|
|
| Til Oztereje"Besked" |
| Forfatter:  |
Pernille |
| Dato:  |
04-01-2002 13:13 |
|
Hej Ozte...Jeg er ked af det hele der er sket, jeg håber ikke at du tror det er mig fordi det kunne jeg ALDIG finde på at skrive.
Og jeg tror bestemt heller ikke at det er dig! For du er sådan en god mennske så det tror jeg aldrig du ville kunne finde på at skrive, og jeg ville heller aldrig nogel sinde!
Men det jeg endeligt bare vil sige til dig vil du ikke med ind på "Chat" så vi kan få snakket om der her, så vi kan se at finde ud af noget for jeg vil meget gerne lige have sankket med dig, så jeg ikke skal rende rundt med dårlig samvittig hed over hvis der er nogle der tror at det er dig.....eller der er nogle der tror det er mig.
Kærlig Hilsen Pernille.
P.s Jeg er inde på chatten nu KLOKKEN: 13.15.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Re: Til Oztereje"Besked" |
| Forfatter:  |
Oztereje |
| Dato:  |
05-01-2002 00:42 |
|
I dag...jaa...jeg er lige kommet hjem fra fest. (Det var meget hårdt, Tine og jeg har virkelig grinet meget!)
Og i morgen formiddag skal jeg ryde op på mit værelse! (Hvilket der sandelig trænger til!) Om eftermiddagen, ca. kl 1 kommer min veninde som jeg skal gøre mig klar til fest sammen med, (lægge makeup o.s.v...), så skal vi selvfølgelig høre Savage Garden, hvilket vi ALTID gør før fest. Så kommer jeg hjem kl. 02 om natten fra fest, også har jeg en veninde med hjem, så der kan jeg ikke gå på nettet! Hun tager hjem søndag eftermiddag, også skal jeg ellers slappe af, måske søndag aften!
knuZ Ozte.
PS. ellers kan du sende en e-mail: Rejesokken@hotmail.com
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet