Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Vaccination *GIIIIIIIIISP......*
Forfatter: 
Dato:  27-02-2004 12:12
idag var det min tur til at få en 12-års vaccination.. :-D
har været indkaldt i 3 måneder så min mor sys det sku være idag.. :-D
fik heldigvis fri fra de to sidste lektioner i skolen.. hehhehe.. fik fri kvart i 11 og sku rigtig ha fri kl. 12.55.... ;-D
når men var så pænt bange for moi og nåle er altså ikk lige de bedste venner.. :-P
det gjorde det ik bedre at alle i min klasse fortalte mig hvor ondt det gjorde.. 8-)
sad i venteværelset og spændte mere og mere.. var pisse bange.. :-P
fik sprøjten i min venstre arm opppe ved skulderen og det gjorde faktisk ik ondt.. :-D
hun sagde: først kommer der et stik og så er det ligsom du bliver nevet og så tar jeg den ud.. " 8-)
men det gjorde ikke ondt og sad uden at nive mig selv i låret så har gjort fremskridt.. ;-D
det bedste er at mig og min fjende Dr. nål først skal mødes igen om lang tid.. *muhahahahhahhahah*
når havde bare lyst til at fortælle om frygtløse moi... ;-D
var i bange da i fik den???

når når men vi ses jo.. ;-)

;-D VrinSk fra Nikki, Robin og Felix ;-D
:-D -ponyerne der ELSKER sne- :-D
~Den der kommer først til brugsen får først handlet ind!~
0
0
Svar på denne tråd

Miine oplevelser......
Forfatter: 
Dato:  27-02-2004 12:20
Har ikke fået den endnu....Men tror jeg skal have den engang 8-)Er også skiiidebange for nåler!!
En gang da jeg var mindre, græd jeg inden lægen stak mig!hehehe...og det gjorde overhovedet ikke ondt.. :-P
QnuzZar QrizZ & Merkur
M-Modig
E-Elskelig
R-rar
K-Kærlig
U-Urealistisk
R-Romantisk
0
0
Svar på denne tråd

nårrrrr
Forfatter: 
Dato:  27-02-2004 12:20
det var da godt lille dig ikke faldt om og besvimede eller slog lægen hi hi´hi.... :-)
;-) heste knuz fra Tulle-sweety ;-)
:-) og æblesavl fra min part Sweety :-)
0
0
Svar på denne tråd

Jeg var
Forfatter: 
Dato:  27-02-2004 12:29
jeg var bange. Men MFR'en gjorde ikke ondt. Samtidig fik jeg bare en stivkrampe vaccination, den sved og det gjorde nas i nakken 2-3 dage efter...

-Nemesis
- If it ain't broke then break it, oh the damage done.
-RW
0
0
Svar på denne tråd

hmmmmm
Forfatter: 
Dato:  27-02-2004 13:03
Nu du siger det....skal os have min!
*Skovgaards Miss Mizia*& *Sofie*
mister verden mizia, mister verden mig.
:-D miss_mizia@yahoo.dk :-D

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  27-02-2004 13:10
ja var p!sse bange da jeg fik min..!!
og da jeg fik min glord det sQ ondt.. :-(

:-* Krummer fra Os :-*
The world best pony: Bandit
-Jeg elsker hår elasik... Øhm nej det tror jeg ik-
0
0
Svar på denne tråd

hehe....
Forfatter: 
Dato:  27-02-2004 13:52
det gjorde ikke ondt.. men blev syg pga. den 14 dage fter :P.. Tud :P.. er også herre bange for sprøjter.. *ryste ryste* :P

Malle og Lurifax.. Teamet fra Teamdynamite..

The best pony in the world: Lurifax :D!!
0
0
Svar på denne tråd

*GG*....................
Forfatter: 
Dato:  27-02-2004 13:55
Haha..

Jeg blev stukket i skuldern dengang. Nu er jeg så 14 år. Jeg var simpelthen bare så nervøs, så da jeg var færdig var jeg ved at besvime, og blev helt sort for mine øjne...

Men jeg er meget bange for nåle, nok derfor, selvom jeg er blevet stukket MANGE gange. Engang til sådan noget rygmarv eller sådan noget, for at se om jeg havde menigitis.. En nål som skal stikkes halvt igennem ryggen UDEN bedøvelse.. arrrv.... Men jeg var bare så chokket så jeg var stiv af skræk, sagde ikke engang av....

*Det er ikke fordi ting er vanskelige, vi ikke tør. Det er fordi, vi ikke tør, ting som er vanskelige.*

Min HP - E-Mail - MSN
0
0
Svar på denne tråd

ejjjj...
Forfatter: 
Dato:  27-02-2004 13:56
Jeg syntes ik det gør spor ondt overhovedet... :-P Det stikker lige hurtigt og så niver det lige lidt i et styk tid!! men syntes ik det gjorde ondt B-)
Qnuz & Kram
Maria & Lonny
Rid en pony...ligesom Lonny
0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  27-02-2004 20:40
Da jeg skulle have min var jeg da lidt spendt, men troede jo ikk at det gjorde ondt.. såe jeg var ikk så bange.. Men da hun stak mig, sp gjorde det pænt ondt må jeg indrømme :-*
Det gjorde noget mere ondt end jeg havde regnet med det ville gøre.. he he.. men jeg overlevede...
Fik også taget mega mange blodprøver for nogle ruger siden, og der var jeg sku ved at besvime.. Men fik jo taget ca 10 på én gang.. mindst 10...

KnuZzer Moi

{>
Vi er et Team Mig og Jasmin
Pintoer styrer
{>

:-DVinder af JHN´s sødeste par :-D
0
0
Svar på denne tråd

jeg var...
Forfatter: 
Dato:  27-02-2004 21:17
overhovedet ikke bange.... Altså er blevet stukket af så mange sprøjter så er lidt ligeglad! Og alle sagde det gjorde så ondt så ondt, men what tha @!#$, de er bare nogen kyllinger, jeg kunne slet ikk mærke det, og spurgte lægen hvornår han gjorde det men han havde skam gjort det *Gg*!!
0
0
Svar på denne tråd

Hrmmmm!
Forfatter: 
Dato:  28-02-2004 14:15
Hej!
Nej nåle og mig er bare heller ik sjovt!
Er næsten lige blevet 12 og ska nok snart ha' min...
"*skælve ryste"*!
Men jeg hår også lige lyst t a fortælle en historie fra da jeg var 4 år som jeg tror at min skræk for nåle stammer fra:

Jeg var som sagt 4 år og skulle have taget en blodprøve fordi at jeg var blevet bidt af en skov-flåt og de skulle tjekke om der var betændelse...
Nå men vi kom ind på den der klinik hvor de skulle gøre det og de stak den der fæle store nål i mig.
Men de kunne ik ramme min blodåre! :-( (n)
De rodede nålen lidt rundt under min hud men ku ik' finde den. Jeg hylede!
Til sidst sagde min mor at nu ku d altså være nok o så gik vi! Mere blev der ikke ud af det... så der var åbenbart ikke noget betændelse!
Ik nogen go oplevelse :-(

Hestehilsner fra Dixie_tyz

Vær go' mod hesten og du får det mange gange dejligt tilbage!

www.rytter-gaarden.dk:En fed rideklub
der bl.a. har ridelejr - kig HER!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet