Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Hvad R d pinligsTe/ sjoeveste..?
Forfatter: 
Dato:  12-02-2004 18:23
Halløj alle heste freaks..
Sad li og spekulerede på hva jeg mon skulle skrive, og hvad der kunne være lidt sjovt.. :) - også kom jeg til at tænke på, at på den rideklub hvor jeg har min pony opstaldet, der sker der altid mange sjove - og tit pinlige ting, som vi alle kan grine af..! :) Og ja?! Hvorfor ikk? Hvis i har lyst til at grine af din lille dummert - så skriv det li ned..! det ku være så sjovt.. ;)
Held og lykke til jer alle..
Kram..
face="comic sans ms" size="3">
H - Henrivende!
U - Uundværlig!
N - Nusar!
T - Total sød!
E - Enestående!
R - Rigtig dejlig!
0
0
Svar på denne tråd

Tjahh:)
Forfatter: 
Dato:  12-02-2004 18:40
Har jo prøvet mange forskellige sjove og pinlige ting! Hmm *tænke* 8-)
Jeg må nok indrømme at jeg ikk kan huske noget!

Okay fandt en "pinlig" ting!

Engang i vinters hvor der var is på vejene og isen var dækket med sne! Så man kunne altså ikk se det var glat! Så jeg kom kørene i fulde fart over gårdspladsen på rideskolen! Jeg vil så lige dreje uden om et hul i sidste sekund og vupti! Så vælter jeg! Og det værste er at jeg sidder fast på min cykel! *pinligt* Så imens jeg ligger der og ikk kan komme op så kommer der en kørene! Og jeg ligger der midt ude på vejen og kan ikk komme fri! De kiggede vildt! Men så kom min vennide og hjalp mig fri :-P
Holdkæft det var pinligt! Puha!

Og den sjove:

Ja jeg har mange sjove!
Men nok da jeg faldt på et tidspunkt midt på staldgangen fordi mine snørrebånd var gået op! Og jeg gik alætså med en pony! Hehe! Mne den var ikk så sjov men ká ikk lige finde ppå noglé!
Kram fra Linette&Sascha ;-D

Msn: Sascha_linette@yahoo.dk <--- Bare tilføj! ;-D

Behandel andre som du altid selv gerne vil behandles ;-D
0
0
Svar på denne tråd

Hmmm..
Forfatter: 
Dato:  12-02-2004 19:30
Har ikke rigtigt lavet noget pinligt.. :-P
Men det var da lidt pinligt da jeg tog min mobil og sagde:"Hej far" til min bedstemor.. Det var også pinligt da jeg tog min mobil og råbte:"HOLD KÆFT" til min far, det var fordi der var en der blev med at ringe og sige jeg var kærester med en dreng fra klassen.. Mig og mobilen er ikke god venner :-P
Eller den dag det var min føz´dag og jeg faldt i badebasinget med tøj på!! jeg løb bare og kiggede på en kat!! Og alle gæsterne sad bare og kiggede og de var ved at dø af grin.. :{-( (Der var ikke sjovt..)
0
0
Svar på denne tråd

123...
Forfatter: 
Dato:  12-02-2004 20:15
var på vej ud på rideskolen, og 10 meter inden,blinke e bil mig ind til siden.. mit snørre bånd sidder fast rundt om pedalen, idet jeg vil bremse (har ingen fodbremse) og jeg srygehe a den glatteved, og velter, da jeg så kommer på benene igen, er jeg plsk våd, o kan intet se. uden min briller 8-)

det er næstenfor pinligt, at sige, hvem der kom ud af bilen :-D

;-D Efterligneren af V.L.L ;-D

-og er stolt!!

Very. Large. Lion.

8-) be carefull 8-)

hende og ham

-altså mig & Apollo K
0
0
Svar på denne tråd

ALOHA!
Forfatter: 
Dato:  13-02-2004 17:44
HmM.. Vi havde overnatning,, og min ridelærer og jeg havde lige snakket om noget. Tilsidst sagde vi hele tiden:" 10-4 og en skumbanan ;-) " før vi sagde noget.. Så ringede min telefon og jeg sagde:" 10-4 og en skumbanan det er Susan :-) " Ej det var sjovt ;-)

TiHi..!! Min ridelærer var lige ved at DØ af grin.. HaHa..

Cramm Fra Susan & Stella & lille René
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet