Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Venner & Heste...?!
Forfatter: 
Dato:  28-02-2004 12:02
hayza alle i dejlige hesteTøzer... :-)

Til alle dem som selv har hest eller passer nogen, så ved man hvor meget tid en hest kræver! Jeg tænkte på, hvad siger jeres venner til det?? altså dem som ikke intereserer sig for heste/ridesporten. Spøger de jer tit om hvorfor fanden man bruger alt sin tid på de der heste, hvis, hvad svarer i så? Bliver i drillet med det? Og får i at vide at jeres venner føler at i prioterer heste højere end venner? Hvis du er en konkurence rytter tager man også tit til stævner i weekenderne, hvad siger jeres venner til det? Og går i selv glip af fester og sådan? Bare lige et par spørgsmål, selvfølgelig behøver i ikke svare på alle, men måske bare blot skrive hvordan i har det... Selv har jeg en pony, som jeg er ved hver dag, og er tit og ofte til stævne i weekenderne, på en anden hest..! Der er kun få i min klasse som rider, men som tilgengæld også har hest selv. Men jeg har MANGE venner som ikke rider, og jeg ved at min bedste veninde tit føler sig glemt pågrund af at jeg bruger så meget tid på heste/ arbejde osv. Men jeg er med til så meget som jeg kan. Men i år skal jeg til morsø, og nomalt i den ferie plejer jeg at være på campingtur med mine venner, det er tradition, så det var sku svært at fortælle at jeg ikke kunne komme med i år :{-( Jeg syntes ihvetfald at det er svært med venner og heste, for hvis alle i ens klasse var heste-tøzer var problemet jo løst... Hvordan i har det er det jeg er intereseret i?? håber måske på en lille "debat" Hug jer alle sammen ;-)

Knuz & Krammer Stine & min lille ponze Sophie
:-)

>o<Tro er fast tillid til overbevisningen om det vi ikke ser >o<
0
0
Svar på denne tråd

De....
Forfatter: 
Dato:  28-02-2004 13:22
....siger ikke noget specielt, men nogen siger at heste er det bærste og klammeste dyr som findes...

Freja R den bedste hest i verden {>
Prøv min hp Den bedste side...
0
0
Svar på denne tråd

Tjaah...
Forfatter: 
Dato:  28-02-2004 13:55
Mine venner siger ikke så meget til mine hobbyer.. Nok mest fordi de ved at det ikke ændrer min holdning, for jeg er som regel ligeglad med hvad de synes om mig og min hobby...

*Kysh Icebaby*
Mænd er som fjernbetjeninger; de ligger som regel og flyder i nærheden at tv'et..
MSN: Smirnoffplaya@hotmail.com Bare tilføj :-)
0
0
Svar på denne tråd

mig...?
Forfatter: 
Dato:  28-02-2004 15:21
Øhm... mange af mine veninder rider, og mine andre venner/veninder som ike rider du siger ikke noget særligt til det!... jeg har været uvenner med et par fordi de syntes jeg snakker for meget om heste, men mine heste betyder meget for mig lige så meget som mine venner/veninder/familie, jeg har redet en del stævner intil vidre i år, og de er nok lidt trætte af det... men okæ... jeg hver sætter mine heste lige så højt som mine venner - for de er mine venner! - og det fatter folk heller ikke "det er jo bare et 4 benet dyr!"... jeg går glip af en del fester og er sådan set temmelig ligegald... da det raver mig en pap and :-P
~*TanZen*~

Pigen med ponyerne:
~Flicka, Scarlett, Sara & Stella~
Girl PoWer :-P
Plus en tabt kærlighed:
Lucas :{-(

Medlem af: *TDANDM*
Msn: TanZen2@hotmail.com
0
0
Svar på denne tråd

Hejsa.....
Forfatter: 
Dato:  28-02-2004 17:17
Alle min venner er dem ude fra gården... så kender det ikke..!

~Carina~
-Dunja & Boy :D
~ {>I vil altid have en stor plads i mit hjerte {>~
0
0
Svar på denne tråd

Hmm..-
Forfatter: 
Dato:  28-02-2004 18:23
Jeg har selv veninder der rider, så de forstår mig i hvert fald. Jeg har også et par stykker der ikke gør, og de undrer sig da over at jeg bruger så meget tid på det, men accepterer det da.

Mht. fester er det ikke mange jeg har fået glip af pga. hesten. Hestene kan sagtens vente med at blive motioneret til om eftermiddagen;) Og deltager heller ikke i stævner for tiden, så det er ikke noget problem.

Jeg flyttede skole efter sommerferien '03 og i starten råbte en masse "Hesteluder" eller "hestepiger" efter os, men det er forbi nu. De har ligesom indset at det ikke rører os.

VH
Christina med Major & Rocky

Før du kritiserer nogle, skal du gå 10 km. i deres sko - For når du så har kritiseret dem, er du ti kilometer væk - Og har deres sko ;-)
MSN:
Marock_dyret@yahoo.com
0
0
Svar på denne tråd

Veninder...
Forfatter: 
Dato:  28-02-2004 18:26
Mine veninder har forståelse for det. Jeg har faktisk ingen veninder, som ikke på et eller andet tidspunkt har redet eller rider.

Mine ex-kærester blev lidt trætte af det. Det tager jo alt min tid. :D Men det kan jeg jo ikke tage mig af.

-+- Zip.

0
0
Svar på denne tråd

tak for jeres svar;o)
Forfatter: 
Dato:  28-02-2004 18:40
jaa jeg har også ofret mange kærester men heldigvis har jeg en nu som godt kan lide heste såå.... jeg holder også selvfølgelig utrolig meget af min hest, men men ikke mere end min bedste veninde, hun har altid været der men det har hesten ikke. Og jeg er også ligeglad med at jeg går lidt glip af nogle fester osv. oplever jo en masse når jeg er til stæver, så føler mig heller ikke specielt snydt.. Jeg holder skole og fritid langt væk fra hinanden...

Knuz & Krammer Stine & min lille ponze Sophie
:-)

>o<Tro er fast tillid til overbevisningen om det vi ikke ser >o<
0
0
Svar på denne tråd

mine svar....
Forfatter: 
Dato:  28-02-2004 19:01
de venner som jeg er mest med også uden for skoletiden har selv hest! ja stævnerne går tit ud over fester men har lært at leve med det! de fleste af dem der ikke har hest forstår ikke man kan bruge så mange timer af ens liv på hesten! men sådan er det jo!

*~*Den, der mener han*~*
*~*er færdigudlært,*~*
*~*er ikke udlært*~*
*~*-men færdig*~*

*~*Pas godt på dine venner*~*
*~*for uden dem er du intet*~*

*~*Stutteri F. Damgaard, Holstenere i topklasse*~*
0
0
Svar på denne tråd

altsåååå...
Forfatter: 
Dato:  28-02-2004 20:19
De siger ikke noget til det, for de ved godt at heste er mit liv, og de ville jo ik være mine venner hvis ikke du kunne acceptere at jeg er ved hestene altid... Men mine venner siger ikke noget til hestene, men dem som jeg ikke snakker med mig siger alt muligt ondt om heste men jeg er ligeglad og spørger bare hvad der er galt i heste, så siger de at det er fordi de lugter, men så siger jeg, Ja du sidder jo oss og leger dronning altid din lile mær osv...
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  01-03-2004 18:42
har det ikk sådn da jeg ikk gider at være sammen med dem fra minm klasse da jeg sys de er nogen spassere..!!
håberbare snart at der kommer en heste-tøz eller bare en anden som ikk er ligesom de andre..

:-* Krummer fra Os :-*
The world best pony: Bandit
-Jeg elsker hår elasik... Øhm nej det tror jeg ik-
0
0
Svar på denne tråd

Tja...
Forfatter: 
Dato:  01-03-2004 19:22
Mine venner er mest nogle jeg kender fra hesteverdenen, men dem der kke har noget med heste at gøre siger ikke så meget til det..

Hilsen Mette

:) Tjek Stald Holmgaards Hjemmeside :)

(y) Paradiset for heste! (y)
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider