Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

der skete noget meget uhyggeligt idag!!!
Forfatter: 
Dato:  26-02-2004 18:12
jeg fik tidligt fri, så Katrine og jeg tog ud til Bianca og Chikka lidt tidligere... og da vi mugede fortalte hun at der havde været en hestehvisker og kiggepå Chikka.
Katrines pony kunne ikke lide boksen da hun kom til gården ( i september), så de fik en hestehvisker på hende... jeg vidste ikke noget får idag...
hestehviskeren havde sagt at Chikka ikke kunne lide sin boks pga. et der var en heste ånd der inde, en sur en! så kom jeg jo til at tænke på Moonie, som var sur, som blev aflivet på gården... Jeg fik jo en pony efter, og hun fik jo moonies boks (der er 5 bokse i stalden og da jeg fik Bianca var der 4 heste ialt på gården, så der var en ledig...) så havde moonie bare rygget ind i den ledige boks! men hva' så når Chikka kom??? chikka sparkede i luften og sådan noget, vi kunne ikke helt forstå det...hestehviskeren sagde at moonie var blevet sur over at der kome en anden hest og nu var der ikke flere bokse. Ånden fra min døde pony var overalt, jeg havde ikke selv bemærket det før idag... jeg gik en tur med bianca fordi jeg ikke kunne forstå at Moonie stadig var hos mig... Jeg gik op på moonie's yndlings sted, som var oppe på en bakketop og græd... bianca kigge bare på mig somom jeg var skør!!!. Det var underligt det var somom at hun var i mine arme... jeg kunne mæreke hende... jeg havde sluppet bianca, så hun kunne græsse lidt på folden. Det var somom at moonie var lige ved min side, jeg kunne ikke lige helt forstå det, men det føltes rart. lige pludselig blev der stille mens bianca stod stille og græssede, jeg kunne høre vrinsken som jeg kendte og galloperene hove, det var ikke bianca for hun stod bum stille... den løb rundt ohg kom til mig og jeg kunne mærke en prusten i min nakke... jeg begyndte at græde... i aften kommer der en hestehvisker som vi er meget gode venner med, og snakker med hende også finder vi ud af om hun stadig er her!!!

det er lidt spooky, men nu tror jeg på ånder, det gjorde jeg ikke før idag...

ses....

>o<
:-)FRA KARINA OG MIN PONZE BIANCA {>
-I LOVE MY FRIENDS >o<
0
0
Svar på denne tråd

Ej hvor uhyggeligt... :O
Forfatter: 
Dato:  26-02-2004 18:35
Ej hvor lyder det underligt... :-@

Ved ikk rigtig om jeg tror på ånder, menr ret overbevidst om at de er der... ;)

Men det lyder sQ lidt underligt...

Men det må da være en trust, at "have hende ved sin side"..

Håber i finder ud af noget... ;)

♥ Rikke & Jalle ♥

(y) VINKÆRGÅRD (y)
Has a speciel place in my heart

0
0
Svar på denne tråd

sødt og smukt
Forfatter: 
Dato:  26-02-2004 18:41
Hejsa
nu er jeg en af dem der er overbevist om at ånder findes. Det lyder lidt "uhyggeligt"
men vi har det på samme måde på den gård jeg står på.
de af døde heste går igen *gyser*
jege r selv bange for ånder.

men læste os de indlæg om hendes død.
det lyder meget sørgeligt. Men en smuk historie alligevel, for hun har jo elsket dig, og gør det endnu, hun bliver hos dig, og vil være sammen med dig.
Tænk på det på en go' måde :)
-Zazs & Misha-
|Livet er et stort pusle spil der aldrig vil gå op|
0
0
Svar på denne tråd

hmmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  26-02-2004 18:43
SaRjT!!

ViL FeD oPkEvElSe :O

ViLlE Jeg GeRne OPLevE!
*Skovgaards Miss Mizia*& *Sofie*
mister verden mizia, mister verden mig.
:-D miss_mizia@yahoo.dk :-D

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  26-02-2004 18:44
ej hvor lyder det dog bare spooky..!!

:-* Krummer fra Os :-*
The world best pony: Bandit
-Jeg elsker hår elasik... Øhm nej det tror jeg ik-
0
0
Svar på denne tråd

nej da!!!!!!!
Forfatter: 
Dato:  26-02-2004 18:57
det er sku da ikk spooky, men en pisse fed oplevelse!
*Skovgaards Miss Mizia*& *Sofie*
mister verden mizia, mister verden mig.
:-D miss_mizia@yahoo.dk :-D

0
0
Svar på denne tråd

Kender det godt
Forfatter: 
Dato:  26-02-2004 19:14
Vi har også et par ånder der hvor jeg rider..... Vi har vist 2 ånder. En pony som måtte aflives (Maria) og ´min gamle halvpart som døde af et hjerteslag (junker)
Nå man kun er nogle stykker deroppe kan man mærke flere bevser på at de er der. I ridehallen kan man høre en hest galopere nede i den ene ende at ridehuset. man kan også høre en hest vrinske ude på folden (Når der ikke er nogle derude)
Og hvis man er inde i stalden, lyder det som om en hest bliver trukkert op i en trailer, men aldrig kommer helt op. Den historie får i om lidt.... Min halvpart døde på folden, og alle hestene der kommer derud ruller sig kun der hvor han faldt. Jeg kigger altid på den plet og kan mærke et venligt prust i nakken.

Så historien... først skal i lige have at vide at mig og junker var MEGET tæt knyttet. jeg kunne mærke det på ham, og det blev bekræftet da jeg lå hos ham i spiltovet og nussede hans hoved.

Men en dag ville den retmæssige ejer tage junker fra rideklubben. Jeg var så ked af det.... jeg var depri og sur og ked af det. Men da junker så var kommet halvvejs op i traileren (Ude på gårdspladsen) kom en ridelærer og købte ham, så han kunne blive hos mig. Jeg var så lykkelig. han kom aldrig helt op i traileren...

Prøv min HELT nye side på linket My-Life!

Hilsen Dippie og Charmur

~Et frit liv uden træmmer ønsker alle. Men hvad gør vi for vores hest?
0
0
Svar på denne tråd

Smukt...
Forfatter: 
Dato:  26-02-2004 19:18
Er på sin vis smukt, men samtidig må man tænke på at tro kan flytte bjerge..

Mvh. Anna

Sneen falder stille og roligt
Bliver blæst en anden vej af vinden
Får ikke ro til at lægge sig
Flakker forvirret rundt
Men med et mål

Præcis som mine tanker

Tænker en tanke
Afslutter den
Bliver revet op
Flytter mellem 2 steder
Stadig med et mål
0
0
Svar på denne tråd

Hmm....
Forfatter: 
Dato:  26-02-2004 21:58
Jeg har også fået afvide at når en hest man elsker højt, engang dør kan man, hvis man tænker nok på dem, eller sådan noget så kan man se dem?

Ved ikke om det passer men vil en dag prøve med Fahrenheit... Så må jeg jo se om jeg kan?

Synes ikke det lyder uhyggeligt. Hvis det var mig, og at det var Drakkar, ville jeg blive overlykkelig! Sikke en oplevelse!
WildHorse

♥Lokka♥ Love U! Min travpony! Trav Styrer!
0
0
Svar på denne tråd

årh.....
Forfatter: 
Dato:  26-02-2004 22:11
det var lige før jeg ville skrive god historie! ej hvor spookie! ret sejt egentlig!

*~*Den, der mener han*~*
*~*er færdigudlært,*~*
*~*er ikke udlært*~*
*~*-men færdig*~*

*~*Pas godt på dine venner*~*
*~*for uden dem er du intet*~*

*~*Stutteri F. Damgaard, Holstenere i topklasse*~*
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider