hayza alle i dejlige hesteTøzer...
Til alle dem som selv har hest eller passer nogen, så ved man hvor meget tid en hest kræver! Jeg tænkte på, hvad siger jeres venner til det?? altså dem som ikke intereserer sig for heste/ridesporten. Spøger de jer tit om hvorfor fanden man bruger alt sin tid på de der heste, hvis, hvad svarer i så? Bliver i drillet med det? Og får i at vide at jeres venner føler at i prioterer heste højere end venner? Hvis du er en konkurence rytter tager man også tit til stævner i weekenderne, hvad siger jeres venner til det? Og går i selv glip af fester og sådan? Bare lige et par spørgsmål, selvfølgelig behøver i ikke svare på alle, men måske bare blot skrive hvordan i har det... Selv har jeg en pony, som jeg er ved hver dag, og er tit og ofte til stævne i weekenderne, på en anden hest..! Der er kun få i min klasse som rider, men som tilgengæld også har hest selv. Men jeg har MANGE venner som ikke rider, og jeg ved at min bedste veninde tit føler sig glemt pågrund af at jeg bruger så meget tid på heste/ arbejde osv. Men jeg er med til så meget som jeg kan. Men i år skal jeg til morsø, og nomalt i den ferie plejer jeg at være på campingtur med mine venner, det er tradition, så det var sku svært at fortælle at jeg ikke kunne komme med i år

Jeg syntes ihvetfald at det er svært med venner og heste, for hvis alle i ens klasse var heste-tøzer var problemet jo løst... Hvordan i har det er det jeg er intereseret i?? håber måske på en lille "debat" Hug jer alle sammen