Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Kender i det?
Forfatter: 
Dato:  10-02-2004 14:42
Hejsa Alle zusammen ;-)

Kender i det når man rider sammen med nogle, og de laver PRÆCIS de samme øvelser på hesten som en selv, lige har gjort?

Det ka irritere mig helt vildt!! :-(
HADER det bare så meget! :-(
Er jeg den eneste der har det sådan? ?:-)

// Out Kira

Msn: Miss_kira89@hotmail.com
Arto bruger: Only-Bitch >o<

Smil gir' smil :-D
0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  10-02-2004 15:09
Jo jeg har prøvet det..
Der var engang en på vores rideskole der havde en kæmpe sort hest han var MEGA reg for.

Inden han red "PRØVEDE" han at longere den.(for det kunne den var mere doven når han satte sig op på den)

Nå men så kom han "endelig" op på den, og hver gang man gjorde noget, og lige kiggede over på ham. Så gjorde han det samme. Øhm #?&¤ det var træls.. Men væreste var at da jeg så blev lidt sur på ponZzen(som troede at man skulle lave balade), så rider han over i et hjørne og bare sidder og sparker til den stakkels hest der ikk fatter en brik af hvad der foregår... Den havde jo ikk gjordt noget!
han syntes vel at nu hvor jeg blev lidt sur, så skule han det også..(ikk fordi at jeg red over i et hjørne og gjorde det!)

Håber i kunne forstå en lille smule af det jeg skrev.. He he..

KnuZzer Moi

{>
Vi er et Team Mig og Jasmin

Pintoer styrer
{>

0
0
Svar på denne tråd

ej, får lige..
Forfatter: 
Dato:  10-02-2004 15:24
Jeg har lige fået løst tilat fortælle en lidt sjov "historie" om ham den samme mand..

Han stod og fumlede med at longere hans hest.(som sædvanligt) men så skulle han lige over i den store hal(altså han longeredev i den lille hal) for der skulle være voltigering i den lille hal. Da han så får hesten trukket ud, og er ved at gå over i den storehal, som ligger lige overfor(max. 7 m. væk), så begynder hesten og løbe, eller noget.
Kan ikk huske det precist. Men den løber op på vores udendørs baner, og de ligger et godt stykke opppe fra stalden. Han rander så efter hesten og da han finder den, så binder han den til et træ oppe på banerne.( Hi Hi.. det er lidt sjovt ;-D)
Han efterlader hesten bundet til et træ helt alene oppe ved dressur-banerne. Så rander han ned i stalden hvor vi står, og spørger berider-eleven om hun ikk lige kan tage traktoren(han kaldte den ikk for en traktor, men noget mærkeligt, kan ikk huske hvad det var)og køre op på banerne og binde hesten fast til den, og så køre den ned til stalden på den måde. he he.. Kunne altså ikk lade være med at grine.. ;-D ;-D ;-D

Men hun fik sagt nej til ham..! He he..

Hvad syntes i til det han gjorde?

KnuZzer Moi

{>
Vi er et Team Mig og Jasmin

Pintoer styrer
{>

0
0
Svar på denne tråd

æhm...
Forfatter: 
Dato:  10-02-2004 18:48
synes ikke du har fat i den rigtige ende af problemet 8-)
nogle små der ikke er så dygtige kan da godt "abe" efter mig fordi de tænker "hun er god.. vi gør det samme så kan det være vi bliver bedre" 8-)
sys det fint nok.. man er pænt meget snob hvis man har et problem med det og det er jeg da heldigvis ikke (så sku det i hvert fald være første gang ;-) )

;-D VrinSk fra Nikki, Robin og Felix ;-D
:-D -ponyerne der ELSKER sne- :-D
~Den der kommer først til brugsen får først handlet ind!~
0
0
Svar på denne tråd

*MeFeNiRo*
Forfatter: 
Dato:  10-02-2004 19:29
Nej du forstår ikke.. jeg er ligeglad med de gør det engang imellem, men HELE tiden!!

Uhh jeg syntes altså det er irriterende!

// Out Kira

Msn: Miss_kira89@hotmail.com
Arto bruger: Only-Bitch >o<

Smil gir' smil :-D
0
0
Svar på denne tråd

sdggsgs
Forfatter: 
Dato:  10-02-2004 19:47
Kender ikk lige det med at de 'aber' efter med øvelser.. Men at de kører i selvsving.. Blir ved med at ride rundt og rundt og rundt på den samme volte HELE tiden.. Stakkels hest, den keder sig jo! Sjovt at den er begyndt at bukke, men den gør det ikk hvis hun laver noed andet end at ride rundt og rundt og rundt..

Nå men har jo et andet meget fint eksempel:-P

Nu klader vi de to personer J (Stor pige) og N(lille pige)..

J skulle ride på N's pony, J var nemlig ude at besøge dem, da hun er flyttet fra det sted de står..

J har aldrig rigtig været god til at ride, men har endelig lært at flå en hest til biddet.. Hun har heller aldrig været god ved heste skal det siges, og hun 'tæsker' hesten når hun rider for at få folk til at glo osv.

Nå men J red så 'hest', hun flåede og flåede og stoppede op, bakkede og piskede hesten..

Så skulle N ride igen, og i mellemtiden var J gået over i rytterstuen...

Jeg red jo samme tid der på Junker, så jeg så hva N så forsøgte : Hun sad HELT vildt uroligt med hænderne og flåede hesten i munden,(hun ville jo være ligeså 'god' som J, så hun gjorde det samme) Men fru. hest gik ikke ned med hovedet ligesom ved J, så N sparkede og piskede og jeg ved ikke hvad med hesten, ligesom J havde gjort da den var 'dum'

Grrr jeg var lige ved at pisse af på N, og også J! Dælmer jeg kan blive noed sur muggen over den måde de stiller hesten frem på!! Puha!

Min signatur

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet