Tosset tøs,
JA det er mig den lille Cørlii fnøS!

~~
Noget med en halvpart på min 5-årige araber basse i Esvjerg?
*Mmmm...*

0
0
Svar på denne tråd

Sådan er der mange..
Forfatter: 
Dato:  29-02-2004 10:35
Der er. Har da en del venner der ryger, og går på private skoler, fordi de ikke kan styre sig, eller af andre grunde. De har ikke vist voldig adfærd over for mig, og er aldrig blevet truet af dem. Så derfor skræmmer de mig overhovedet ikke. Ser dem som lige mennesker.

VH
Christina med Major & Rocky

Før du kritiserer nogle, skal du gå 10 km. i deres sko - For når du så har kritiseret dem, er du ti kilometer væk - Og har deres sko ;-)
MSN:
Marock_dyret@yahoo.com
0
0
Svar på denne tråd

Nix....
Forfatter: 
Dato:  29-02-2004 10:35
Men Jeg gik engang i klasse med sådan en... Og gør stadig..... Sys bare du skal prøve og få ham til at respektere hvis du siger stop, og så kan du jo sagtens være venner med ham...

Freja R den bedste hest i verden {>
Prøv min hp Den bedste side...
0
0
Svar på denne tråd

Heihei...
Forfatter: 
Dato:  29-02-2004 10:36
Hmm.. Ja som du skriver, så lyder han jo umiddelbart slem. Men jeg kender også nogle, som ikke lige er sådan, men også let kan give forkert indtryk. Fx. en af mine bedste venner. Jeg vælger at tage ham for det han er overfor mig.

- Flügger.
I'm so tired of being who I am!
:-(There's just too much that time cannot erase :-(
This pain is just to real!
Life is like a box of chocolates. You're never know what you gonna get!?

My poems

0
0
Svar på denne tråd

Daw daw...
Forfatter: 
Dato:  29-02-2004 10:42
Kender oss sådan nogle.. Men de går bare ikk lige på en privatskole.. De er da søde og flinke over for mig.. Og hvis jeg har et problem med nogle så hjælper de mig sq da.. også selvom jeg ikk lige er bedste venner med dem..

*Kysh Icebaby*
Mænd er som fjernbetjeninger; de ligger som regel og flyder i nærheden at tv'et..
MSN: Smirnoffplaya@hotmail.com Bare tilføj :-)
0
0
Svar på denne tråd

jeg kender det
Forfatter: 
Dato:  29-02-2004 10:58
også..!
Nogle af mine venner, går også på andre skoler end folkeskolen.
Men de er aldrig voldelig overfor mig..!

Den ene siger at jeg bare skal ringe skrive, så kommer han måske ikek men hans venner kommer hurtigst muligt, vis der sker mig noget..!

()'''''() ()'''''()
' ' Malou ' '
( . . ) ( . . )
Jeg er en Bitch og jeg er stolt..!
Og sådan er jeg...!

0
0
Svar på denne tråd

Tjaeh...
Forfatter: 
Dato:  29-02-2004 14:39
Mine 6 tætteste venner er faktisk den type du beskriver, men selvfølgelig er der nogle der er værre end andre. Jeg er den eneste pige i 'gruppen', og selv om de synes det er sjovt at tage pis på mig indimellem har de ALDRIG været voldelige overfor mig.

Det er godt når det går bedre, men det er bedre når noget går godt.
0
0
Svar på denne tråd

hillååå
Forfatter: 
Dato:  01-03-2004 12:28
jeg synes ikke han lyder slem..
men når folk er sådan, så har de nok mange grunde til det..

.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider