Tja.. Hestene slap ud af folden, fordi at en hest var kommet forkert ind på en fold, ogden ved hvordan man åbner hegnet på den fold, så åbnede den hegnet og ud var ALLE hestene.. minus 3.. 5 af hestene blev hurtigt fanget, i en rundkørsel eller nede ved en rideskole.. ved det ikke..
Min mobil blev ved med at vibrere i fransktimen, så var jo klar over at der var en der ville ha fat på mig, så tog min telefon og min mor sagde at de lige havde sagt i radioen at hestene fra porcelænsgård løb ude på vejene med politiet i hælene.. så blev jeg jo bange om min elskede pony, og gik ind og sagde til min lærer at nu skred jeg for nu skulle jeg finde min pony.. hva fan&/¤%¤ tror i så den lort* lærer siger?
Altså:
Mig: irene, bliver nød til at smutte, har lige snakket med min mor, og hun siger at min pony løber ude på vejene med politiet i hælene.
Irene: nej det skal du ikke. du ved udmærket godt at man ikke må snakke i mobil i timerne så dvs. at din mor ikk har kune få fat på dig, så du sætter dig bare ned og laver fransk.
Mig(pi**e sur): Hallo, min pony løber ude på vejene uden mig? han skal kun være på vejene med mig- ikk alene. er Fuckin* ligeglad med ditn fransk.. smutter nu, du kan bare notere at jeg har pjækket det er fint nok! bare at jeg kommer ud til min pony!.
Så skred jeg, da jeg kommer op ad bakken til gården ser jeg nogle mænd komme med 2 ponyer.. og det er heldigvis Amigo(min venindes pony) og Lurifax. Da mangler der kun 2 heste. og Anja kommer hjem og vi kører til lobæk og henter de 2 sidste i tralie
Da alle hestene er kommet hjem, kommer der en mand og fortæller at en grå hest/pony løb ind i hans bil. han var bare bange for at hesten var kommet til skade.. det var ligemeget med bilen(der er kun 2 grå heste på gården- Lurifax og Amigo). Efter det ringer vi efter dyrlægen og da han kommer og tjekker hestene har en af dem en flænge i benet, 2 af dem stok halte. og Lurifax.. Tja.. Han har Blodforsamling i skylderen(Dyrlægen mener det er HAM der er løbet ind i bilen, og den anden grå hest er 100% i orden) og en stor lang grim flænge i kronranden. Han kunne ligeså godt være DØD!!!!!! jeg mener hvis han nu var faldet over køleren på bilen så skulle jeg nok ha sagt farvel til min skat?! Hvis han var død, så ville jeg også begå selvmord!!!!!! I kan se deres "flugt"
her Han er faktisk hele tiden den forreste pony.. @!#$ jeg er lettet men alligevel.. "bange"?! Han kunne være DØD!! Har været så bange og fu*k min fransk lærer..
Sorry.. ville bare lige ud med det