Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Lonny væltede oven på mig i dag :o(
Forfatter: 
Dato:  20-02-2004 22:10
Ja i dag til Ponygames skulle vi lege en leg med at samle mælkekartoner op. Men det kunne Lonny bare SLET ikke lide :-( Han flippede helt ud og galoperede derud af!! Og vi har lige fået ny bund i ridehuset så den er jo meget blød så Lonny vælter lige ned over mig :-( Det gjorde vildt ondt!! Han landede oven på min ankel og den vrikkede om :{-( Jeg var bange for at han var blevet halt men det var han heldigvis ikke :-) Men nu sidder jeg bare her med den vildeste hovedepine og en ankel der bare gør "#@%!& ondt :-(
Qnuz & Kram
Maria & Lonny
Rid en pony...ligesom Lonny
0
0
Svar på denne tråd

Maria...
Forfatter: 
Dato:  20-02-2004 22:16
Ja, jeg fik det af vide af min far! det var godt nok synd :( godt du kom op på ham igen (Y) Det skøre kræ ;)

~♥Gullerødder og knuz fra Anso&Felicia♥~
>o< {> Felicia er meget mere værd end alle verdens penge {> >o<
:P Er du til Hest eller du til fest? :P
♥Carex Felicia♥

0
0
Svar på denne tråd

av.....
Forfatter: 
Dato:  20-02-2004 22:20
Av stakkels dig :-(
Men vær glad for det ik gik værre!

Her sidste år skulle jeg ud og prøve hest.. Prøvede så en pony der slet ik var som ejer havde beskrevet.. lækker pony. .hmm.. var så en trav-pony der ik ville galopere, og som passede, var døv over for hjælperne og ja.. :/ Da jeg prøvede at lave nogen anspring emd den gik det bar totalt stærkt i trav... Ville så korte traven og samle den op, men pludselig styrter vi bare.. Og det gik så langsomt følte jeg! Og jeg lå nedenunder hesten.. 100%.. var kun det nederste af mine bend er var fri af hesten.. Mit hovede var presset end og ku ik trække vejret + havde savsmuld/jord/grus overalt i øjne, næse og mund.. hesten flyttede sig IKKE! Jeg begyndte at smågræde af angst, skrie (hvilket var ret svært i denne situation :P ) og sparke ti lhesten med benene så den ku flytte sig.. men pludselig hører jeg min ridelærer komme løbende og råbe jeg skal ligge stille, og kan høre der er nogen der sparker og hiver i hestne (lyder brutalt men ku jo vær blevet kvalt og kvæstet og sårn!) og endelig er jeg fri.. men for en sikkerhedsskyld må jeg kun MEGET langsomt vende mig om på ryggen og spytte sand ud (der var MEGET i min mund ka jeg så li si jer ;) )... Efter vi hat tjekekt at hvert eneste led fungerer får jeg lov emd støtte at gå uden for banen... Der var ik sket noget (mirakuløst nok!).. Havde jeg ik haft vest og ridehjelm havde jeg nok vært handicappet nu.. ret skræmmende :o Jeg fik en sodavand at skylle munden med og sad så ellers lidt i græsset og hvilede.. Dem der var der og så på under hele forløbet sys jeg var vildt tough :P næste dag var jeg ude og ride og springe og sårn igen ;)

ok egoistisk nok valgte jeg at skrive min egen hist.. men hva ;)
{>♥Julie&Bacardi Breezer♥ {>

(i)"Små hjerner, små fornøjelser! Derfor er det bedst at ha en små hjerne :D" (i)

Årets pony-rytter (delt)
Årets springrytter (delt)
Årests Ekvipage - spring :D
Årets JHN-Bruger *weee* :D
-Tak alle!
0
0
Svar på denne tråd

Ostekiks
Forfatter: 
Dato:  20-02-2004 22:37
;-D Ohøj ;-D

Stakkel... Synd for jer begge... Men godt der ikke skete mere ;)
God bedring med anklen ;)

8-) Mvh. Theis 8-)
I am so smart! I am so smart! I am so smart!
S-M-R-T! I mean, S-M-A-R-T!

{> Buller&Theis {>
0
0
Svar på denne tråd

arme dig...
Forfatter: 
Dato:  21-02-2004 02:09
...men godt, der ikke skete mere.
Har selv prøvet, at vælte bagover med en stejlende hest.
Jeg forvred noget i lysken, men er dybt taknemlig over, der ikke skete mere. Bar ikke hjelm, og det var ret tæt på et drikketrug af sten....gyyyyyys....
Rigtig go' bedring, din stakkel....knuz Lene
0
0
Svar på denne tråd

Stakkels...
Forfatter: 
Dato:  21-02-2004 08:57
jer to :( dét må virkelig have gjordt ondt, (mener jer begge), men håber det går beder!, og at anklen snart er oppe igen ;)

God bedring!

> 8-) QnuZ Prinsesse NoBody 8-) <
"Venner er ikke altid rigtige venner!"
0
0
Svar på denne tråd

v.fæffddfæ
Forfatter: 
Dato:  21-02-2004 10:17
det var da ik så godt... go bedring :-)

Knus Mia

Du skal ikke tro du er noget!!!
-Du skal vide det!!

Den der ophøjer sig selv skal nedværdiges,
og den der nedværdiger sig selv skal ophøjes.
Citat evangelisten Lukas
0
0
Svar på denne tråd

avz.........................
Forfatter: 
Dato:  21-02-2004 18:05
det var da ikk så godt :-(
men du var heldig der ikke skete mer.. 8-)
er du forresten go til pony-games?? :-)

:-*Krummer fra Os :-*
The world best Pony: Bandit
-Jeg elsker hår elastikker... Øhm nej det tror jeg ik-
0
0
Svar på denne tråd

hejsa.....
Forfatter: 
Dato:  21-02-2004 19:23
engang sku min nabo (Alice) Til et springstævne. Hendes veninde pernille sku opvarme heste indtil d var hendes tur t at springe... Pludselig blev den forskrækket og stejlede men pernille sad på ryggen og den væltede bag over og hvis pernille ikke var rullet væk. ku hun resikere at være handicapet nu :( Så d var heldigt hun nåede d... Efter d turde alice ik ride den t springstævnet. så hoppede en som hedder Mona op.. i cowboy bokser og en bluse som slet ik var beregnet t ridning... Hun sprang lige så fint over alle springene som var ca 120 m høj. hehe.
Alice sku springe på sin anden hest bag efter d var sådan et klæudstævne så der var meget glat at sidde der på hestens ryg da den oz havde silke dækken på hehe... så hun faldte af og fløj hen ad jorden. næste dag var hun fyldt m blå mærker ned af ryggen :( Puuha d må ha gjort ondt at falde af

:) Knuz fra Cita og hypzerne :)

:D I lOvE My HyPzEr :D

M-Modig
E-Elskelig
R-rar
K-Kærlig
U-Urealistisk
R-Romantisk

Msn: libnap2002@yahoo.dk
0
0
Svar på denne tråd

øvøv....
Forfatter: 
Dato:  21-02-2004 21:50
stakkels dig, godt det ikke gik værre!

*~*Den, der mener han*~*
*~*er færdigudlært,*~*
*~*er ikke udlært*~*
*~*-men færdig*~*

*~*Pas godt på dine venner*~*
*~*for uden dem er du intet*~*

*~*Stutteri F. Damgaard, Holstenere i topklasse*~*
0
0
Svar på denne tråd

Uhadada..
Forfatter: 
Dato:  22-02-2004 17:58
..Jeg har prøvet noget i den stil...

Jeg sprang på Dolly, ude i mudderet, men min ridelære satte springene op, der var meget pløret foran første spring og det var nok over en meter, så stakkels Dolly gled og hun væltede ind i springet og jeg faldt med hovedet ned i mudderet og Dolly med rumpen over min ryg, og hun kom hurtigt op at stå, men, hun havde det nok ikke godt, jeg kom op at stå men jeg kunne ikke få vejret ordenligt, så heldigvis kom der nogen og hjalp mig, for mim ridelære stod bare og gloede..
Dolly fejlede ikke noget, men hun var bare i chok, jeg havde det også godt.. Ikke nogen sydom... Det uheldigste var bare at der var klubmesterskab dagen efter, disket i en LD og 4 fejl i klubmester pokalen i 1.runde.
Så ugen efter, spurgte min ridelære hvordan det var gået, jeg fortalte mine resultater, så sagde hun: "Dumme krikke!" Så gav hun den bare et los i siden med hendes hånd!

Jeg syntes bare hun var for meget, jeg ville selv losse hende en men hun ville nok bare blive tosset..

Ridelæren er heldigvis stoppet nu, hun var ikke rigtig klog, ikke uddannet ridelærer, IKKE I SPRING!!!

Men nu er der snart klubmesterskab igen, der klarer vi os nok godt, for nu springer vi nok LC, men hun har sprunget LB, og der har ikke været noget styrt...

Men til sagen:
Synd for dig, jeg håber at du hurtigt får det rigtig godt igen, rigtig hurtigt!!

Kærlige hestekyz Sasha og Flobbi
~♥Elsk din pony som den elsker dig♥~

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider