jeg fik tidligt fri, så Katrine og jeg tog ud til Bianca og Chikka lidt tidligere... og da vi mugede fortalte hun at der havde været en hestehvisker og kiggepå Chikka.
Katrines pony kunne ikke lide boksen da hun kom til gården ( i september), så de fik en hestehvisker på hende... jeg vidste ikke noget får idag...
hestehviskeren havde sagt at Chikka ikke kunne lide sin boks pga. et der var en heste ånd der inde, en sur en! så kom jeg jo til at tænke på Moonie, som var sur, som blev aflivet på gården... Jeg fik jo en pony efter, og hun fik jo moonies boks (der er 5 bokse i stalden og da jeg fik Bianca var der 4 heste ialt på gården, så der var en ledig...) så havde moonie bare rygget ind i den ledige boks! men hva' så når Chikka kom??? chikka sparkede i luften og sådan noget, vi kunne ikke helt forstå det...hestehviskeren sagde at moonie var blevet sur over at der kome en anden hest og nu var der ikke flere bokse. Ånden fra min døde pony var overalt, jeg havde ikke selv bemærket det før idag... jeg gik en tur med bianca fordi jeg ikke kunne forstå at Moonie stadig var hos mig... Jeg gik op på moonie's yndlings sted, som var oppe på en bakketop og græd... bianca kigge bare på mig somom jeg var skør!!!. Det var underligt det var somom at hun var i mine arme... jeg kunne mæreke hende... jeg havde sluppet bianca, så hun kunne græsse lidt på folden. Det var somom at moonie var lige ved min side, jeg kunne ikke lige helt forstå det, men det føltes rart. lige pludselig blev der stille mens bianca stod stille og græssede, jeg kunne høre vrinsken som jeg kendte og galloperene hove, det var ikke bianca for hun stod bum stille... den løb rundt ohg kom til mig og jeg kunne mærke en prusten i min nakke... jeg begyndte at græde... i aften kommer der en hestehvisker som vi er meget gode venner med, og snakker med hende også finder vi ud af om hun stadig er her!!!
det er lidt spooky, men nu tror jeg på ånder, det gjorde jeg ikke før idag...

ses....