Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Spørgsmål vedr. Morsø Stævne.
Forfatter: 
Dato:  19-02-2004 10:17
Hej.
Undskyld, mit 2. indlæg idag :P

Men har har lige nogen ting, jeg er i tvivl om vedr. Morsø.
Altså:

Jeg er ved at skrive anmeldelse til Morsø, har nemmerlig fået afvide at, man skal sende anmeldelsen tidligt, hvis man skal nå det?!
Så er det lige jeg spørg:

1. Der står i Prop. at det er åbent for distrikts 11/13, og jeg har planlagt at jeg melder mig ind på et weekend-kontingent (eller hva det hedder) i Birgittenlyst (har fået afvide man kan gøre det). Men hva' gør jeg, når jeg skal skrive anmeldelsen allerede nu, og jeg ikke har meldt mig ind i Birgittenlyst?!

2. Skal man betale for den der rytterfest, igennem anmeldelsen, eller hvordan foregår det??

3. Jeg har jo ikke alle de point, man skal have i klasserne, men skal til en del stævner indtil Morsø. Kan jeg godt bare melde til klasserne, også komme med point'ene når jeg melder til start i Morsø, eller hva' synes I?

4. Skal man betale noget, for at slå telt op der? Og hvis ja, skal man betale det igennem anmeldelsen, eller hvordan og hvorledes?

Det er meget det med pointene, som holder mig væk, fra at begynde at skrive anmeldelsen :(

Også: Hvor mange skal til Morsø?

Håber I forstår hva jeg skriver.Og håber i kan Hjælpe.

:)
Hilsen Cecilie.

^!^-..at komme et stykke på vej er ikke det samme som at tage fejl af vejen..-^!^

MSN: prupony@hotmail.com
0
0
Svar på denne tråd

Jeg ved ikke...
Forfatter: 
Dato:  19-02-2004 10:26
..Om jeg skal med i år. Måske :-)

Jeg mener at du skal betale for rytterfest. Foruden tilmedingen. Og JA, send den tilmelding meget tidligt. Der er sindsygt mange der skal med. Men det er jo også Dan. største distrektsstævne. Jeg er ked af det, men jeg har heller ikke helt styr på det, selvom jeg bor tæt på. Og har været med :-P

Ring og spørg :-)

kys&kram/|Chester|
♣ ♫
...Be nice!... 8-)
Chester89_14@hotmail.com
0
0
Svar på denne tråd

Er der i øvrigt...
Forfatter: 
Dato:  19-02-2004 10:27
Nogen der skal med til Skive stævnet i Marts? - Ring og Rid stævnet? - Jeg skal :-D

kys&kram/|Chester|
♣ ♫
...Be nice!... 8-)
Chester89_14@hotmail.com
0
0
Svar på denne tråd

Chester..
Forfatter: 
Dato:  19-02-2004 10:28
Høhø.. Okay!

Kan du så komme på MSN.. NUUUUUU! :P

Hilsen Cecilie.

^!^-..at komme et stykke på vej er ikke det samme som at tage fejl af vejen..-^!^

MSN: prupony@hotmail.com
0
0
Svar på denne tråd

Svar svar svar til doi...
Forfatter: 
Dato:  19-02-2004 11:29
Svar 1:
Det kan jeg ikke lige svare på, beklager...

Svar 2:
Nej du melder dig til rytterfesten deroppe. Der blir sagt i højtalerne om hvor, og hvad det koster. Du betaler osse deroppe!! ;-)

Svar 3:
Hmm.. Det synes jeg ikke du skal! For det er jo ikke sikkert at du får de point inden.. Og ellers kan du jo bare melde om i klasserne.. ´

Svar 4:
Nej du skal kun betale hvis du skal bruge el! Men ellers skal du betale med dit gode humør.. :-D

Og så lige til det sidste..
Jeg skal i hvert fald starte deroppe! Har allerede bestilt hytte ovre på Jesperhus, men jeg venter med at anmelde til lige før.. For jeg ved ik lige hvad jeg skal starte deroppe endnu...? :-P
Men vi ses jo deroppe så! ;-)

;-D ♥ -*KnuZ Nina & Flicka*- ♥ ;-D

Tjek Stald Holmgaard's hjemmeside!

***Vinder som Årets Springrytter 2003***

0
0
Svar på denne tråd

Mine svar!!
Forfatter: 
Dato:  19-02-2004 11:57
Hej..

Svar 1:
Det kan jeg faktisk ikke svare på..

svar 2:
Det skal du først gøre når du kommer derop.. De siger det i højtalerne..

Svar 3:
Jeg syntes bare du skal melde til de klasser nu som du har nok point til.. Og så kan du altid melde om når du kommer derop... Det ville jeg have gjort..

Jeg skal derop... det er et kanon fedt stævne som man ikke vil gå glip af...

KnuzZZZZz Carina

MIN SUPER LÆKRE KAT. 2 PONY ER TILSALG.. SE DEN PÅ MIN PRÆSENTATION..

**Vinder som Årtes Springrytter 2003**
0
0
Svar på denne tråd

Svar..
Forfatter: 
Dato:  19-02-2004 12:05
1. Der står i Prop. at det er åbent for distrikts 11/13, og jeg har planlagt at jeg melder mig ind på et weekend-kontingent (eller hva det hedder) i Birgittenlyst (har fået afvide man kan gøre det). Men hva' gør jeg, når jeg skal skrive anmeldelsen allerede nu, og jeg ikke har meldt mig ind i Birgittenlyst?!

Ville nok vente, ihvertfald til jeg havde spurgt i BIG om jeg kunne betale et weekends-kontigent (hvis der er noget der hedder sån..?)

2. Skal man betale for den der rytterfest, igennem anmeldelsen, eller hvordan foregår det??

Som de andre har skrevet betaler du deroppe..

3. Jeg har jo ikke alle de point, man skal have i klasserne, men skal til en del stævner indtil Morsø. Kan jeg godt bare melde til klasserne, også komme med point'ene når jeg melder til start i Morsø, eller hva' synes I?

Ved det ikk helt..

4. Skal man betale noget, for at slå telt op der? Og hvis ja, skal man betale det igennem anmeldelsen, eller hvordan og hvorledes?

Man skal kun betale for strøm, og det foragår via anmeldelsen..

Og ja, jeg skal med..

Køs & Kram *Camilla & Sweety*

En Rigtig Spring Pony Hedder Jade Noor

Nye Billeder i Præs.

Eminem Rocks Tha Fu*kin` World
0
0
Svar på denne tråd

Øhh...?
Forfatter: 
Dato:  19-02-2004 13:14
Jeg ved ikke så meget om stævner, såå... Hvad er morsø stævnet...?

Man er jo nød til at spørge hvis man vil blive klogere... 8-)
Fra Sarah

Hvis du ved, du vil fejle, så sørg for at fejle med stil.
Cate Blanchett
0
0
Svar på denne tråd

ZickiZuu..
Forfatter: 
Dato:  19-02-2004 14:45
.. Det er det største stævne i hele året (ihvertfald i distrikt 11/13) som alle (ihvertfald på min rideklub) ser frem til.. Det er virkelig fedt..

Det er både spring og dressur, og det er for både pony og hest..

Og lørdag aften er der rytterfest for alle der vil.. DET ER FEEED..!

Og stævnet (som navnet Morsæ stævnet siger) afholdes på Mors/Morsø..

Håber det var forklaring nok..

Køs & Kram *Camilla & Sweety*

En Rigtig Spring Pony Hedder Jade Noor

Nye Billeder i Præs.

Eminem Rocks Tha Fu*kin` World
0
0
Svar på denne tråd

Hejsa...
Forfatter: 
Dato:  19-02-2004 21:45
Ja jeg skal da over og starte på mors:) Og bo der ovre.. Jeg sender ikk min andmelelse indu !!

Du kan bare melde om ovre på morsø så meld til i de stævner du har point til og så kan du jo bare melde om:) Det er hende som jeg passer heste for der skal side i skeretariatet (Charlotte Ringsborg) og hun kan godt være lidt muggen så vær helt sikker !!!
¤~Katrine & Latent Lafaette~¤

Livert er ingen fest uden jordens bedste hest, Latent Lafaette!

Min rideklub¤ :-D*Lafaette's hjemmeside*
0
0
Svar på denne tråd

HJÆLP!!!!
Forfatter: 
Dato:  19-02-2004 22:26
Hvor kan man finde de der propitoner eller hvad de nu hedder?..sys ikke at jeg kan finde dem på infosport

*Det er ikke fordi ting er vanskelige, vi ikke tør. Det er fordi, vi ikke tør, ting som er vanskelige.*

Min HP - E-Mail - MSN
0
0
Svar på denne tråd

Hov...
Forfatter: 
Dato:  19-02-2004 22:30
Jeg menere selvfølgelig propositioner......

Men jeg kan altså ikke rigtigt finde noget :-( .

*Det er ikke fordi ting er vanskelige, vi ikke tør. Det er fordi, vi ikke tør, ting som er vanskelige.*

Min HP - E-Mail - MSN
0
0
Svar på denne tråd

Her er link.... :)
Forfatter: 
Dato:  19-02-2004 22:35
Jamen her får du da lige et link til stævnet:

Morsø Distriktstævne 2003 PONY

Morsø Distriktstævne 2003 HEST

;-D ♥ -*KnuZ Nina & Flicka*- ♥ ;-D

Tjek Stald Holmgaard's hjemmeside!

***Vinder som Årets Springrytter 2003***

0
0
Svar på denne tråd

Nina,.........
Forfatter: 
Dato:  19-02-2004 22:51
Tusinde tak :-D

Min HP - E-Mail - MSN
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider