Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Sej ridetime!
Forfatter: 
Dato:  05-01-2002 13:46
Hæhæ.. Havde en sej, hård ridetime i går! :)
Red på Gaston:) Den frækkert! Han var virkelig i nytårs-humør, han troede vist, han var en raket! :-P

Da jeg ville trække ham ned, gik han hele tiden og viftede med hovedet, og da vi nærmede os ridehuset begyndte han at trave rundt om mig! Nå, da begynderholdet så endelig var færdige, trak jeg så Gaston ind i ridehuset, der begyndte han at småtrave lidt, og så tog Vibeke, min veninde Cille's (Cecilie) mor lige over og trak ham hen på plads *pyha* Nåå, så stod jeg så lige og fumlede lidt med Gaston, så begyndte han at snappe efter mig, så daskede jeg ham lige over mulen og småskændte lidt på ham.. *GGRR* Så kom Siff's mor (Siff er min veninde fra skolen), Dagny, og holdt ham imens jeg lige steg op, og så hjalp hun mig lige med gjorden og bøjlerne.. Det tog en evighed, for de bøjler var vist ikke heeelt lige lange.. Så til sidst blev Gaston utålmodig, og så begyndte han at gå baglæns og så prøvede jeg at vende ham, så begyndte han at trave rundt og rundt, og til sidst krummede han ryggen helt sammen og lavede et ORDENTLIGT bukkespring!! Huhuu, rodeo! *SS* Jeg sad bare dér uden bøjler og forsøgte at holde mig fast *GG* Det gik lige. Så råbte min ridelærer, Cecilie, at jeg sku' skridte ud med ham bag Tot, det prøvede jeg så, men han begyndte bare at trave og smågalopere (og bukke). Jeg skulle lige til at dreje ham ind mod midten så jeg kunne få ham til at stå stille mens stigbøjlerne lige blev ordnet, men da drønede ham bare ind mod midten i galop og snurrede rundt et par gange! Nå, men da bøjlerne så var ordnet red jeg ud igen. Han prøvede heeele tiden at stikke af, flere gange løb han ind mo midten osv. Skide irriterende! Da vi satte i trav første gang, tog han lige to skridt i trav og så drøøønede han simpelthen ind mod midten i fuuuuld galop!!! Hjæææælp! *hehe* Han var altså temmelig livlig!:) Men det gik altså liiige.. og jeg undgik da i det mindste at falde af, så det var jo fint nok. Men det var irriterende, at jeg hele timen skulle sidde med vildt korte tøjler og overhovedet ikke måtte "røre" Gaston med schenklerne.. huuuhh.. det var besværligt, for jeg er så vant til Bubber og Dixie, der hele tiden skal holdes igang! Jeg fik da også tilbuddet om at gå op med Gaston igen og sadle Krumme eller Miro op i stedet, men jeg ville gerne lige ride på Gaston (jeg havde selv bedt om det..såå *SS*)

Nicolai (en fjollerbagge på rideskolen) smed sin rytter af, og så rendte han bare rundt med tøjlerne hængene, vi var allesammen bange for, at han skulle få benene viklet ind i tøjlerne.. Men hver gang man nærmede sig ham løb han videre.. Faktisk fik han også bagbenet viklet ind i tøjlerne, så han slet ikke kunne røre sig. Heldigvis var han også fornuftig nok til at blive stående stille, så Cecilie (min ridelærer) fik ham indfanget og viklet ud af tøjlen. Pyyyhhaaaa! *gylp* hvor var vi allesammen lettede bagefter;)

Jaahh-- det har været en HÅRD ridetime, jeg var fuldstændig færdig da jeg kom hjem!;)

Knus Marie & Gaston-frækkerten :)
0
0
Svar på denne tråd

Re: Sej ridetime!
Forfatter: 
Dato:  05-01-2002 13:53
hejsa. Ja det var da en hård ridetime. jeg har også prøvet at have nogen af slagsen så forstår dig godt. hilsen Naja.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  05-01-2002 14:04
jo tak det kender jeg godt. 'g*
Naja hvad med en chat. jeg smutter der ind nu.- ses
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  05-01-2002 14:35
*S*
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  06-01-2002 18:10
Synd at slå ham. Men ret sej ridetime, du er sgu da skide god, at du ikke faldt af. ;-)
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider