Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Sne storm ??+ Stævne..
Forfatter: 
Dato:  22-02-2004 20:28
Hejsa..

Ved i hvad? Igår var det det flotteste vejr, men nu STORMER det med sne.. det er helt hvidt !! :-@
Sygt..

STÆVNE:

Ja igår var jeg jo i Lem at starte. Jeg startede LC2 og LC3 for hest. Det gik kanon godt og igår begyndte alt lige pludselig at fungere :-) Det skal lige siges at det er kun 3- 4 mån. siden jeg købte Lafaette. Nå men vi kom derned, fik hende ind i stalden osv. kl. 12:57 skulle jeg ind på banen. Jeg red til 57% så jeg var egenligt tilfreds. Det var trods alt mit første stævne på hende. Der blev jeg først uplaceret. I den anden klasse red jeg fejl bane 3 gange.. Ups.. Hvis jeg ikk havde gjort det havde jeg fået 59%... Nånå, men det var nu meget hyggeligt. Den der fik højst i LC2'en var vidst 61% eller 63%. Og i LC3 ved jeg det ikk, for der vawr jeg skredet. Men sikkert en Lem rytter. Det var skide ringe for alle lem rytterene vandt, selvom alle deres heste gik p*sse dårligt..

Chester herinde fra var også dernede, men hun skulle derned idag.. Trælst det ikk var igår..!!
Er der nogle der skal til Skive d. 26-28/03 04??
Det skal jeg..!
;-D
¤~Katrine & Latent Lafaette~¤

Livert er ingen fest uden jordens bedste hest, Latent Lafaette!

Min rideklub¤ :-D*Lafaette's hjemmeside*
0
0
Svar på denne tråd

Sne....
Forfatter: 
Dato:  22-02-2004 20:32
Her begyndte det også at sne helt vildt! Det var ret mærkeligt! Men det fik mig til at skrive et digt, som jeg er meget stolt af! Det ligger på min præsentation.
♠Mvh. Anna/Fida♠
Den enes død -
Den andens marcipanbrød!
Oh my god - I don't think so! Og så løber jeg bare!
0
0
Svar på denne tråd

Jeg skal til..
Forfatter: 
Dato:  24-02-2004 10:41
.. Skive :-) - Vist nok både lørdag og søndag.

♥ |Chester| ♣
Chester89_14@hotmail.com Tilføj? Altid!
:-D
0
0
Svar på denne tråd

Tjae..
Forfatter: 
Dato:  24-02-2004 13:36
Kender godt det der med at rytterne fra klubben man starter i vinder, Selvom at hestene ikke går godt :( Hader det!

Og nej.. Jeg skal ikke til Skive - bor på den anden side :-D

Line&Darling&Queen
Nogen der har en gulerod?
Citat: Darling.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider